Lakaistaan pois näkyvistä maton alle. Itse asialle ei silloin tarvitse tehdä yhtään mitään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16976017/mika-on-ettei-saada-estettya
Sitten voidaankin väittää, ettei moisesta epäkohdasta ole mitään palautetta!
Hieno tapa käsitellä kritiikkiä
5
279
Vastaukset
Moikka!
Linkin mukaisessa aloituksessa oli kopioituna sisältöä Seksi-kategorian palstalta, joten se poistettiin täältä. K18-sisällön julkaiseminen ei ole tällä palstalla sallittua.
Epäselvissä tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella- Anonyymi
Jahas, vai että sillä palstalla saa huidella miten sattuu, mutta siitä ei saa puhua.
Kaiken lisäksi kyse oli Suomi24n julkaisemasta Trendaavat keskustelut -mainoksesta. - Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Suomi24:ssä käyttäjien tulee noudattaa kaikilla palstoilla sääntöjä
Mitäsääntöä tuossa oli muka rikottu?
Ei ainakaan vielä kirjoitettua.
- Anonyymi
Taas mainostatte sitä Heinolan tyyppiä. Täysillä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871