Olen uusi isäpuoli, oltu nyt puoli vuotta saman katona alla ja naiseni lapset ovat todella häiriköitä ja villejä. Olen yrittänyt tehdä sääntöjä ja tehtäviä lapsille , mutta niistä ei kukana välitä, kuin vaan omat lapseni. Naiseni lpset eivät osaa tehdä mitään eikä edes halua ,muuta kuin syödä herkkuja , juoda olutta sekä tupakoida ja haukkua meitä. Minä kaikkeni yritän mutta ei auta.
Haluan olla uusi kiva isä , mutta eivät sano isäksi eivätkä tottele. Naiseni lapset ovat 18ja 19 vuotiaita, ja eivät tule toimeen meidän muiden kanssa. Säännöissä sanotaan että yteiselo pitää jokaisen tulla toimeen ja jokaisen tehdä kaikkensa ,että kaikki toimii.
Täällä asuvat bilettävät ja syövät jääkaapin tyhjäksi ja sitten lähtevät.
Vievät minun kaljani ja tupakkani.
Ei ole mun vika että haluan olla kunnon isähahmo heille. Kauppaankaan ei lähde mun kanssa jotta voisin näyttä ihmisille et minulla on iso perhe ja isoja lapsia. En lähde tästä pois omasta pirtistäni , jottei jää ilman isää ,mutta voivat kunnioittaa minua ja arvostaa kuin paljon heitä kasvatan. Olen kuin renki talossa. Nainen tykästyi kun olen niin komea . Lapset vaan häiritsevät pehetämme. Mitä teen? Naiseni lapset voivat muuttaa täältä omiin asuntoihinsa ,tai isälleen ,eikä maksattaa minulla asioitansa. Huutelevat mulle aina et blaa blaa... ei voisi vähempää kiinnosaa, mutta kun olen niin hyvä ihminen annan huutaa, kun kasvatukseni ei yllä heihin kun eivät osaa ottaa mitään vastaan.
Kuka määrää uusperheen säännöt
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423