Lendo huijaus ikibanni.

Anonyymi

Niin toi Lendo mitä on Schilbsted konserni on se huijaus ikibanni ensin saat myönteisen laina päätöksen ja sinä luke että tule se allekirjoitus linkki sähköpostin mutta se ei tule ikinä se allekirjoitus linkki sihen sähköpostin sitten teet toisen samanlaisen laina hakemuksen ja sitten tule 2 kpl allekirjoitus linkkiä ja sitten ne anta ikibanni ja väittä että sinä olet huijannut kun olet laittanut 2 kpl samanlaista laina hakemusta ja sen takia nidden ei tarvitse maksa raha sinun tilille eikä autta vaikka allekirjoitta vain yhden laina hakemuksen niin sinäkin Schilbsted huija.

Joo mutta se ei nyt onnistu kun on velka ulosotossa on jännyt laskuja maksamatta mutta ne oli kunnossa ne luotto tiedot silloin kun yrittin Lendo mutta mistä Lendo tiesi että minulla ei ollut tarkoitus maksa se laina takasin no varman sittä että ne kysy muiltta luoton antajiltta ja sitten kun ne saa tietä että on otettu mualtta lainoja mitä ei ole maksettu takasin niin Lendo on pättännyt huijata minua sitten että minä lulin savani lainan ja sitten se pettymys kun ei saa sittä laina pakko nidden on tietä että ei ole aikomuus maksa takasin se laina ei se toimi muuten se huijaus ei rehellinen ihminen laitta 2 kpl samanlaista laina hakemusta rehelinen ihninen odotta seuravan päivän ja kysy sitten asiakas palvelusta miksi ei se allekirjoitus linkki ole tullu mutta epä rehelinen ihminen ei jaksa odotta klo 9 aamun vai hän laitta toisen samanlaisen laina hakemuksen kun hän halua heti sada ne rahat ja silloin se huijaus onnistu.

2

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli ei tuolla Lendo ole tarkoituskan anta mitän laina vaikka ne lähettä hyväksynyt laina päätös kun ne ei lähettä sittä allekirjoitus linkkiä ja vasta sen jälken kun on tehnyt toinen samanlainen laina hakemuus niin silloin vasta ne lähettä sen allekirjoitus linkkin kun ne voi syttä että on huijannut eikä nidden sen jälken tarvitse maksa rahat tilille mutta kun ne ei sittä ensimäistä allekirjoitus linkkiä lahettä niin ei nidden ole edes tarkoitus anta mitän laina eli sinö ne huija kun ne ilmoitta että on sannut laina vaikka nidden tarkitus ei edes ole anta mitän laina niin sinä ne valehtele

• Anonyymi

Terve, onko sinulla lainaa Euro24, J.W yhtiöiltä, Suomilimiitti tai muita?

Onko monta velkaa?

Onko joku 2000 yksin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe