Alavääntöä on terhakkaasti kuin paljon isommassa moottorissa ja kuusivaihteista vaihteistoa käsittelee innokkaasti kun kierrosherkkä mylly vetää pontevasti, ohituskiihtyvyys on jo viitosellakin reipasta. Ajettavuus on selvästi suunniteltu Euroopan vaatimusten mukaiseksi. Ohjaus on tunnokas ja myös antaa parasta palautetta kuljettajalle. Suuntavakavuus on hyvä ja sivutuulella meno on kuin kiskoilla kulkisi. Lumipolanteisella pikkutiellä kulku ei ole ollenkaan rauhatonta. Jousitus on erinomainen, lähes ilmajousituksen tai kaasunestejousituksen veroinen mukavuudessa ja toimii kevyellä sekä 500 kg kuormalla erinomaisesti.
Rengasmelun ja hälyäänien puute hämmensi minut, luulin tulleeni kuuroksi. Moottorin ääni on miellyttävän hiljainen mutta kun käskee hevosvoimia mukava murina palkitsee. Maantienopeuksissa en havainnut tuulen suhinaa ollenkaan.
Oikeasti Toyota on hyvä ajettavuudeltaan ja ominaisuuksiltaan
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Nimimerkki Rento lol die, jonka 9 vuoden takaisia kirjoituksia olet käynyt kopioimassa, kirjoitti ironiset ylistykset vain v*ttuillakseen Toyotan surkeudesta.
Tojohönöt eivät tietenkään ironiaa ymmärtäneet vaan luulivat oikeasti tojon raatoa kehuttavan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10358410/koeajo-toyota-verso-s-1-33-vvt-i-linea-sol - Anonyymi
Mutta mutta rengasmelu valtava huomasitko sitä ollenkaan hurmiossa..
- Anonyymi
Tyhjää Toyotan solvaamista.
- Anonyymi
Toyota on aina paras.
- Anonyymi
Epätoivoista yritystä vääntää Toyotasta kelvollinen auto. Miksi Toyotan omistajan itsetunto on noin huono ettei kasetti kestä myöntää että paska on tullut hankittua?
Siitä pääsee kyllä eroon, ainoastaan panttimaksu jää lunastamatta. Normaali mies kyllä pystyy myöntämään erheensä. - Anonyymi
Jopas tuli taas toveritrollilta tykitystä. Niinhän ne toyota itäauton viat ja puutteet käännetään voitoksi ja kun samaa mantraa hokee kerrasta toiseen, niin alkaa itsekin uskoa noita valheita.
- Anonyymi
Tojodas ei ole kuuslovista sekunda laatikkoa?
- Anonyymi
Kaikki kääntyy hönön jutuissa ympäri ämpäri.
- Anonyymi
Toyota on niin meluisa, että keskustelu on vaikeaa ja radion ääni ei paljon kuulu maantieajossa. 100 km/h nopeudessa melua on 82 db edessä ja 88 db takana.
Ajo-ominaisuudet ovat melko huonot. Kaarteissa Toyota kallistelee reippaasti. Soratiellä auton perä on levoton ja akseli poukkoilee. Auto puskee eli on selvästi aliohjautuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832