Löysä liha hukassa👀
Missä olet?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ahaa a p i n a kadonnut 🤭
- Anonyymi
Sepä se 😆 *kuolee nauruun*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se 😆 *kuolee nauruun*
Kaks törhäkettä hirisee nykyään näköjään missä tahansa ketjussa, liittyi aihe luuloharhoihinsa tai ei. Nykyään olemme kaikkiruokaisia, sillä muuten jää sopat syömättä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks törhäkettä hirisee nykyään näköjään missä tahansa ketjussa, liittyi aihe luuloharhoihinsa tai ei. Nykyään olemme kaikkiruokaisia, sillä muuten jää sopat syömättä?
Mutta on jotenkin ylisöpöä, että pimatsuilla on tämmöinen kerho, jossa sovitaan yhdessä "tehokkaat invaasiot" palstalle. Vielä kun löytäisi sen mitä hakee ja toisekseen panostaisi verbaliikkaan teinahtavien emojipyrskeiden sijaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on jotenkin ylisöpöä, että pimatsuilla on tämmöinen kerho, jossa sovitaan yhdessä "tehokkaat invaasiot" palstalle. Vielä kun löytäisi sen mitä hakee ja toisekseen panostaisi verbaliikkaan teinahtavien emojipyrskeiden sijaan
Miten väärässä oletkaan. Mies olen ja itseäni jaksaa eräs a pi na naurattaa. Tai säälin oikeastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten väärässä oletkaan. Mies olen ja itseäni jaksaa eräs a pi na naurattaa. Tai säälin oikeastaan.
Se on sun ongelma se sitten.
- Anonyymi
Jaa meinaaks niinku et niinku hyvi riippunutta
- Anonyymi
aaaa, aisii aisii vainot
Eihän huonosti riippunut maistu edes hyvältä. Sitähän sanotaan että hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
- Anonyymi
Onpa arvostuksesta kertova aloitus.
BTW: Jos parin välillä ei ole arvostusta, ei edes rakkaus korjaa sitä. Menetettyä kamaa... Kun mietit tarkemmin, ehkä tiedät missä hän on.- Anonyymi
Se on sellainen katkera narsisti stalkku, näkee jo noista silmistä.. *kyylää* -sivusta
- Anonyymi
Oon siellä, missä huvittaa..
- Anonyymi
Nostetaan
- Anonyymi
Käy vähemmän salilla ja enemmän mäkissä ja sitten vasta kato peiliin.
- Anonyymi
Röh 🐽
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188