5x puukolla päähän törkeä pahoinpitely

Anonyymi

Mitä naisten oikein pitäisi tehdä että menisi edes tapon yrityksenä, tuossahan on ollut hengenlähtö todella lähellä. Mielentilatutkimukseenkin vasta kahden vuoden kuluttua teosta, eiköhän se olisi syytä tehdä heti eikä pitkittää entisestään oikeudenkäytiä joka sekin pitäisi olla heti eikä 2 vuoden kuluttua.

"Terä osui uhria päähän, kolmesti oikealle puolelle päälakea ja kaksi kertaa vasemmalle puolelle. Päähän syntyi viisi noin sentin kokoista viiltohaavaa.
Lisäksi uhrin sormeen tuli haava.

Tapaus sattui Helsingistä pohjoiseen matkanneessa lähijunassa toissa vuoden syyskuussa Hyvinkään ja Riihimäen välillä.

Puukottaja sai syytteen törkeästä pahoinpitelystä viime viikolla Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/51f5d577-6f6b-407a-a2f2-67c6054a5369

Eipähän niitä ole tuomittu vaikka osuisi millien päähän sydämestä, monet murhanneet lyhyen ajan kuluttua kun laskettu vapaaksi, eikä vieläkään ole tuomittu kun mitkään todisteet ei riitä todistamaan naisia syyllisksi.

10

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapon yritys aina jos mies tekee, mutta naisille vähän hermolomaa ja eikun uudelleen veistä heiluttelemaan kunnes onnistuu. Mitä helvetin merkitystä sillä mielentilatutkimuksella enää on 2 vuoden jälkeen. Sulkisivat vaan akan loppuiäökseen laitokseen, eihän tuo todellakaan terve ole.

• Anonyymi

No, eihän tuossa ole kuvauksen perusteella käytetty niin paljoa voimaa, että olisi henkeä uhannut. Ei se voi olla tapon yritys, jos tulee jotakin pikku haavoja.

• Anonyymi

Samaa mieltä, nyt miehet vaan tökkinään eukkoja puukolla kunhan ei henki lähde niin kaikki hyvin.

• Anonyymi

En voi kompata tatakaan kulmaraudan näkemystä

• Anonyymi

Me feministit tuemme yhdessä rintamassa näkemystäsi, naiset ei murhaa, voisin tappaa jokaisen miehen joka muuta väittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me feministit tuemme yhdessä rintamassa näkemystäsi, naiset ei murhaa, voisin tappaa jokaisen miehen joka muuta väittää.

Te feministit ette kuitenkaan rapsyta edes ripsiä kun Aueria on vuosikausia syyllistetty miehensä tappamisesta. Oikeudessa vapautettu syytteestä mutta ei netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te feministit ette kuitenkaan rapsyta edes ripsiä kun Aueria on vuosikausia syyllistetty miehensä tappamisesta. Oikeudessa vapautettu syytteestä mutta ei netissä.

Tää on kai ikuinen suo. Suo siellä, vetelä täällä.
        Lipputangon nuppiinkin yltää Tonava kaunoisen aallot.
        En vain muista missä päästiin lipputangon nuppiin.
        Täytyy miettiä.

• Anonyymi

Menen verikokeeseen Tyksiin. Laitetaankohan rautoihin, tottelematon mummo

• Anonyymi

Kaikille mummoille pitäis liimata varoitus otsaan: puhuu varmast irehellisestimutta puhuuko samasta asiasta kuin muut keskustelijat?

• Anonyymi

Tuomioiden jako pitäisi antaa tietokoneille, ei sukupuoli vaikuttaisi ja kaikki tuomittaisiin tasapuolisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe