Onko kellään tietoa että onko mistään saatavilla pitkävartista (ainakin 50 cm ) jalkaraspia. Nimim. Ei taivu.
JALKARASPIT
25
374
Vastaukset
- Anonyymi
Mene jalkahoitoon,
Jos ite haluat känsiäsi raaputella, naulaa raspi harjanvarteen. Tai ajattele laajemmin asiaa. Esim, hevostuotteissa olemassa oiva pitkävartinen raspi. Tosin, tämä tarkoitettu hampaiden rasaamiseen, mutta raspi, mikä raspi:
https://www.hevari.fi/kruuse-hammasraspi.html
=DW=- Anonyymi
Voisitko mennä itse hoitoon hevosesi kanssa.
- Anonyymi
Onhan niitä olemassa sellaisiakin jalkaraspeja jotka ei tarvitse mitään vartta. Koko hökötys laitetaan lattialle ja siinä joko tuolilla istuen tai lattialla seisten liikuttelet jalkaasi samalla raspaten kovettumia. Siellähän se pesuhuoneessa on oivallinen apuväline. Sen voi ainakin ruotsissa ostaa netistä, tuotteen nimi kupad fotfilsplatta Graze ja tuotenumero 4010
Hytinäx1 - Anonyymi
Helpostihan tuon teet kun ostat pitkän metallisen kenkälusikan ja siihen liimaat pikaliimalla sen raspin kiinni. Toimii!
- Anonyymi
Jossakin väitettiin, että kovettumien raspaaminen ei olisikaan mikään hyvä asia. Pitäisi kuulemma hoitaa syy kovettumiin ensin.
- Anonyymi
Minä en ole vuosikymmeniin enää raspannut eikä ole kovettumiakaan tullut. Ei ole edes tarvinnut rasvailla joka päivä sen jälkeen kun aloin syömään kalaöljyä. Tarvittaessa laitan illalla hoitoöljyä. Kotona yleensä olen ilman sukkia kesät talvet ja kotikenkänä ollut jo 80-luvun alusta Shollin hierovat sandaalit.. Jalkahoidossakaan en ole ikinä käynyt, omat hoidot on riittäneet. Kunnolliset riittävän leveälestiset kengät on kaiken A ja O eikä liian korkeita korkoja niin välttyy jalkavaivoilta. Lenkille laitan kesäaikaan nykyään paljasjalkakengät, parhaat ikinä ;)
vn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole vuosikymmeniin enää raspannut eikä ole kovettumiakaan tullut. Ei ole edes tarvinnut rasvailla joka päivä sen jälkeen kun aloin syömään kalaöljyä. Tarvittaessa laitan illalla hoitoöljyä. Kotona yleensä olen ilman sukkia kesät talvet ja kotikenkänä ollut jo 80-luvun alusta Shollin hierovat sandaalit.. Jalkahoidossakaan en ole ikinä käynyt, omat hoidot on riittäneet. Kunnolliset riittävän leveälestiset kengät on kaiken A ja O eikä liian korkeita korkoja niin välttyy jalkavaivoilta. Lenkille laitan kesäaikaan nykyään paljasjalkakengät, parhaat ikinä ;)
vnUnohtakaa koko kysymys. En kysynyt mitään neuvoja. Liimatkaa jalkanne vaikka hieroviin sandaaleihin ja liimatkaa kenkälusikka hevosen hammasharjaan. Ostakaa leveät kengät kapeisiin jalkoihinne. Kulkekaa paljasjaloin 50 asteen pakkasessa. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtakaa koko kysymys. En kysynyt mitään neuvoja. Liimatkaa jalkanne vaikka hieroviin sandaaleihin ja liimatkaa kenkälusikka hevosen hammasharjaan. Ostakaa leveät kengät kapeisiin jalkoihinne. Kulkekaa paljasjaloin 50 asteen pakkasessa. Kiitos.
Olipas ystävällisesti vastattu.
- Anonyymi
Omistan jalkarapsin,
mutta
kymmeniin vuosiin en ole m u i s t a n u käyttää sitä,
se taitaa olla yx turhake mun omistamassa omaisuudessani,- Anonyymi
"Turhake" riippuu siitä, missä kunnossa jalkapohjasi / kantapääsi ovat. - Nm. Oletko tarkistanut "kymmeniin vuosiin"
- Anonyymi
Minulla ei ole raspia,mutta rasvaan melko säännöllisesti jalkojani 60 prosenttisella perusvoiteella. Aikonaan ei suositeltu raspin käyttöä, mutta kun käy jalkahoidossa niin onhan se mukava, kun hoitaja raspaa tarvittaessa ja osaa työnsä. Kysymykseesi, en tiedä mistä pitkävartisen raspin saisi.
- Anonyymi
Mitä siinä on 60 % ? - Nm. Taika-ainetta(ko?)
