Vuosikausia kituuttelin SER-kontista penkomillani linukseilla.
Sitten ryhdistäydyin ja marssin kunnan sosiaalitoimistoon. Vaadin saada nykyaikaisen Windows kymmen -tietokoneen CV:n tekoa varten.
Sain kupongin, jolla lunastin läppärin Kikantista.
Sen jälkeen elämä on hymyillyt. Olen saanut luotua mm. tindertilin, jossa esiinnyn informaatioteknikkona. Kontakteja ei ole vielä ehtinyt tulemaan, mutta luotan kovasti omaan asemaani markkinoilla. Nyt on pää auki, kiitos Windows kymmenen.
Windows kymmen pelasti elämäni
20
431
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olin myös linuks-kelamies. Sitten ryhdistäydyin ja aloin vimmatusti kerätä pulloja ja ostin viimein aidon ameriikkalaisen Windowsin! Sain ensimmäiset miljoonani ihan pelaamalla Windowsilla! Opiskelin Visual Studiolla koodauksen ja nyt minulla on ihan oma ohjelmistoyritys miljardin liikevaihdolla! Windows on taivaan ja Bill Gatesin lahja!
- Anonyymi
Onneksi olkoon teille molemmille. Vihdoinkin sosiaalitoimistokin on alkanut ymmärtää, jottei linuksilla pääse mihinkään muualle kuin SER-konttiin.
- Anonyymi
Windows kannattaa tosiaankin hankkia jos ei halua raahata konetta ihan heti SER-konttiin.
- Anonyymi
Tarjosin vaimolleni aikanaan vanhaa läppäriäni, 4/8 core i7 jossa 8Gt muistia, windows 10 ja 500Gt SSD.
Ei kelvannut.
Piti ihan itse mennä kauppaan ostamaan 300 eurolla upouusi 2 coren AMD -läppäri jossa windows 10...
...kumman noista itse pitäisit...?
Myöhemmin myin sen i7 läppärin n. 500 eurolla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjosin vaimolleni aikanaan vanhaa läppäriäni, 4/8 core i7 jossa 8Gt muistia, windows 10 ja 500Gt SSD.
Ei kelvannut.
Piti ihan itse mennä kauppaan ostamaan 300 eurolla upouusi 2 coren AMD -läppäri jossa windows 10...
...kumman noista itse pitäisit...?
Myöhemmin myin sen i7 läppärin n. 500 eurolla...Kyllähän noista kahdesta tuo i7 läppäri on teknisesti parempi... mutta naisten valintaan vaikuttavat enemmän näytön koko, väri yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän noista kahdesta tuo i7 läppäri on teknisesti parempi... mutta naisten valintaan vaikuttavat enemmän näytön koko, väri yms.
Mun läppäri oli grafiitinharmaa, ja vaimon ostama sysimusta, ja siinä taisi olla pienempi näyttö, kylläkin...
- Anonyymi
SER-konteista saa huomattavasti parempia tietokoneita joissa jopa windows 10 esiasennettuna kuin sillä rahalla minkä sosiaalitoimesta saa tietokoneen hankntaa varten, josta tätä varten ei edes saa rahaa vaan voidaan puhua vain sosiaalisesta lainasta jonka joutuu maksamaan takaisin toimeentulotuesta, l. n. 20-50e/kk...
- Anonyymi
Ihan sama mitä valehtelette, minä ja Microsoft emme luovu Linuxista.
- Anonyymi
Se että yksi pieni komponentti Azuressa pyörii Linuxilla ei suinkaan tarkoita että Linux olisi Windowsin vertainen. Windows on käyttöjärjestelmien kuningas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että yksi pieni komponentti Azuressa pyörii Linuxilla ei suinkaan tarkoita että Linux olisi Windowsin vertainen. Windows on käyttöjärjestelmien kuningas.
Miksi windowsia sitten ei ole,
- matkapuhelimissa
- matkapuhelinverkon tukiasemissa ja muissa palvelimissa
- NAS -asemissa
- reitittimissä
- jne...
Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi windowsia sitten ei ole,
- matkapuhelimissa
- matkapuhelinverkon tukiasemissa ja muissa palvelimissa
- NAS -asemissa
- reitittimissä
- jne...
Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?"Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?"
Siksi koska tyhjän saa pyytämättäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möhköfantti Wdowsia ei käytetä muualla kuin työpöydällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?"
Siksi koska tyhjän saa pyytämättäkin.Et siis tiedä mistään mitään...
- Anonyymi
Itsekin olen Windows-fani. Ensimmäinen käyttöjärjestelmäni oli Windows XP, jonka jälkeen olin pitkään Windows 7 käyttäjä ja nyt olen noin vuosi sitten siirtynyt Windows 10:neen. En voisi kuvitellakaan maailmaa ilman Windowsia, noin hienoa käyttöjärjestelmää.
- Anonyymi
Kuuleppa, ei ne tubutinpojatkaan. Ne muuten vain trollaavat täälläkin, vaikka hyvin tietävät linuksin rajoittuneisuuden ja toimimattomuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppa, ei ne tubutinpojatkaan. Ne muuten vain trollaavat täälläkin, vaikka hyvin tietävät linuksin rajoittuneisuuden ja toimimattomuuden.
Minäkin olin DOS ja windows käyttäjä niin kauan kunnes sain työpaikan jossa oli Unix käytössä. Oli vaan pakko opetella. Sitten siirryin siitä Linuxiin. En vaihtaisi pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin DOS ja windows käyttäjä niin kauan kunnes sain työpaikan jossa oli Unix käytössä. Oli vaan pakko opetella. Sitten siirryin siitä Linuxiin. En vaihtaisi pois.
Et ole ollut päivääkään töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaskin luulee kaikkien toistenkin varastavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mistään mitään...
- Anonyymi
Ihanasti on Windows tuonut onnen taas yhteen kotiin. Ja linuks lähtenyt epäonnea tuottamasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä892888Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845