Pipsa , 15 wee, ja Timi, 16 wee, asuivat lähekkäin. Olivat lapsena olleet samassa tarhassa ja tarhan jälkeenkin leikkineet yhdessä, mutta olivat enää hyvänpäivän tuttuja. Kun tapasivat, Pipsa aloitti: "Oletan, että pidät asiat omana tietonasi, joten voin puhua sinulle kiertelemättä. Tunnenhan sinua sen verran, että tiedän sinun olevan asiallinen herrasmies. Tässä iässä sitoutuminen on pelleilyä, mutta se ei tarkoita sitä, että seksuaalisia tarpeita ei olisi. Niitä on suoraan sanoen kohtuuttomasti."
Pipsa jatkoi: "Sormettaminen on välttämätöntä seurustellessakin, mutta PELKKÄ sormettaminen maistuu suoraan sanoen peeltä. Olen miettinyt, että ns. vakiopano olisi ehkä ratkaisu. Mitä arvelet? Vakiopanossa olisi monta etua. Ei tarvitsisi kumeja, koska kumppani olisi aina sama. Voisi käyttää pillereitä, eikä ponnahdus tulisi yllätyksenä. Voisi vapautua tarpeista, ilman, että kuuluu sitoutua. Jos syntyisi tilanne, että voisi bylsiä jonkin toisenkin kanssa, sen voisi tehdä ilman omiksen suurryppyjä. Voisi harrastaa jotakin yhteistä tai olla harrastamatta."
Timi sanoi, että hän on taipunut miettimään samaa, mutta vakiopanossa on sama ongelma kuin seurustelussakin. "Sitä ei voi tehdä yksinään. Mutta jos esimerkiksi sinä tarjoutuisit, olisin enemmän kuin iloinen. En ole vielä koskaan ollut tyttöjen kanssa. Että tarvetta on. Usein onanoidessa suorastaan keljuttaa, kun haluaisi seksiä TYTÖN kanssa."
"En minäkään ole ollut pojan kanssa, mutta hirveästi tekee mieli. Immenkalvo on vielä liian tiukka, että sinne pojan kyrpä edes mahtuisi, vaikka olen käyttänyt tamponeja. Mutta kuulemma se pian venyy. Näyttää siltä, että ei ole estettä kokeilulle, ja jos hyvältä näyttää, niin jatketaan. Aluksi vain sormetat ja työnnät sormea myös emättimeen ja hyväilet. Minä taas runkkaan sinulle orgasmin."
"Minulle sopii aloittaa jo huomenna, sillä fossiilit ovat pois. Odotan kärsimättömästi sitä hetkeä, kun immenkalvo on tarpeeksi löysä, että voit työntää vittuuni koko kyrpäsi. Olen jo kuvitellut, miltä tuntuu, kun paljas emättimen seinää saa tuntea paljaan kyrvän, eikä välissä ole MITÄÄN."
Kun Timi soitti ovikelloa, Pipsa odotti häntä jo vittu paljaana. Hänellä olivat kauniit pienehköt rinnat ja erityisen kauniit suuret sisemmät häpyhuulet, jotka tulivat vahvasti esiin jo seisoma-asennossa. Vatsan kaari ulottui alas ja teki sitten pehmeän mutkan sisäänpäin. Loi mielikuvan sievästi kohollaan olevasta vatsasta ja vahvasti eteen työntyvistä sukupuolielimistä. Timi sanoi, että onpa hänen piilossa olleet paikkansa huikean kauniit. "On varmaan kiusallista, kun ei voi vapaasti osoittaa, mitä omistaa." Pipsa tunsi lauseen niin kohteliaaksi, että vallan punastui.
"Koska eilen sanoit, että immenkalvosi on vielä tiukka, arvelin ettet ole venytellyt sitä dildolla. Kävin ostamassa sellaisen dildon, jonka kärki on kapeneva. Kun sitä painaa vittuun sopivan syvälle, kalvo antaa vähitellen periksi.
Mentiin Pipsan huoneen sängylle, johon oli levitetty ylimääräinen lakana. Timi riisui kokonaan. ja pyysi ensin saada luoda katseensa Pipsan avoimeen vittuun. "Onpa se kaunis, vielä kerran, säkenöivän kaunis."
