Join eilen ekaa kertaa kaljaa!

Anonyymi

Join eilen kaksi kaljaa ja ne olivat elämäni ensimmäiset. Oon 16v 169cm vähän alle 50kg ja poika. Kaksi kaljaa ei nyt mikään iso määrä ole,mutta kyllä sekin sai hieman huteran olon aikaan. En luota kehenkään kaveriin riittävästi joten ihan omana asiana kaljat pidin ja join yksin ja katsoin salkkareita. Kaljat juotuani sain päähäni idean käydä kaupassa hakemassa Xtra keksejä koska halusin mässätä ja kauppaan menin pyörällä ja ihmeen kovasti ne kaksi kaljaa vaikuttivat. Oli se varmaan hyvä näky kun mä pyöräilin suht kovaa nopeutta vanhalla mummo pyörällä S-marketin muovikassi sarvissa ja suoraan en onnistunut menemään vaan koko ajan meinasin mennä ojaan. Kaupassa menin jo hyllyjen vieressä et sain tukea ja meinasin kaatua yhden taaperon päälle. Kassaneidin ilme oli näkemisen arvoinen. Tämän kauppareissun jälkeen tapasin naapureita jotka olivat pihassa ja nyt jälkeenpäin mietin et aika sekava olin. Sanoinkin yhdelle naapurille vahingossa et taidan olla vähän kännissä, mutta korjasin nopeesti mokani sanomalla sitä vitsiksi ja ryhdistäytymällä niin hyvin ku pystyin. Nyt haluaisin koko ajan vain lisää kaljaa koska se tunne oli mahtava :D

7

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti joit tyhjään mahaan nuo kaljat? Silloin se nouseekin päähän nopeasti. Mikäli juo esim. syödessä pari olutta, se ei tunnu missään.

      • Anonyymi

        Joo. Aamupalaski olin syönyt pari lättyä ja juonut kahvia kaks kuppii. Mä haluisin nyt koko ajan lisää koska se kalja oli oikeesti ihan ok makuista ja ne kaks kalhaa ei oikein viel riittänyt. Ois hauska juoda pikku hiljaa ja testata kaikkee fyysisesti vaativaa siinä välil ja mysö tarkkuutta kuten kengännauhojen sitomista tms :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Aamupalaski olin syönyt pari lättyä ja juonut kahvia kaks kuppii. Mä haluisin nyt koko ajan lisää koska se kalja oli oikeesti ihan ok makuista ja ne kaks kalhaa ei oikein viel riittänyt. Ois hauska juoda pikku hiljaa ja testata kaikkee fyysisesti vaativaa siinä välil ja mysö tarkkuutta kuten kengännauhojen sitomista tms :D

        Alkoholi ja fyysisesti vaativat asiat eivät ole hyvä yhdistelmä. Riski loukkaantua on aikasen iso. Fyysinen rasitus alkoholin kanssa on todella huono yhdistelmä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, mitä "hyviä" ideoita saa päähänsä. Niitä hyviä ideoita on moni kännissä saanut päähänsä, ja saattaa kärsiä näistä ideoista lopun elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Aamupalaski olin syönyt pari lättyä ja juonut kahvia kaks kuppii. Mä haluisin nyt koko ajan lisää koska se kalja oli oikeesti ihan ok makuista ja ne kaks kalhaa ei oikein viel riittänyt. Ois hauska juoda pikku hiljaa ja testata kaikkee fyysisesti vaativaa siinä välil ja mysö tarkkuutta kuten kengännauhojen sitomista tms :D

        Älä poika parka tarkkuutta vaativaa työtä ainakaan kännissä yritä! Kirjoitustaidostasi päätellen oot epätarkka jo selvänäkin🤣


    • Anonyymi

      Kalja on vähän epätarkka määritelmä. On olemassa perhekaljaa, jossa prosentit on muistakseni 2,4, sitten on keskikaljaa, jonka alkoholiprosentti on enintään 4,7%. Sitten on A-olut, joka voi olla 8 %.

      • Anonyymi

        Se mitä mä join oli 4,7 prosenttista.


        Ap


    • Anonyymi

      joo mulla oli niin että kerran vedin muutaman oluen, ja siitä lähtien ollu hirvee himo juoda. ei se olo vaan.. no en osaa sanoo, aivot tykkää vaa. ei voi mitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe