Bioäidin helvetti

Anonyymi

Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta. Tuntuu että ei vain jaksa. Vuosia koitin kerto, että lapsen sijaisäiti käyttäytyy hyvin oudosti. Siis hänen lapsi tai siis minun biologinen lapsi oniin perinyt sijaisäidin geenit. Sijaisäiti sai lapsen isän hyvin yli puhuttua ja lapsen isä näkee, että lapsen paikka on sijaisperhe. Mä olen harkinnyt monesti adoptioo mutta lasu on jostain kumman syystä ollut asiansuhteen erimieltä. Mitä mä lapsellani jos en saa edes nähdä tai sijaisäiti aina vaan sekoaa. Mulla on perhe omassa kodissa ja omat haasteet täällä lapsia myös on jo kolme tämän sijoitetun lisäksi. Huostaanottoa ei enää ole mutta lapsen takia lapsi asuu sijaisperheessä, kun oli kokenut asiat ettei halua kotia muuttaa. Lapsen kanssa ei tunnu yhteys etänä pysyvän, sillä sijqisäiti pitää huolen ettei yhteyd pysy. Tapaamiset se myös on sqanut näyttää peruutuksilta vqikka ollut pätevä syy ja hän ei ole sitten halunut sopia toista sen sijalle, kun peruuntui aika. Lapsi on nyt ikää sen cerran et kuunellaan sitä, mutta tämä koti käynti onki rajattu heti kättelyssä. Sijaisäiti tuo ja vie ja oottaa vaan 3h. Hän ei tule odottamaan yhtään pidempää. Muista että tyttären kanssa juteltiiin tapaamis tunti määrästä ja tuo kolme tuntia tuntui vastenmieliseltä. Sijaisäiti on kisaillu yksin siitä hyvä äiti tittelistä joka on ärsyttänyt mut myös vuosien aikana saanut vähän naurattaakin. Hän on aina hoitqnut tyttärelle kivan päivä ennen meille tuloa. Käynny jossai huvipuistossa tqi jossai kylpylässä. Omani oon sit jättäny välii kun ei tässä jaksa kisata. Aivan ihmeellistä ostaa lapsen rakkautta. Ite annan tunteilla sen en millään et äitin kans ootte sopineet veispuistoo uinti päivä niin sijaisäiti käyttää edellispäivänä lapsen. Mun lapsella on täysin uusi suku ja tuntuu oudolta et esiteini iässä se nyt pitää särkeä. Mä en tiedä sossun tavotetta tällä hetkellä. Tytär on aika herkkä häoee itkeä ja ei kehtqa sijais perheelle kertoa kuinka ikävöi minua. Me ollaa kohta kaksi vuotta pidetty salaa yhtryttä eri paikoissa ja jääty vissoin kiinni kun viikoiksi katoaa tytär eikä hän sit vissii näe kirjoituksia. Myös numeroon en saa yhteyttä estetyllä listalla. Kerran juteltii tyttären kanssa kun oli 4 qikaa yöl hereillä passitin sitä nukkumaan. Hän kertoi vihaavansa omaa lemmikkii on kuulemma ärsyttävä. Ja nyt kuuli et oli taas ostanu jonku jyrsiän tyttärelle. Jos yks on ärsyttävä ni mikä se toinen on. Eikö tytär kwhtaa sanoa niille vai pelkääkö. No mie pelkään niit ainaki niiden hyökkäävä asenne mua kohtaa on pelottavaa samalla tuonti vaihdossa aistin kitkaa. Yritin itse mutta sr viha näkee. Myös tämä lapsen kqsvqtus pahvilaatikossa tuli vuosia sitten joku 6v sit esii. Se hösääminen ja vahtaaminen lasta kohtaa. Sijaisäiti nukku laosen huoneessa omalla patjalla. Nöin tytär kertoi 8v iässä huolestuin asiasta. No nyt palveri tuntui olevan samaa tyyliseen sävyy itsenöistymisen mahdollisuus lapselle. Lapsi ei nähtävästi ole missää yksin kuin koulusta kotia. No palataa niin taakse et mie toi huolta jo sillo. Myös tyttärellä ollu viime kuus näön tarkastus mut tollainen näköhäiriö assia on aika iso asia ja siit puhutaa kyllä tietenkin vuosi palverissa. Eihä sijqisäiti vuosia sitten kertonut et tyttärellä on hamoaissa reikiä ennen ku ite selvittelin soittamalla. Selvis myös et tyttärellä ei oo kariessii vaan epässäänöllinen ruokailu. Mut palverissa sillo haukuttii minun saastainen suu. Mul oo koskaa reikää ollu ja hyvin matala bakteeri kanta suussa. Ihmetyttää vaa et miksi hammaslääkäri sanoi toista ja sijaisäiti valehteli. Nöit juttui valehteli ja valehteli. Koskaan muahan ei uskota. Mä näytä aina vaa muka siltä et halusi asioita hankaloittaa mut ei mä rakastqn lasta ja oli vain huolissaa. Sijaisäiti raivosi kerran mun siskolle kun hän mrni moikkaa tytärtä ku tuppaavat kaikki sielä sukulaiset asuvan.
Myös on tilanteita kaikkia ihmeellisii ollut etten käsitä edes. Tuntuu että sijaisäiti mustamaalaa mua. Mä päätin et tyttären ehdoilla mennää ja jos tahtoo nähdä näkee sit kyl 10 vuotta ikävää ollu ja itkua ja suruu ku lapsi muualla. Äidin kiintymys jq rqkkaus ei ole kadonnut ja kun näemme olemme kuin oltaisii aina oltu lähellä. Ainut että tapaamisia ollu valvottuq sijaisäidin toiveiden mukaa ja kotilomat mwni pois koska sijaisäiti koki sen tyttäreni näkökulmastq ei hyväksi. Sijaisäiti osaa huijqa kaikkia ja ootan uutta sossua et missä kohtaa se tqkki kääntyy niin että sojaisäiti onki se oikea ihminen. Näin on täs käynny monen kohdalla. Mä en ees tiedä voiko lazta kotiq ottqa koska sisarruksien menettäisi sijqisäidin vuoksi sisko toistuen. Mä oon aina rikki kun lapsi puuttuu mut olen hyväksynyt etten sitä takaisin saa ikinä. Tyttö voi tulla kotia mutta hän ei saa rikkoa perhettä eli pienii poikia niin et häviää taas. Mun sydän särjeyty vuosia. Raskaus ajoiksi kielto etten saa tytärtä nähdä. Jos en olisi täysi yh äiti ei mulla taistelu tahtoa ole. Ainut että jos tää menee samaa ku aina niin lqitan adoptio paper8t ja hyvästelen lapseni. Ei tätä helvettiä jaks

1

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yh-äiti ja lapsia syntyy aina silloin tällöin? Onko lastenteko sinulle toimeentulotapa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      45
      5707
    2. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      395
      2805
    3. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      10
      2376
    4. Laita mies mun nimikirjaimet tänne

Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭
      Ikävä
      85
      1809
    5. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      16
      1314
    6. voi luoja että

Mulla on ikävä sua
      Ikävä
      42
      1155
    7. Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Mitä aiot tehdä viikonloppuna
      Sinkut
      153
      1111
    8. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      69
      1029
    9. Nainen, meidän väliset symbolit

Mitkä symbolit yhdistävät meitä? Mitkä kuvaavat tilannettamme?
      Ikävä
      67
      942
    10. Sinusta tuli mies

Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei
      Ikävä
      56
      931
    Aihe