- Anonyymi
Jos satut olemaan diabeetikko, et saa käyttää jalkaraspia. Muillekaan se ei välttämättä ole hyvä apuväline kovettumien pehmittämiseen, mutta helläkätisesti sitä voi käyttää. Mieluummin oikealle jalkahoitajalla (AMK) ainakin yhden kerran saamaan kunnolliset ja hyvät ohjeet omiin vaivoihinsa ja ongelmiinsa. - Nm. Terveyden perusjuttu
- Anonyymi
Jaa ei saa käyttää. Sinähän et sitä määrää. Minulla on hyvä raspi ja aika pitkä. Ostin sen joskus jostain tavaratalosta. Aloittaja kysyi yhden kysymyksen. Yhtään kunnon vastausta hänelle ei ole tullut. Kaiken maailman neuvoja ja määräyksiä satelee. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tietäjiä löytyy jos jonkinlaista . Naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei saa käyttää. Sinähän et sitä määrää. Minulla on hyvä raspi ja aika pitkä. Ostin sen joskus jostain tavaratalosta. Aloittaja kysyi yhden kysymyksen. Yhtään kunnon vastausta hänelle ei ole tullut. Kaiken maailman neuvoja ja määräyksiä satelee. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tietäjiä löytyy jos jonkinlaista . Naurattaa.
Juuu, minä en "määrää", mutta minä tiedän sen, mitä sinä et. - Nm. Asiain erot
- Anonyymi
Tuolla jo aloittaja närkästyikin ohjeista. Minustakin kannattaisi vastata vain kysymykseen. Närkästyisin myös.
En tiedä mistä on saatavilla. Toivottavasti aloittaja löytää ratkaisun. Tästäkään vastauksesta ei ole mitään hyötyä, mutta ehkä se että kysymys on ainakin huomattu. - Anonyymi
Jos aloittaja omistaa sähkö- tai akkuporakoneen, niin siihen voi hankkia joustavan jatkovarren, joita on eripituisia, ja joihin voi kiinnittää esim. pyörivän teräsharjan. Näitä tarvikkeita löytyy yleensä rautakaupoista tai autotarvikeliikkeistä. Huom. vintilää käytettäessä pitää olla mukana apuraspaaja.
- Anonyymi
Voisitteko nyt perkeleen tampiot mennä nukkumaan vaikka ikuiseen uneen. Keksin jo ratkaisun kysymykseeni. Lähettiin kaverin kans ajeleen autolla ja laitoin paljaan jalkani ulos vuorotellen. Kyllä lähti karsta jaloista, kun asalttia pitkin vedin jalkaani. Ajeltiin 120 km moottoritiellä. Ei tarvinnut ostaa mitään ehdotettuja tarvikkeita esim. akkuporakonetta. Opin vielä sen asiasta että ikinä en tällä vanhuspalstalla kysy mitään enkä myöskään avaa koko hevon palstaa. Huh huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitteko nyt perkeleen tampiot mennä nukkumaan vaikka ikuiseen uneen. Keksin jo ratkaisun kysymykseeni. Lähettiin kaverin kans ajeleen autolla ja laitoin paljaan jalkani ulos vuorotellen. Kyllä lähti karsta jaloista, kun asalttia pitkin vedin jalkaani. Ajeltiin 120 km moottoritiellä. Ei tarvinnut ostaa mitään ehdotettuja tarvikkeita esim. akkuporakonetta. Opin vielä sen asiasta että ikinä en tällä vanhuspalstalla kysy mitään enkä myöskään avaa koko hevon palstaa. Huh huh!
Kukas se mies oli, joka hyppäsi prätkältä ja sen takana puukkarit jalassa pyörästä kiinni pitäen kiisi motaria pitkin.
Joku 'legenda'.
Beng
Tikkujahan siitä, jos vauhti riittää.
Juu. Kyllä täältä ohjeita saa. Suorastaan kuolemattomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se mies oli, joka hyppäsi prätkältä ja sen takana puukkarit jalassa pyörästä kiinni pitäen kiisi motaria pitkin.
Joku 'legenda'.
Beng
Tikkujahan siitä, jos vauhti riittää.
Juu. Kyllä täältä ohjeita saa. Suorastaan kuolemattomia.Artsi Nygvist
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä taaas oli sääntöjen vastaisempaa kuin 17:56 aivopierussa? Ja miten se lähti / lähtee niiin äkkiä? - Nm. Keskusteleeko ylläpito kanssamme
- Anonyymi
Eivät nämä vanhat palstan tampiot ymmärrä mitään heille annetuista hyvistä neuvoista ja ohjeista, parempi, että jätetään heidät hauturin hoiviin.
- Anonyymi
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Ei ole. On niitä muutkin etsineet mutta tuloksetta.
- Anonyymi
Lisäyksenä että yhden SETIN löysin jossa erilaisia varteen kiinnitettäviä osia mm. hohkakivi, siinä ei mainita tuotteen pituutta mutta kuvasta päätellen aika pitkä, sen tilasin sukulaiselleni. Luin nuo aikaisemmat kommentit ja töykeydestäsi johtuen tähän en sitä linkitä, saat itse etsiä jostain apuvälinekaupasta.
- Anonyymi
Katkaise kierre. Laita purkista tehokasta hoitoainetta kovettumille eikä raspausta usein. Mitä enemmän raspaat sitä enemmän kovettumat kasvavat.
Jalkarasvoja on kymmeniä erilaisiin ongelmiin.
Kovettumille on tehokkaita voiteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837