Isojano

ootee

Terve!

Esitän tälläsen tyhmän kysymyksen, että saako Isojanosta myös siideriä? Joka paikassa vaan hypetetään että 54 miljoonaa eri olutlaatua tarjolla, mutta sidusta ei mitään mainintaa... ...ja jos joku vielä osais kertoo tapahtuman hintatasosta jotain, niin olis hyvä.

Kiitos jo etukäteen!

10

3390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa katsoa

Mitenköhän on? Onkohan Upcider Hartwallin valmistamaa? Mieti itse ja kerro kun olet löytänyt vastaukset.

• ...

...mikä urpo. Luuletko etten tiedä kuka valmistaa UpCideria? Ja kysyinkö kuka sitä valmistaa? Kerro samantien paljonko kello on, kiinnostaa yhtä paljon.

Pitihän se arvata ettei helppoon kysymykseen voi saada kunnollista vastausta...

• moron
        ... kirjoitti:

...mikä urpo. Luuletko etten tiedä kuka valmistaa UpCideria? Ja kysyinkö kuka sitä valmistaa? Kerro samantien paljonko kello on, kiinnostaa yhtä paljon.

Pitihän se arvata ettei helppoon kysymykseen voi saada kunnollista vastausta...

"Esitän tälläsen tyhmän kysymyksen, että saako Isojanosta myös siideriä?"

Saa, sieltä saa ainakin Golden Capia, Kopparsbergia jha Fizziä. Kannattaa kysyä Golden Capia, siitä on joku hulvaton Isojanotarjous =)

• raivoraitis

OSM=oma siideri mukaan...

• -83

mäkin olen menossa tänä vuonna isoonjanoon ekaa kertaa ja toi sama kysymys askarruttaa... kertokaa nyt hyvät ihmiset!!!!
      ja paljon maksaa se litran tuoppi täynnä olutta? tuoppihan maksaa 5 e tyhjänä....

• http://www.isojano.fi/

• -83
        http://www.isojano.fi/ kirjoitti:

http://www.isojano.fi/

Joo tiedän sivut ja olen siellä käynyt...
        ei ole infoa näissä asioissa, siksi kysyn..

• Eee

PALVELUT-otsikon alta löytyi tällainen:

Isojano VIP 35 €

Sisältää:

* sisäänpääsyn Isojanon VIP-alueelle (pöytäpaikat, oma pöytä, min. kuuden hengen seurueelle)
      * ruokailun Food Marketista (mm. bbq buffet, välimeren puffet, erikoismakkaroita, hapankaalia, aitoa perunasalaattia)
      * VIP-baarin palvelut

Juomaliput:

* Olut/siideri/viini 4,50 €
      * Drinkkilipput 5,5 €

Eli en usko, että se siideri on ainoastaan VIP-vieraille tarkoitettu...

• IsoNälkä

...tarkoittaako tuo, että kyseinen paketti on tarjolla ravintola Casselissa vai Isojano-alueella?

...toisaalta, miksi juominkeja tarjottaisiin ravintolalla, kun koko muu tapahtuma kuitenkin on melko alkoholipainotteinen...?

Vastaankin itse itselleni että paketin palvelut ovat tarjolla Isojano-alueella, näin.

olen puhunut piste loppu

• Eee
        IsoNälkä kirjoitti:

...tarkoittaako tuo, että kyseinen paketti on tarjolla ravintola Casselissa vai Isojano-alueella?

...toisaalta, miksi juominkeja tarjottaisiin ravintolalla, kun koko muu tapahtuma kuitenkin on melko alkoholipainotteinen...?

Vastaankin itse itselleni että paketin palvelut ovat tarjolla Isojano-alueella, näin.

olen puhunut piste loppu

Joo, Casseli hoitaa aika mm. monessa "telttatilaisuudessa" ainakin nimenomaan ton VIP-puolen...

Sinne vaan, elämä risaiseksi! Pitäkee kivaa, minä en tule (paskat esiintyjät...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe