Whatsapp kysymys

Anonyymi

Näkeekö tai pystyykö päättelemään mistään Whatsapissa, kenellä on minun numero puhelimessaan ja täten myös näkee minut siellä?

20

3829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sillä mitään merkitystä kenellä sinun numero on, olethan varta vasten liittynyt mukaan, jakaaksesi numeroasi ja muita yhteystietojasi.

      • Anonyymi

        Miksi aina pitää kyseenalaistaa, jos jollain on joku kysymys tai ongelma johon haluaa ratkaisun?
        Jos sinua ei kiinnosta, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitäisi mukautua juuri SINUN mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina pitää kyseenalaistaa, jos jollain on joku kysymys tai ongelma johon haluaa ratkaisun?
        Jos sinua ei kiinnosta, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitäisi mukautua juuri SINUN mukaan.

        Eihän sinne mennä levittelemään tietojaan, jos se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä että muut tietää ja että sinä tiedät mitä muut tekee.

        Eli onko sillä väliä vai eikö sillä ole väliä.

        Jos on väliä, äkkiä kaikki mitä Whatsapiin kuuluu ja liittyy roskiin, etkä mene ikinä sinne enää.

        Ei siellä voi näkymättömänä huserata, äärimmäisen yksinkertainen asia ja se on sinulle erikseen tavattava.


    • Anonyymi

      Eikös se näy kaikilla niillä keitä näkyy siinä Whatsapin kontakteissa?

      • Anonyymi

        Minun mielestä, minulla voi olla toisen numero talletettuna ja näen hänen aktiivisuutensa Whatsapissa, mutta jos hänellä ei ole minun numeroa talletettuna omassa puhelimessaan, ei hän näe silloin mitään minusta. Eli silloinhan se on aika yksipuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä, minulla voi olla toisen numero talletettuna ja näen hänen aktiivisuutensa Whatsapissa, mutta jos hänellä ei ole minun numeroa talletettuna omassa puhelimessaan, ei hän näe silloin mitään minusta. Eli silloinhan se on aika yksipuolinen.

        Minulla kaveri asensi What`s Apin mun kännykkään ja kun huomasin että sehän on noita vakoiluohjelmia kaiketi FakeBook mikä lienee mutta en saanut koskaan pois sitä kännykästä eikä saanut asiantuntiatkaan joten pahalta tuntuu juuri se ettei voi poistaa iilimatoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kaveri asensi What`s Apin mun kännykkään ja kun huomasin että sehän on noita vakoiluohjelmia kaiketi FakeBook mikä lienee mutta en saanut koskaan pois sitä kännykästä eikä saanut asiantuntiatkaan joten pahalta tuntuu juuri se ettei voi poistaa iilimatoa.

        Whatsappia ei voi poistaa? Mikä käyttöjärjestelmä puhelimessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä, minulla voi olla toisen numero talletettuna ja näen hänen aktiivisuutensa Whatsapissa, mutta jos hänellä ei ole minun numeroa talletettuna omassa puhelimessaan, ei hän näe silloin mitään minusta. Eli silloinhan se on aika yksipuolinen.

        Näkee siltikin..


    • Anonyymi

      Whatsapp-sovelluksessa täytyy olla toisen numero tiedossa että voi lähettää tälle viestejä, juuri siksi palvelu ei vaadi rekisteröitymistä eikä koskaan kirjautumista.

      • Anonyymi

        Alkuperäinen kysyjä kysyi voiko jotenkin selvittää Whatsapin kautta, onko toisella hänen numeroaan puhelimessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen kysyjä kysyi voiko jotenkin selvittää Whatsapin kautta, onko toisella hänen numeroaan puhelimessaan.

        Kyllä siellä asetuksissa mainitaan yksityisyyden muuttamisen olevan mahdollista. Ja tuostahan voi jo hyvin päätellä kuka näkee ja mitä. Vaikuttaa että kohta kolme, olisi vähimmän näyttämässä statustasi.

        Napauta Tila.
        1.) Android: Napauta Lisää vaihtoehtoja => Tilan yksityisyys.
        2.) iPhone: Napauta Yksityisyys.

        Valitse yksi seuraavista vaihtoehdoista:
        1.) Omat yhteystiedot: Kaikki yhteystiedoissasi olevat näkevät tilapäivitykset.

        2.) Kaikki yhteystiedoissasi olevat paitsi…:
        Kaikki yhteystiedoissasi olevat paitsi erikseen luetellut ihmiset näkevät tilapäivityksesi.

        3.) Jaa vain…:
        Vain valitsemasi yhteystiedot näkevät tilapäivitykset.


    • Anonyymi

      Heh, hyvin huomaa, et porukalla on nyt vähän luetun ymmärtämisen vaikeuksia.

      otetaas elävä esimerkki. Minulla on kaverin kaveri johon olen ihastunut. Olen urkkinut tuon ihastukseni puhelinnumeron yhteiseltä kaveriltamme. Olen myös kuullut, että ihastukseni saattaisi olla kiinnostunut myös minusta. Lisäsin ihastukseni numeron puhelimeeni ja täten sain näkyviin hänen Whatsappinsa. Voinko siis jotenkin Whatsapin kautta selvittää onko tuo kyseinen ihastukseni kenties lisännyt minun numeroni omaan puhelimeensa ja täten hänkin näkee minut Whatsapissaan?

      • Anonyymi

        Unohda toi vakoilu ja parittaminen. Keksi jotain muuta itsellesi.


      • Anonyymi

        Kyllä. Kun laitteeseen lisää numeron voi Whatsappilla tarkistaa onko numeroon aktivoitu Whatsapp tili.


      • Anonyymi

        Oletusarvoisesti yksityisyytesi asetus on tuo kohta 1, joten kyllähän te toisen tilan muutokset näette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvoisesti yksityisyytesi asetus on tuo kohta 1, joten kyllähän te toisen tilan muutokset näette.

        Siis näette jos kummallakin on toisen numero yhteystiedoissaan.


    • Anonyymi

      Onko tilatieto sama kuin viimeksi paikalla tänään? Eli minä näen toisen viimeksi paikalla tiedon, vaikka sillä toisella ei ole minun puhelinnumeroa kännykässään?

      • Anonyymi

        Näet toisten paikallaolo-tiedon vain jos sallit sen näkyvän muillekin. Toisin sanoen kaveria voi vaklata vain jos antautuu sille itsekin. Oman näkymisen toisille voi asetuksissa estää.


    • Anonyymi

      Ihan helvetin hyvä syy olla käyttämättä tuollaisia ja vakoilun tarjoaja itsekin näkee kaiken mitä tekee.

    • Anonyymi

      Eli mistään ei näe onko toisella puhelimessaan minun numeroni. Selkis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe