Suomen kakkoskaupunki on Tampere. Turku ei vain kasva tai kehity. Funikulaari ja Logomon silta. Tampereelle tulee ratikka ja kansiareena. Asukasluku on Turussa naurettavat 190.000. Miksi Turku on niin huono?
Turku hävisi Tampereelle
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Turku ei saavuta koskaan Tampereen veroäyriä, joko ratikka on nostanut 25 centtiin? Ottakaa kaikki matutkin Turusta, joohan?
- Anonyymi
Ei, me ei voida ottaa sitä matua, joka puukotti ihmisiä Kauppatorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, me ei voida ottaa sitä matua, joka puukotti ihmisiä Kauppatorilla.
Riittää kun otatte kaikki muut.
- Anonyymi
Turku sai homosuojatien.
- Anonyymi
Mixei, ei tamperelaistenkaan yli saa ajaa.
- Anonyymi
Ratikka on saatava. Muuten Turku kuihtuu pois. Kohta sataa jalkapallon kokoisia rakeita. Turku on mennyttä. Ratikka. Raatikka.
Menkää helsinkiin. Päivälipulla voitte istua aamusta yöhön siellä ratikassanne. Mikäs sen hienompaa. Teille JOS JOSSAIN OLISI KIVAA ASUA NIIN MM TURUSSA. LITTOINEN. NAANTALI. TURKU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939