Uskon, että Whatsappiini on jollakin tavalla hakkeroitu. Onko tietoa, millä tavalla tämä hakkerointi on mahdollista?
Murtautumalla puhelimeen ja asentamalla haittaohjelma, tekstiviestikalastelu yms.?
Mielenkiintoista olisi vielä kuulla voiko Whatsapp liikennettä erikseen jotenkin kontrolloida?
Eli vaikka estää viestit tietyille henkilöille niin, että vastaanottaja ei ole tehnyt estoa itse. Tässä on viime aikoina ollut kummallisia tilanteita, joita ei pysty normaalilla Whatsapp käytöllä selittämään.
Whatsapp hakkerointi
Anonyymi
2
3101
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen case
- Anonyymi
Kyllä voi. Riittää että onnistuu kaappaamaan puhelimen, silloin ei tarvitse hakkeroida tiliä, vaan riittää että ottaa etähallinta yhteyden puhelimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658