Asettuivat molemmat vierekkäin makuulle. Timi: "Sinä saat neuvoa. Niin kuin tiedät, olen aivan kokematon." - "Niin minäkin. Normaalitilanteessa pyytäisin sinua aloittamaan rintojen hyväilyllä, mutta nyt olen niin kiihottunut, että keskity vain vittuun. Minä taas vetelen edestakaisin sinun kyrpääsi. Luulisin, että tekee gutaa, jos hyväilet sormella emättimen rosoista sisäpintaa, mutta eniten hyväile klitorista. Minä sitten kerron, mikä tuntuu vielä paremmalta, vastaavasti kai sinäkin. Otetaan nautintona eikä suorituksena. Ei meidän tarvitse mitään kenellekään näyttää."
Ensimmäinen yhteinen orgasmi oli aivan järisyttävä. Kumpikaan ei ollut kokenut mitään sen kaltaista. Helliteltiin toinen toistaan.
Kun oli levätty varttitunti, Timi kaivoi esiin dildon. Pipsa asettui selälleen, avasi jalkansa ja vielä sormillaan vittunsa, niin että immenkalvokin näkyi. "En kylläkään ole asiantuntija, mutta kyllä minusta tuntuu, ettei enää paljon puutu, kun terskani mahtuu sinne hyvin. Hän työnsi dildon aukkoon. Se meni syvälle. "Itse asiassa luulen, että se jo saattaisi mahtua. Saanko kokeilla kyrvällä?"
"Kokeile ihmeessä. Sitähän se on aina toivonut. Mutta kokeile aluksi varovasti." Timi työnsi kyrpäänsä hyvin varovasti. Pipsa kertoi, ettei satu yhtään, mutta tuntuu ihana kireys. Varovasti työnsi pohjaan asti: "Siellä se on." - Pipsa sanoi: "Ja tuntuu aivan ihanalta. En voinut kuvitellakaan, että paljas kyrpä tuntuu niin ihanalta paljaassa vitussa. Ollaan tässä jonkin aikaa ihan hiljaa. Sitten rupea vähitellen liikuttelemaan edestakaisin."
Olo oli niin ihana, ettei millään olisi halunnut vielä laueta, mutta oli pakko. Orgasmi tuli, kuin tuliase olisi lauennut.
Timi soitti kotiin, kertoi että oli saanut yösijan tuttavan luota. Tavataan sitten huomenna lauantaina iltapäivällä. Fossiilit arvasivat Timin iloisesta äänestä. Oli vielä ihana yö.
Pipsan ja Timin vakiopano
2
2942
Vastaukset
Pipsa vieraili Timeillä ja Timi Pipsoilla niin usein, että heihin ruvettiin suhtautumaan kuin perheenjäseniin. Molempien kotona oli perinne, että aikuisetkin lapset kävivät yhdessä saunassa. Niin siis Pipsakin Timeillä ja Timi Pipsoilla.
Fossiilit kunnioittivat heidän yksityisyyttään niin, että voivat harrastaa toistensa kämpissä yhdyntää ja muita seksileikkejä. Juttelivat keskenään, että elämä on mallillaan, kun ei tarvitse enää tuntea parin puutetta.
Rupesivat kuitenkin miettimään, menikö tämä nyt kuitenkaan niin, kuin olivat suunnitelleet. Alkujaan olivat hakeutuneet yhteen puhtaasti järkipäätelmin, mutta jo ensimmäisellä tapaamisella olivatkin rakastuneet toisiinsa. Tarkoitus oli muodostaa vain vakiopano elämän helpottamiseksi.
Miettivät, suostuisivatko he enää myöhemmin luopumaan toisistaan. Eivät missään tapauksessa. He kuuluivat yhteen.Pipsan ja Timin vakiopano 3
Kului kaksi vuotta ihanassa seurustelussa. Parani vain ajan mukana. Olivat nyt jo 17 ja 18 wee. Olivat edelleen köyhiä koululaisia, mutta olivat saaneet loma- ja ilta- ja pyhätöillä sen verran rahaa kokoon, että uskalsivat jo lähteä ulkomaanmatkallekin Kroatiaan.
Pipsa sanoi, että muistaa vielä Timin ihanan kohteliaan lauseen seurustelun alkuajoilta: "On varmaan kiusallista, kun ei voi vapaasti osoittaa, mitä omistaa." Pipsa tiesi ennestään, että hänellä on poikkeuksellisen kaunis vittu, mutta tuntui niin hyvältä kuulla se miehen suusta. Imartelevaa.
