Moi oon menossa lukioon ens syksynä tässä muutama kysymys. Mitä tarkoittaa kun lukiossa on luokat? Milloin oma luokka selviää? Kertokaa mitä pitää tietää ennen kun menee lukioon. Onko jotain vinkkejä?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ryhmät (eli luokat) saadaan tietoon siinä kun olet hyväksynyt opiskelupaikan eli siinä kesä-heinäkuun aikana. Sillä ei ole väliä onko paras kaveri samalla luokalla kuin sinä, koska sen ryhmän kanssa ei vietetä aikaa samalla tavalla kuin peruskoulussa. Jos onni suo niin voit päästä kaverin kanssa samalle kurssille. Eli ihan sama onko ystäväsi samalla vai eri luokalla, ette kuitenkaan näe koulussa joka päivä.
Tip: mene oman maun mukaan opintojasi lukiossa! Älä pyri miellyttämään ketään paitsi itseäsi.
Lukio oli elämäni ikimuistoisinta ja parasta aikaa! Tee siitä itselle kivaa äläkä pelkästään istu kouluhommien edessä. Tsemppiä ja onnea lukioon <3 - Anonyymi
Lukio ei ole vaikeampaa kuin yläaste, mutta koealueena koko kirja ja kokeesta pitää saada 50% oikein että pääsee läpi. Äikässä ei ole enää varsinaisia kokeita (pelkästään tutkielmia, esseitä ja romaanin lukeminen kurssin aikana), enkustakaan ei ole varsinaista paitsi essee ja kuuntelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951811
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471160- 751150
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1911117- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11844- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711