vaivattomasti, minä vuokraan auton kuljettajineen koko reisun ajaksi,huoletonta ja vaivatonta.
Virossa liikun
7
1075
Vastaukset
- Käyn usein
Kysymykset otsikossa...
farmari liana ja sit wv sharan isommalle porukalle. ja hinta 10-17€ tunti porukasta ja reissusta riippuen/sopimuksen mukaan. numeron voit kysyä mun sähköpostista, jos tarvitset.
xv-750 kirjoitti:
farmari liana ja sit wv sharan isommalle porukalle. ja hinta 10-17€ tunti porukasta ja reissusta riippuen/sopimuksen mukaan. numeron voit kysyä mun sähköpostista, jos tarvitset.
herranjumala!
minähän olen näköjään hintahäirikkö, kun vein pariskunnan riikaan 120 eurolla. (puolet rahasta polttoaineeseen, oli suurehko jenkkiauto) oli vielä kaiken lisäksi vuoden suurimman juhlapyhän aatto ja matkaan meni pariskunnan uintitoiveiden takia 11 tuntia edestakaisin.- tuntipalkkaa.
stef kirjoitti:
herranjumala!
minähän olen näköjään hintahäirikkö, kun vein pariskunnan riikaan 120 eurolla. (puolet rahasta polttoaineeseen, oli suurehko jenkkiauto) oli vielä kaiken lisäksi vuoden suurimman juhlapyhän aatto ja matkaan meni pariskunnan uintitoiveiden takia 11 tuntia edestakaisin.Vai otitko lomankannalta?
- muija ja minä
lauantai-illasta maanantaihin 15.00 susukin kanssa kulettiin,kaikki mitä tarvittiin löytyi. kuski suomalainen,puheli puhtaasti viron kieltä.
- Käynnyt
Ajaa aina itse.
Varsinkin kun noi reissut on vähän päivää pidemmät ja Pärnua kauemmaksi.- pappa
Minä olen kokeillu tuota lianalla ajavaa,(suomalainen mies) homma toimi, kaikinpuolin hyvin, 3ihmistä satamasta pärnuun ja illaksi takaisin 120€ syömisen maksoin tippiä "palveluista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471906- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176