Kun saavuttiin perille, mentiin heti kauppaan ostamaan läpinäkyvät bikinit, see thru, when wet. Pipsa kasteli bikinin hotellihuoneessa ja puki päälleen. Oli todella kuin olisi ollut alasti. Sen varmisti vielä uimakledjun valkea väri, joka muuttui kastuessaan läpikuultavasta läpinäkyväksi.
Timi haukkoi henkeään. Pipsan vittukarvat eivät toki voineet näkyä, kun oli täysin sheivattu, mutta huikean kauniit ja runsaat sisähäppärit sitäkin paremmin, kiihottavasti. Niiden muoto oli täydellinen, ja tumma väri erottui selvästi. Rintojen nännien nöpötys vahvisti upeaa vaikutelmaa.
Timi lausui kohteliaisuuksia Pipsan kauneudesta. Pipsa vastasi, että nyt otetaan takaisin, mitä pari vuotta sitten ujouden takia ei uskaltanut: "Nyt ollaan lomalla, hassutellaan, prinsessehditaan, mennään vapaalla ja viiiiihteellä.
Ja toden totta, Pipsa oli heti rannan kaunotar numero yksi. Yhden jos toisenkin miehen kyrpä nosti uimahousut teltalle. Miehet katsoivat Pipsaa silmät tapilla. Timi oli todella ylpeä mykistävän kauniista Pipsastansa, eikä suinkaan vähiten hänen huippukauniista vitustansa, joka lumosi koko rannan. Miesten posket punertuivat.
Pipsa kävi usein meressä, jotta kledju pysyi läpinäkyvänä. Pipsa kiinnitti huomiota, että osa naisista oli yläosattomissa. Kysyi Timiltä: "Mitähän jos minäkin riisuisin yläosan?" - "Riisu toki, maassa maan tavalla. Kuuluu ennen ollut Suomessakin yläosaton muoti. Siitä vaan."
Pipsa oli nyt rannan kaksinkertainen prinsessa.
Oltiin niin lähellä alastonrantaa, että hyvin näki rajan ylikin. Ei siinä mitään rajaa mainittu olevankaan. Perustui vain käytäntöön. Käytäntö varmaan perustui siihen, että "rajalla" oli yhteinen suihku, jota molemmat puolet käyttivät. Juuri nyt siinä oli alastomana ruotsalaiskaunotar, joka huuhteli suolaa itsestään. Huuhteli vittuansa erityisen pitkään ja näkyvästi. Oli kyllä kaunista katsottavaa. Hänelläkin vittu sheivattuna posliiniksi, ja pyöreä häpykumpu.
Pipsa sanoi: "Tahtoo tuonne. Minun on edes kerran eläessäni saatava näyttää ihan paljasta vittua. Se on pakko näyttää, kun nyt on tilaisuus."
Siirtyivät 30 metriä ja olivat nakupuolella. Riisuivat alaosan. Tuntui vielä vapauttavammalta kuin läpinäkyvässä bikinissä. Ja vielä putkahti Pipsan päähän jo vähän rietaskin ajatus: "Kun pukee päälleen bikinin yläosan, eikö se korostakin, että alaosa on paljaana?"
Pipsa puki bikinin läpinäkyvän yläosan: "Nyt se on oikein päin. Miltä näytän?" - Timi: "Sinä olet keijukaisprinsessa par excellence. Sopusuhtaiset, kauniit muodot, sievästi nöpöttävät nännit ja kaunistakin kauniimpi vittu. Ja sinä olet minun."
Pipsa levitti vielä jalkansa aurinkoa ottaessaan, jotta KAIKKI saivat nähdä hänen sulovittunsa.
Oli aika lähteä hotellille, jotta ei aivan kärvenny Välimeren auringossa. Kävivät lopuksi suihkussa. Nyt Pipsa bonjasi, miksi ruotsalaistytöllä oli kulunut niin kauan vittua huljutellessa. Osa kiimanesteistä oli jo kuivunut vittuun kiinni. Ei se kuitenkaan Pipsaa haitannut. Sai samalla näyteltyä vittuaan yksityiskohtaisesti. Piti avata sisähäpyhuuletkin ja koko vittu emätintä myöten huuhtelua varten.
Koko rantareissun ajan oli vitussa tuntunut hillitön turvotus ja miellyttävä kireys, mutta nyt oli jo PAKKO laueta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589