Lendo huijaus ikibanni.

Anonyymi

Niin toi Lendo mitä on Schilbsted konserni on se huijaus ikibanni ensin saat myönteisen laina päätöksen ja sinä luke että tule se allekirjoitus linkki sähköpostin mutta se ei tule ikinä se allekirjoitus linkki sihen sähköpostin sitten teet toisen samanlaisen laina hakemuksen ja sitten tule 2 kpl allekirjoitus linkkiä ja sitten ne anta ikibanni ja väittä että sinä olet huijannut kun olet laittanut 2 kpl samanlaista laina hakemusta ja sen takia nidden ei tarvitse maksa raha sinun tilille eikä autta vaikka allekirjoitta vain yhden laina hakemuksen niin sinäkin Schilbsted huija.

Joo mutta se ei nyt onnistu kun on velka ulosotossa on jännyt laskuja maksamatta mutta ne oli kunnossa ne luotto tiedot silloin kun yrittin Lendo mutta mistä Lendo tiesi että minulla ei ollut tarkoitus maksa se laina takasin no varman sittä että ne kysy muiltta luoton antajiltta ja sitten kun ne saa tietä että on otettu mualtta lainoja mitä ei ole maksettu takasin niin Lendo on pättännyt huijata minua sitten että minä lulin savani lainan ja sitten se pettymys kun ei saa sittä laina pakko nidden on tietä että ei ole aikomuus maksa takasin se laina ei se toimi muuten se huijaus ei rehellinen ihminen laitta 2 kpl samanlaista laina hakemusta rehelinen ihninen odotta seuravan päivän ja kysy sitten asiakas palvelusta miksi ei se allekirjoitus linkki ole tullu mutta epä rehelinen ihminen ei jaksa odotta klo 9 aamun vai hän laitta toisen samanlaisen laina hakemuksen kun hän halua heti sada ne rahat ja silloin se huijaus onnistu.

2

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ei tuolla Lendo ole tarkoituskan anta mitän laina vaikka ne lähettä hyväksynyt laina päätös kun ne ei lähettä sittä allekirjoitus linkkiä ja vasta sen jälken kun on tehnyt toinen samanlainen laina hakemuus niin silloin vasta ne lähettä sen allekirjoitus linkkin kun ne voi syttä että on huijannut eikä nidden sen jälken tarvitse maksa rahat tilille mutta kun ne ei sittä ensimäistä allekirjoitus linkkiä lahettä niin ei nidden ole edes tarkoitus anta mitän laina eli sinö ne huija kun ne ilmoitta että on sannut laina vaikka nidden tarkitus ei edes ole anta mitän laina niin sinä ne valehtele

    • Anonyymi

      Terve, onko sinulla lainaa Euro24, J.W yhtiöiltä, Suomilimiitti tai muita?

      Onko monta velkaa?

      Onko joku 2000 yksin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe