Olen uusi äitipuoli, oltu nyt viikko saman katona alla ja miehen lapset ovat todella häiriköitä ja villejä. Olen yrittänyt tehdä sääntöjä ja tehtäviä perheelle, mutta niistä ei kukana välitä, kuin vaan omat lapseni. Mihene lpset eivät osaa tehdä mitään eikä edes halua muuta kuin syödä pakastepitsaa ja haukkua meitä. Minä kaikkeni yritän mutta ei auta.
Haluan olla uusi kiva äiti, mutta eivät sano äidiksi eikä tottele. Miehen lapset ovat 26 ja25 vuotiaita, ja eivät tule toimeen meidän muiden kanssa. Säännöissä sanotaan että yteiselo pitää jokaisen tulla toimeen ja jokaisen tehdä kaikkensa että kaikki toimii.
Tänne tulevat omilla avimilla ja syövät jääkaapin tyhjäksi ja sitten lähtevät.
Ei ole mun vika että haluan olla kunnon äiti heille. Kauppaankaan ei lähde mun kanssa jotta voisin näyttä ihmisille ettämulla on iso perhe ja isoja lapsia. En lähde tästä pois jottei jää ilman äitiä, mutta voiivat kunnioittaa minua ja arvostaa kuin paljon heitä kasvatan. Olen kuin piika talossa. Mies tykästyi kun olen niin ihana. Lapset vaan häiritsevät pehetämme. Mitä teen? Miehen lapset voivat muuttaa täältä omiin asuntoihinsa eikä maksattaa minulla asioitansa. Huutelevat mulle aina et ding dong... ei voisi vähempää kiinnosaa, mutta kun olen niin hyvä ihminen annan huutaa, kun kasvatukseni ei yllä heihin kun eivät osaa ottaa mitään vastaan.
Kuka määrää uusio perheen säännöt
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989