Heii! Oon nyt siis 7 luokalla ja haluisin vaihtaa luokkaa mun parhaiden ystävien kaa samalle luokalle, koska alunperin toivoinkin sitä. Mun kolmannen parhaan kaverin kanssa mun piti päästä samalle luokalle ja niin pääsinki, mut ennen yläasteen alkua se muutti eri kaupunkiin. Joten jäin taas yksin. Luokka on ihan ok, mutta hengailen vapaa-ajallakin enimmäkseen D-luokkalaisten kanssa (itse olen siis C-luokalla) olisiko kellään mitään vinkkiä ja apua perustelemaan rehtorille, että saisin luokkaa ensi lukuvuoteen mennessä vaihtaa? Kiitos jo nyt avusta, toivottelee 13-vuotias epätoivoinen tyttö<3
Luokan vaihtaminen
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850