Pitäs mökillä alkaa kaivaa säiliölle 3mpitkä ja 1metrin leveä kaistale jätesäiliölle .
Onkelma on kun on työtön ja rahaa ei ole
Mitä vaihtoehtoja on kaivamiselle ?
Loka kaivolle kaivinkone
12
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiva lapiolla jos selkä kestää ?
- Anonyymi
osta kaivinkone halvalla ja ala kaivaan ja noin pienen alueen kaivaa tolla helposti !
https://www.taloon.com/kaivinkone-hiekkalaatikkoon-nordic-play-keltainen-musta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta kaivinkone halvalla ja ala kaivaan ja noin pienen alueen kaivaa tolla helposti !
https://www.taloon.com/kaivinkone-hiekkalaatikkoon-nordic-play-keltainen-mustaJos tulee kiviä vastaan niin halkaisee etanadynamiitilla tai juontosaksilla vetää esim taljalla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee kiviä vastaan niin halkaisee etanadynamiitilla tai juontosaksilla vetää esim taljalla !
Voin myydä tuollaisen käytetyn, kun olen nyt saanut omat kaivuuni tehtyä.. naapurillekin salaojaa pellolle satoja metrejä.. ei ole letkuongelmia, ja voi viedä vaikka minne pohjavesialueelle.. sanotaan 20€, itse noutaen.
- Anonyymi
Vaihtoehtona on myydä mökki, niin saa rahaa.
- Anonyymi
Jos on mökki niin pakko olla rahaakin.
Minulla ei ole mökkiä, mutta kaivinkone on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mökki niin pakko olla rahaakin.
Minulla ei ole mökkiä, mutta kaivinkone on.ei ole olen rakentanu työttömänä jo 20v eikä ole vieläkään valmis rahan takia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole olen rakentanu työttömänä jo 20v eikä ole vieläkään valmis rahan takia !
No, saakeli sentään. Itelläkin on ok talon ikuisuus remppa kesken !
- Anonyymi
Hyvä, työttömillä kun on aikaa työntää lisää kommentteja !
- Anonyymi
Kyllä kun sataa vaan monta päivää putkeen eikä ole vielä lasten kaivuriin vielä varaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kun sataa vaan monta päivää putkeen eikä ole vielä lasten kaivuriin vielä varaa
ei täällä ole satanu yhtään !
- Anonyymi
En mikään työtön ole, yrittäjä ja töitä niin vituste ettei
ehdi juuri kotona nysväillä. Pääasia että asiakkaat saavat tarvitsemansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575