Windows kymmen pelasti elämäni

Anonyymi

Vuosikausia kituuttelin SER-kontista penkomillani linukseilla.

Sitten ryhdistäydyin ja marssin kunnan sosiaalitoimistoon. Vaadin saada nykyaikaisen Windows kymmen -tietokoneen CV:n tekoa varten.

Sain kupongin, jolla lunastin läppärin Kikantista.

Sen jälkeen elämä on hymyillyt. Olen saanut luotua mm. tindertilin, jossa esiinnyn informaatioteknikkona. Kontakteja ei ole vielä ehtinyt tulemaan, mutta luotan kovasti omaan asemaani markkinoilla. Nyt on pää auki, kiitos Windows kymmenen.

20

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olin myös linuks-kelamies. Sitten ryhdistäydyin ja aloin vimmatusti kerätä pulloja ja ostin viimein aidon ameriikkalaisen Windowsin! Sain ensimmäiset miljoonani ihan pelaamalla Windowsilla! Opiskelin Visual Studiolla koodauksen ja nyt minulla on ihan oma ohjelmistoyritys miljardin liikevaihdolla! Windows on taivaan ja Bill Gatesin lahja!

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon teille molemmille. Vihdoinkin sosiaalitoimistokin on alkanut ymmärtää, jottei linuksilla pääse mihinkään muualle kuin SER-konttiin.


    • Anonyymi

      Windows kannattaa tosiaankin hankkia jos ei halua raahata konetta ihan heti SER-konttiin.

      • Anonyymi

        Tarjosin vaimolleni aikanaan vanhaa läppäriäni, 4/8 core i7 jossa 8Gt muistia, windows 10 ja 500Gt SSD.

        Ei kelvannut.

        Piti ihan itse mennä kauppaan ostamaan 300 eurolla upouusi 2 coren AMD -läppäri jossa windows 10...


        ...kumman noista itse pitäisit...?


        Myöhemmin myin sen i7 läppärin n. 500 eurolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjosin vaimolleni aikanaan vanhaa läppäriäni, 4/8 core i7 jossa 8Gt muistia, windows 10 ja 500Gt SSD.

        Ei kelvannut.

        Piti ihan itse mennä kauppaan ostamaan 300 eurolla upouusi 2 coren AMD -läppäri jossa windows 10...


        ...kumman noista itse pitäisit...?


        Myöhemmin myin sen i7 läppärin n. 500 eurolla...

        Kyllähän noista kahdesta tuo i7 läppäri on teknisesti parempi... mutta naisten valintaan vaikuttavat enemmän näytön koko, väri yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noista kahdesta tuo i7 läppäri on teknisesti parempi... mutta naisten valintaan vaikuttavat enemmän näytön koko, väri yms.

        Mun läppäri oli grafiitinharmaa, ja vaimon ostama sysimusta, ja siinä taisi olla pienempi näyttö, kylläkin...


    • Anonyymi

      SER-konteista saa huomattavasti parempia tietokoneita joissa jopa windows 10 esiasennettuna kuin sillä rahalla minkä sosiaalitoimesta saa tietokoneen hankntaa varten, josta tätä varten ei edes saa rahaa vaan voidaan puhua vain sosiaalisesta lainasta jonka joutuu maksamaan takaisin toimeentulotuesta, l. n. 20-50e/kk...

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä valehtelette, minä ja Microsoft emme luovu Linuxista.

      • Anonyymi

        Se että yksi pieni komponentti Azuressa pyörii Linuxilla ei suinkaan tarkoita että Linux olisi Windowsin vertainen. Windows on käyttöjärjestelmien kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että yksi pieni komponentti Azuressa pyörii Linuxilla ei suinkaan tarkoita että Linux olisi Windowsin vertainen. Windows on käyttöjärjestelmien kuningas.

        Miksi windowsia sitten ei ole,

        - matkapuhelimissa
        - matkapuhelinverkon tukiasemissa ja muissa palvelimissa
        - NAS -asemissa
        - reitittimissä
        - jne...

        Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi windowsia sitten ei ole,

        - matkapuhelimissa
        - matkapuhelinverkon tukiasemissa ja muissa palvelimissa
        - NAS -asemissa
        - reitittimissä
        - jne...

        Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?

        "Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?"
        Siksi koska tyhjän saa pyytämättäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että yksi pieni komponentti Azuressa pyörii Linuxilla ei suinkaan tarkoita että Linux olisi Windowsin vertainen. Windows on käyttöjärjestelmien kuningas.

        Möhköfantti Wdowsia ei käytetä muualla kuin työpöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaan näissä on Linux, vaikka Windows on käyttöjärjestelmien kuningas. Miksi?"
        Siksi koska tyhjän saa pyytämättäkin.

        Et siis tiedä mistään mitään...


    • Anonyymi

      Itsekin olen Windows-fani. Ensimmäinen käyttöjärjestelmäni oli Windows XP, jonka jälkeen olin pitkään Windows 7 käyttäjä ja nyt olen noin vuosi sitten siirtynyt Windows 10:neen. En voisi kuvitellakaan maailmaa ilman Windowsia, noin hienoa käyttöjärjestelmää.

      • Anonyymi

        Kuuleppa, ei ne tubutinpojatkaan. Ne muuten vain trollaavat täälläkin, vaikka hyvin tietävät linuksin rajoittuneisuuden ja toimimattomuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppa, ei ne tubutinpojatkaan. Ne muuten vain trollaavat täälläkin, vaikka hyvin tietävät linuksin rajoittuneisuuden ja toimimattomuuden.

        Minäkin olin DOS ja windows käyttäjä niin kauan kunnes sain työpaikan jossa oli Unix käytössä. Oli vaan pakko opetella. Sitten siirryin siitä Linuxiin. En vaihtaisi pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin DOS ja windows käyttäjä niin kauan kunnes sain työpaikan jossa oli Unix käytössä. Oli vaan pakko opetella. Sitten siirryin siitä Linuxiin. En vaihtaisi pois.

        Et ole ollut päivääkään töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut päivääkään töissä.

        Varaskin luulee kaikkien toistenkin varastavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut päivääkään töissä.

        Et tiedä mistään mitään...


    • Anonyymi

      Ihanasti on Windows tuonut onnen taas yhteen kotiin. Ja linuks lähtenyt epäonnea tuottamasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe