Persuedustaja

Anonyymi

Voi tätä teidän ehdokasta jolla ei ole muuta annettavaa kuin haukkua muita tyhmiks sosiaalisessa mediassa, sama sankari vielä ihmettelee miksi vaalityötä tehdään somessa, ja että persuja sorretaan tarkoituksella :)

12

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ymmärrä, mikä Sulla ???

• Anonyymi

Laitappa pullo pois ja nuku hyvin.

• Anonyymi

Muutaman äänen saa ehkä vajaa kymmenen. Ihmetyttää se että näitä rannalle jääneitä sitten valitaan lautakuntiin. Tämäkin tohelo johonkin nuorisolautakuntaan tai sivistyslautakuntaan (mikäli nämä ovat vielä olemassa).

• Anonyymi

On kyllä nolo tapaus. Mitähän tämä itse saisi aikaiseksi, JOS pääsee valtuustoon? Aika vaikea tuollaisen kanssa on tehdä yhteistyötä, joka on jo valmiiksi haukkunut kaikki muut ehdokkaat.

• Anonyymi

Kyllä sielä on yks muukin, joka haukkuu kaikki kekkä ei toimi hänen mielensä mukasesti, koska luulee olevansa kaikki tietävä.

• Anonyymi

Keskustalla tappion pelko persuuksissa 😉

• Anonyymi

Älä persuehdokas väitä tuollaista! 😂

• Anonyymi

Omassa kotikunnassaan jo "liian" tunnettu ja huonoissa väleissä oman kastin kanssa, joten kiitos Kannus kun otitte hoivattavaksi. Ja jos niskat tulee kipeäksi, tiedätte osoitteen 😉

• Anonyymi

Nyt vois perättömät väitteet lopettaa. Sinä joka solvasit, miksi et vastannut puheluun tai vietiin. Perussuomalaisia haukkumalla ette muuta kun pilaatte omat vaalit.
      Lapsellista , luulin että teinit kirjoittelee, mutta keskustan vaaliehdokkaat ? Mairittelee että olen niin kova äänien kerääjä, tuo haukkuminen vain nostaa minun kannatusta. Rehellisesti ja avoimesti vaadin politiikkaa käyvän valtuustossa. Avoimuus ja rehellisyys teitä pelottaa. Avoimuus, jotta kaupunkilaisille kerrottaisiin kaikki asiat rehellisesti julki. Säälin tätä keskusta kirjoittajaa, noin alas täytyy vajota. Yhteistyötä ja vaali menestystä kaikille muille paitsi tälle keskusta kirjoittajalle.

• Anonyymi

Voi tätä KJV:tä. Facessa uusi ominaisuus jolla saa näkymään kaikki poistetut viestit, kuten muokkaushistoriankin. Pysytkö kirjoittamiesi tekstien takana?

• Anonyymi

Tuo edeltävä kirjoitus vain korostaa sitä, että vainoharhaisuus valtaa mielen. Kyllä täällä ollaan ihan eri puolueesta kuin Kepu kirjoittelemassa. Silti vaan yrität motittaa mm. väittämällä että he repivät muiden julisteita yms sontaa. Naurettavaa käytöstä.
      Pitääkin tästä tilata parit pintakäsitellyt talot niin pääsisi ukko kunnolla töihin eikä vaan hieroisi muita.

• Anonyymi

Onko mikään muuttunut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      420
      2792
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2294
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      120
      2166
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      110
      1739
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      235
      1550
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1220
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      201
      1200
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1173
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1063
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1060
    Aihe