Ville Niinistö kritisoi suomalaisministereitä metsäasioista.
Vihreiden meppi Ville Niinistö: Ministerien toiminta häpeällistä seurattavaa
Europarlamentaarikko Ville Niinistö (vihr.) kritisoi Twitterissä suomalaisministerien toimintaa. Hänen mukaansa ministerien ajama metsien käytön ympäristoreunaehdoista luopuminen olisi hallitusohjelman ja kansan tahdon vastaista.
– On ollut häpeällistä seurata europarlamentissa kuinka Suomen ministerit juoksevat lobbaamassa komissiota käytännössä luopumaan ympäristöreunaehdoista metsien käytössä. Se EI ole suomalaisten enemmistön näkemys eikä vastaa hallitusohjelmaa tai pääministerin omia viherpesupuheita, Niinistö kirjoittaa.
Twiittinsä saatteeksi Niinistö on liittänyt Suomen Greenpeacen twiitin, jossa vertaillaan pääministeri Sanna Marinin (sd.) ristiriitaista toimintaa sosiaalisessa mediassa ja Euroopan komissiossa.
JUUSO LAITINEN | 29.05.2021 | 14:43
Vastuullista journalismia -logo
Sinulla on oikeus muodostaa mielipiteesi luotettavan tiedon pohjalta.
Vihreiden meppi Ville Niinistö: Ministerien toiminta häpeällistä seurattavaa...
Anonyymi
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista on vihreitä vastaan asiassa kuin asiassa. Mikäli vihreät todella uskovat ns kansan tukeen, niin pidetään kansanääänestyksiä. Mikäli niitä ei pidetä, niin vihreillä ei ole kansan tukea, vaan äänestäneiltä suomalaisilta saatu äänimäärä sekä monipuoluehallitus koottuna pääasiassa pienpuolueista, vaalit hävinneistä ja valheella voittaneesta. Puolueet ovat rakentaneet punavasuri hallituksen äärivasemmistolaisen ohjelman jota pyritään kompromissina noudattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167