Kerro muistosi hänestä

Anonyymi

Kerro jokin mukavin/hauskoin/mieleen jäänyt muisto ihastuksistasi/ikäväsi kohteesta.

54

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan iloiset silmäsi, ihanan naurusi ja miten luontevaa seurassasi oli. Olen aina monta päivää voimaantunut vain hetkistä kanssasi.

      • Anonyymi

        Oli? Ettekö enää tapaa?


      • Anonyymi

        En käsitä miten joku nainen voi käyttää termiä ”voimaantunut”. Tulee niin mieleen miesten luoma termi naisille ja naista, jossa lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat jotenkin heikkoja ja sitten ”voimaantuvat”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä miten joku nainen voi käyttää termiä ”voimaantunut”. Tulee niin mieleen miesten luoma termi naisille ja naista, jossa lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat jotenkin heikkoja ja sitten ”voimaantuvat”.

        Siis termi naisille ja naisista. Maailma, jossa lähtökohtaisesti nainen on aina heikko ja alisteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä miten joku nainen voi käyttää termiä ”voimaantunut”. Tulee niin mieleen miesten luoma termi naisille ja naista, jossa lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat jotenkin heikkoja ja sitten ”voimaantuvat”.

        Voimaantuminen on kyllä täysin sukupuolineutraali termi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä miten joku nainen voi käyttää termiä ”voimaantunut”. Tulee niin mieleen miesten luoma termi naisille ja naista, jossa lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat jotenkin heikkoja ja sitten ”voimaantuvat”.

        Voimaantuminen on jo ajat sitten vakiintunut merkitsemään ihan muuta kuin alistetun ihmisryhmän voimaantumista.
        Itse ainakin voimaannuun tiettyjen (etenkin tietyn) henkilöiden seurassa, eikä liity naisheikkoutteen, alistamiseen, miehiin tms. ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaantuminen on kyllä täysin sukupuolineutraali termi.

        Kuinka monesti esim. julkisuudessa valkoisista heteromiehistä puhutaan, että he ”voimaantuivat”? Eli ei koskaan. ”Minä voimaannuin” eli olin heikko, alisteinen, heikkoitsetuntoinen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaantuminen on jo ajat sitten vakiintunut merkitsemään ihan muuta kuin alistetun ihmisryhmän voimaantumista.
        Itse ainakin voimaannuun tiettyjen (etenkin tietyn) henkilöiden seurassa, eikä liity naisheikkoutteen, alistamiseen, miehiin tms. ollenkaan.

        Miltä kuulostaisi lehtiartikkeli, jossa valkoinen heteromies toimitusjohtaja ”voimaantuu” lehden haastattelusta kun hänellä oli niin heikko itsetunto ja näin julkisuuden tuoma huomio hänelle ”voimaannutti” hänen heikon ja hauraan itsetunnon vahvemmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä kuulostaisi lehtiartikkeli, jossa valkoinen heteromies toimitusjohtaja ”voimaantuu” lehden haastattelusta kun hänellä oli niin heikko itsetunto ja näin julkisuuden tuoma huomio hänelle ”voimaannutti” hänen heikon ja hauraan itsetunnon vahvemmaksi?

        Mitä epätavallista siinä olisi, ei mitään, jatkuvasti käytetään sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä miten joku nainen voi käyttää termiä ”voimaantunut”. Tulee niin mieleen miesten luoma termi naisille ja naista, jossa lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat jotenkin heikkoja ja sitten ”voimaantuvat”.

        😂, onkohan sinulla itselläsi ongelma naiseutesi kanssa ? Ole ihan vapaasti ihana, upea NAINEN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂, onkohan sinulla itselläsi ongelma naiseutesi kanssa ? Ole ihan vapaasti ihana, upea NAINEN !

        Henkilö, jolla ei ole ongelmia oman naiseutensa tai itsetuntonsa kanssa tuskin käyttäisi termiä ”voimaantunut”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaantuminen on kyllä täysin sukupuolineutraali termi.

        On ihmisiä jotka vievät mehut ja ihmisiä joiden seurassa mieli lepää. On kohtaamisia, joiden jälkeen askel on kevyempi, kuin ennen kohtaamista.

        On ihmisiä jotka tarjoavat lämpönsä ja sellaisen seuraan haluaa jäädä, painaa kasvonsa ja kehonsa toisen ihon lämpöä vasten. Levätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä epätavallista siinä olisi, ei mitään, jatkuvasti käytetään sukupuolesta riippumatta.

        Sitä epätavallista siinä on, että ei läheskään kaikilla naisilla ole heikko itsetunto eikä läheskään kaikki naiset ole jotenkin poikkeuksellisen huomionkipeitä tai jotenkin poikkeuksellisesti kaipaa itsetunnon pönkittäjiä.

        Huomionkipeys ei ole sukupuoliriippuvaista eikä seksuaaliriippuvaista vaan se on henkilön luonteeseen sidottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂, onkohan sinulla itselläsi ongelma naiseutesi kanssa ? Ole ihan vapaasti ihana, upea NAINEN !

        Ehkä nainen jolle vastasit on sellainen toisilta velkova... ottaa, ottaa ja ottaa vaan, vaikka tuhkatkin pesästä... katkeraa, siltä kuulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä epätavallista siinä on, että ei läheskään kaikilla naisilla ole heikko itsetunto eikä läheskään kaikki naiset ole jotenkin poikkeuksellisen huomionkipeitä tai jotenkin poikkeuksellisesti kaipaa itsetunnon pönkittäjiä.

        Huomionkipeys ei ole sukupuoliriippuvaista eikä seksuaaliriippuvaista vaan se on henkilön luonteeseen sidottu.

