Persuedustaja

Anonyymi

Voi tätä teidän ehdokasta jolla ei ole muuta annettavaa kuin haukkua muita tyhmiks sosiaalisessa mediassa, sama sankari vielä ihmettelee miksi vaalityötä tehdään somessa, ja että persuja sorretaan tarkoituksella :)

11

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ymmärrä, mikä Sulla ???

• Anonyymi

Laitappa pullo pois ja nuku hyvin.

• Anonyymi

Muutaman äänen saa ehkä vajaa kymmenen. Ihmetyttää se että näitä rannalle jääneitä sitten valitaan lautakuntiin. Tämäkin tohelo johonkin nuorisolautakuntaan tai sivistyslautakuntaan (mikäli nämä ovat vielä olemassa).

• Anonyymi

On kyllä nolo tapaus. Mitähän tämä itse saisi aikaiseksi, JOS pääsee valtuustoon? Aika vaikea tuollaisen kanssa on tehdä yhteistyötä, joka on jo valmiiksi haukkunut kaikki muut ehdokkaat.

• Anonyymi

Kyllä sielä on yks muukin, joka haukkuu kaikki kekkä ei toimi hänen mielensä mukasesti, koska luulee olevansa kaikki tietävä.

• Anonyymi

Keskustalla tappion pelko persuuksissa 😉

• Anonyymi

Älä persuehdokas väitä tuollaista! 😂

• Anonyymi

Omassa kotikunnassaan jo "liian" tunnettu ja huonoissa väleissä oman kastin kanssa, joten kiitos Kannus kun otitte hoivattavaksi. Ja jos niskat tulee kipeäksi, tiedätte osoitteen 😉

• Anonyymi

Nyt vois perättömät väitteet lopettaa. Sinä joka solvasit, miksi et vastannut puheluun tai vietiin. Perussuomalaisia haukkumalla ette muuta kun pilaatte omat vaalit.
      Lapsellista , luulin että teinit kirjoittelee, mutta keskustan vaaliehdokkaat ? Mairittelee että olen niin kova äänien kerääjä, tuo haukkuminen vain nostaa minun kannatusta. Rehellisesti ja avoimesti vaadin politiikkaa käyvän valtuustossa. Avoimuus ja rehellisyys teitä pelottaa. Avoimuus, jotta kaupunkilaisille kerrottaisiin kaikki asiat rehellisesti julki. Säälin tätä keskusta kirjoittajaa, noin alas täytyy vajota. Yhteistyötä ja vaali menestystä kaikille muille paitsi tälle keskusta kirjoittajalle.

• Anonyymi

Voi tätä KJV:tä. Facessa uusi ominaisuus jolla saa näkymään kaikki poistetut viestit, kuten muokkaushistoriankin. Pysytkö kirjoittamiesi tekstien takana?

• Anonyymi

Tuo edeltävä kirjoitus vain korostaa sitä, että vainoharhaisuus valtaa mielen. Kyllä täällä ollaan ihan eri puolueesta kuin Kepu kirjoittelemassa. Silti vaan yrität motittaa mm. väittämällä että he repivät muiden julisteita yms sontaa. Naurettavaa käytöstä.
      Pitääkin tästä tilata parit pintakäsitellyt talot niin pääsisi ukko kunnolla töihin eikä vaan hieroisi muita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2591
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      395
      2090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1832
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      119
      1583
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1511
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      73
      1005
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe