Olen perheeni kanssa muuttamassa Senegaliin, Dakariin. Mikä asuinalue olisi paras? Fann Point-E Amitié on ollut suunnitelmissa. Onko jokin alue, mille ei kannata muuttaa?
Dakarista löytyy useampia kansainvälisiä kouluja. Onko näistä jokin parempi kuin muut? International School of Dakar vaikuttaisi kotisivujen perusteella ihan ok, mutta löytyisikö kokemuksia...
Onko jotain muuta spesiaalia, joka olisi hyvä tietää jo ennen muuttoa?
Muutto senegaliin
4
739
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinne?Miehesi sieltäpäin?Kuinka iso perhe teillä on?Suomestako muutatte?
- Anonyymi
Juu, mies sieltä suunnalta. Ja hyvä työ siellä. Kokemus muuttaa sinnekin. Pääsee pitkää kylmää talvea karkuun, joka täällä tulee joka vuosi.
Nuo koulut ei järin edullisia ole, kolmelle lapselle noin 80000 dollaria vuodessa, jonka miehen työnantaja onneksi maksaa. Luulisi sillä saavan hyvän koulutuksen lapsille. - Anonyymi
Ok.7krt oon käyny Gambiassa mutten koskaan Senegalissa.Maathan ovat samaa kansaa periaatteessa,onko niissä maissa eroja siitä en tiedä.
- Anonyymi
Joo lähde ihmeessä pois täältä palelemasta,teen ite saman heti kun mahdolista.Mä oon keski-ikäinen sinkkumies.Gambiaan on haaveillu asumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070