Minä olen rakentanu 12v taloa hartiapankilla kun en ole koskaan saanu lainaa pankista kun tienaan 2000e kk bruttona .
Olen vuokrafirmoilla ollu aina töissä rakennuksella
Taloa kun rakentaa niin muutaman puun saa aina tilistä ostettua ja hidasta on !
Olen tehny sähköt viemärit putkityöt eli aivan kaikki yksin !Mitään lupia ei ole vaan maalikkona olen tehny .
Hartipankilla rakentaminen
Anonyymi
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Onse yksin ja rahattomana raskasta rakentaa !
- Anonyymi
Ja talo on jo tuolla tahdilla jo nyt homeessa!
Miksi rakentaa varattomana, miksi ei niitä siihen käytettyjä rahoja käyttäisi ihan elämiseen? Vuokralla on helppoa ja edullista asua. - Anonyymi
Paljon voimia rakentamiseen!
- Anonyymi
Sekä myös näihin palstojen aktivointeihin !
- Anonyymi
Nyt rakentaminen on pysähtyny kun saa 1kk 1000e jatkosta ei tietoa sairastumisen takia ?
Onko enää toivoa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt rakentaminen on pysähtyny kun saa 1kk 1000e jatkosta ei tietoa sairastumisen takia ?
Onko enää toivoa ?Ja mitään vakuutuksia ei ole koska ei ole varaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 485947
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2555707Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?885664Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k324776Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494709Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2064007- 1443529
Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43311Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!293149Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253117