Näkeekö tai pystyykö päättelemään mistään Whatsapissa, kenellä on minun numero puhelimessaan ja täten myös näkee minut siellä?
Whatsapp kysymys
22
5700
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sillä mitään merkitystä kenellä sinun numero on, olethan varta vasten liittynyt mukaan, jakaaksesi numeroasi ja muita yhteystietojasi.
- Anonyymi
Miksi aina pitää kyseenalaistaa, jos jollain on joku kysymys tai ongelma johon haluaa ratkaisun?
Jos sinua ei kiinnosta, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitäisi mukautua juuri SINUN mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina pitää kyseenalaistaa, jos jollain on joku kysymys tai ongelma johon haluaa ratkaisun?
Jos sinua ei kiinnosta, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitäisi mukautua juuri SINUN mukaan.Eihän sinne mennä levittelemään tietojaan, jos se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä että muut tietää ja että sinä tiedät mitä muut tekee.
Eli onko sillä väliä vai eikö sillä ole väliä.
Jos on väliä, äkkiä kaikki mitä Whatsapiin kuuluu ja liittyy roskiin, etkä mene ikinä sinne enää.
Ei siellä voi näkymättömänä huserata, äärimmäisen yksinkertainen asia ja se on sinulle erikseen tavattava.
- Anonyymi
Eikös se näy kaikilla niillä keitä näkyy siinä Whatsapin kontakteissa?
- Anonyymi
Minun mielestä, minulla voi olla toisen numero talletettuna ja näen hänen aktiivisuutensa Whatsapissa, mutta jos hänellä ei ole minun numeroa talletettuna omassa puhelimessaan, ei hän näe silloin mitään minusta. Eli silloinhan se on aika yksipuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä, minulla voi olla toisen numero talletettuna ja näen hänen aktiivisuutensa Whatsapissa, mutta jos hänellä ei ole minun numeroa talletettuna omassa puhelimessaan, ei hän näe silloin mitään minusta. Eli silloinhan se on aika yksipuolinen.
Minulla kaveri asensi What`s Apin mun kännykkään ja kun huomasin että sehän on noita vakoiluohjelmia kaiketi FakeBook mikä lienee mutta en saanut koskaan pois sitä kännykästä eikä saanut asiantuntiatkaan joten pahalta tuntuu juuri se ettei voi poistaa iilimatoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kaveri asensi What`s Apin mun kännykkään ja kun huomasin että sehän on noita vakoiluohjelmia kaiketi FakeBook mikä lienee mutta en saanut koskaan pois sitä kännykästä eikä saanut asiantuntiatkaan joten pahalta tuntuu juuri se ettei voi poistaa iilimatoa.
Whatsappia ei voi poistaa? Mikä käyttöjärjestelmä puhelimessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee siltikin..
- Anonyymi
Whatsapp-sovelluksessa täytyy olla toisen numero tiedossa että voi lähettää tälle viestejä, juuri siksi palvelu ei vaadi rekisteröitymistä eikä koskaan kirjautumista.
- Anonyymi
Alkuperäinen kysyjä kysyi voiko jotenkin selvittää Whatsapin kautta, onko toisella hänen numeroaan puhelimessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäinen kysyjä kysyi voiko jotenkin selvittää Whatsapin kautta, onko toisella hänen numeroaan puhelimessaan.
Kyllä siellä asetuksissa mainitaan yksityisyyden muuttamisen olevan mahdollista. Ja tuostahan voi jo hyvin päätellä kuka näkee ja mitä. Vaikuttaa että kohta kolme, olisi vähimmän näyttämässä statustasi.
Napauta Tila.
1.) Android: Napauta Lisää vaihtoehtoja => Tilan yksityisyys.
2.) iPhone: Napauta Yksityisyys.
Valitse yksi seuraavista vaihtoehdoista:
1.) Omat yhteystiedot: Kaikki yhteystiedoissasi olevat näkevät tilapäivitykset.
2.) Kaikki yhteystiedoissasi olevat paitsi…:
Kaikki yhteystiedoissasi olevat paitsi erikseen luetellut ihmiset näkevät tilapäivityksesi.
3.) Jaa vain…:
Vain valitsemasi yhteystiedot näkevät tilapäivitykset.
- Anonyymi
Heh, hyvin huomaa, et porukalla on nyt vähän luetun ymmärtämisen vaikeuksia.
otetaas elävä esimerkki. Minulla on kaverin kaveri johon olen ihastunut. Olen urkkinut tuon ihastukseni puhelinnumeron yhteiseltä kaveriltamme. Olen myös kuullut, että ihastukseni saattaisi olla kiinnostunut myös minusta. Lisäsin ihastukseni numeron puhelimeeni ja täten sain näkyviin hänen Whatsappinsa. Voinko siis jotenkin Whatsapin kautta selvittää onko tuo kyseinen ihastukseni kenties lisännyt minun numeroni omaan puhelimeensa ja täten hänkin näkee minut Whatsapissaan?- Anonyymi
Unohda toi vakoilu ja parittaminen. Keksi jotain muuta itsellesi.
- Anonyymi
Kyllä. Kun laitteeseen lisää numeron voi Whatsappilla tarkistaa onko numeroon aktivoitu Whatsapp tili.
- Anonyymi
Oletusarvoisesti yksityisyytesi asetus on tuo kohta 1, joten kyllähän te toisen tilan muutokset näette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletusarvoisesti yksityisyytesi asetus on tuo kohta 1, joten kyllähän te toisen tilan muutokset näette.
Siis näette jos kummallakin on toisen numero yhteystiedoissaan.
- Anonyymi
Onko tilatieto sama kuin viimeksi paikalla tänään? Eli minä näen toisen viimeksi paikalla tiedon, vaikka sillä toisella ei ole minun puhelinnumeroa kännykässään?
- Anonyymi
Näet toisten paikallaolo-tiedon vain jos sallit sen näkyvän muillekin. Toisin sanoen kaveria voi vaklata vain jos antautuu sille itsekin. Oman näkymisen toisille voi asetuksissa estää.
- Anonyymi
Ihan helvetin hyvä syy olla käyttämättä tuollaisia ja vakoilun tarjoaja itsekin näkee kaiken mitä tekee.
- Anonyymi
Eli mistään ei näe onko toisella puhelimessaan minun numeroni. Selkis.
- Anonyymi
Whatsapi esti tilini whatsapissa mitä pitää tehdä
- Anonyymi
HYVÄ että estivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346