        Voimaantuminen on sukupuolineutraali termi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka vievät mehut ja ihmisiä joiden seurassa mieli lepää. On kohtaamisia, joiden jälkeen askel on kevyempi, kuin ennen kohtaamista.

        On ihmisiä jotka tarjoavat lämpönsä ja sellaisen seuraan haluaa jäädä, painaa kasvonsa ja kehonsa toisen ihon lämpöä vasten. Levätä.

        Kyllä, osa ihmisistä vie mehut. Suurin osa ihmisistä on harmaata massaa, ei herätä mitään suuntaan eikä toiseen. Ja sit on ne tyypit joista saa voimaa, energiaa, lämpöä, naurua ja hymyillyttää tapaamisen jälkeen monta päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, osa ihmisistä vie mehut. Suurin osa ihmisistä on harmaata massaa, ei herätä mitään suuntaan eikä toiseen. Ja sit on ne tyypit joista saa voimaa, energiaa, lämpöä, naurua ja hymyillyttää tapaamisen jälkeen monta päivää.

        Samaa mieltä. Lisäisin että hyvän energian pitää kulkea molempiin suuntiin ainakin parisuhteessa. Ei niin että toinen kannattelee vain toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Lisäisin että hyvän energian pitää kulkea molempiin suuntiin ainakin parisuhteessa. Ei niin että toinen kannattelee vain toista.

        Vastavuoroisuus on tärkeää, yhtä tärkeää on sellainen rauha, että voi olla toisen kanssa levosta käsin. Ei tarvitse pinnistellä tai ponnistella yli omien voimien. Sillon voi ottaa vastaan sen mitä toinen antaa, joskus se on hiljaisuutta ja tieto siitä, että toinen on siinä ja luottamuksen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä epätavallista siinä on, että ei läheskään kaikilla naisilla ole heikko itsetunto eikä läheskään kaikki naiset ole jotenkin poikkeuksellisen huomionkipeitä tai jotenkin poikkeuksellisesti kaipaa itsetunnon pönkittäjiä.

        Huomionkipeys ei ole sukupuoliriippuvaista eikä seksuaaliriippuvaista vaan se on henkilön luonteeseen sidottu.

        Niin eli ihmisessä/naisessa on vikaa jos ei ole hyvä itsetunto??
        Onko se joku hyvyyden mittari et vasta silloin on hyvä ihminen jos on hyvä itsetunto ja pystyy rakastamaan itseään? Tai edes pitämään itsestään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, osa ihmisistä vie mehut. Suurin osa ihmisistä on harmaata massaa, ei herätä mitään suuntaan eikä toiseen. Ja sit on ne tyypit joista saa voimaa, energiaa, lämpöä, naurua ja hymyillyttää tapaamisen jälkeen monta päivää.

        Kaikissa ihmisissä on voimaa 💞💫🙏

        En lähtisi arvostelemaan ja luokittelemaan ihmisiä. Joku toinen sopii toiselle ja joku toinen toisille.
        Jos sinä saat jostain tyypistä energiaa minä en välttämättä hänestä saa.
        En sanoisi muita ihmisiä harmaaksi massaksi vain sen takia jos juuri sinä et saa heistä energiaa. Joillekin toiselle se sun harmaa voi olla kaikki. 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä on voimaa 💞💫🙏

        En lähtisi arvostelemaan ja luokittelemaan ihmisiä. Joku toinen sopii toiselle ja joku toinen toisille.
        Jos sinä saat jostain tyypistä energiaa minä en välttämättä hänestä saa.
        En sanoisi muita ihmisiä harmaaksi massaksi vain sen takia jos juuri sinä et saa heistä energiaa. Joillekin toiselle se sun harmaa voi olla kaikki. 💞

        Kaikissa on pimeitä puolia ja arvostelevia ajatuksiakin kanssaihmisistä.
        Viattomia enkeleitä ei ole, vaikka miten ajattelisi olevansa "hyvä ihminen".
        Realismia on myöntää omat heikkoutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä on voimaa 💞💫🙏

        En lähtisi arvostelemaan ja luokittelemaan ihmisiä. Joku toinen sopii toiselle ja joku toinen toisille.
        Jos sinä saat jostain tyypistä energiaa minä en välttämättä hänestä saa.
        En sanoisi muita ihmisiä harmaaksi massaksi vain sen takia jos juuri sinä et saa heistä energiaa. Joillekin toiselle se sun harmaa voi olla kaikki. 💞

        Siis tottakai puhun vain siitä miten itse koen ihmiset. Ei se tarkoita että he olisivat yleisesti ottaen harmaata massaa, jos eivät herätä minussa yhtään mitään 😃
        Ja se on just noin että mun harmaa on toisen aarre, ja päinvastoin ja näin se kuuluu ollakin!
        Se tekee just ihmisistä ja elämästä mielenkiintoista kun löytää jostain ihmisestä jotain älyttömän kiehtovaa, mihin muut ei kiinnitä mitään huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö, jolla ei ole ongelmia oman naiseutensa tai itsetuntonsa kanssa tuskin käyttäisi termiä ”voimaantunut”.

        No tästä sanasta nyt kannattaakin tapella - eisaatana 😆😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli? Ettekö enää tapaa?

        Ei tavata enää


    • Anonyymi

      Kerroppa itse ....☺

      • Anonyymi

        Sinulla varmaan niistä ihastuksistasi riittää kerrottavaa ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla varmaan niistä ihastuksistasi riittää kerrottavaa ☺

        Olen äärettömän tarkka !!! Katso mitä kirjoitit ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen äärettömän tarkka !!! Katso mitä kirjoitit ☺

        Voin minä silti kertoo ☺. Joka hetki ollut upea, mut se yks joulupäivä, odotit minua terassilla, se lakki päässä, olit laittanut kynttilöitä palamaan, sinun katseesi, hymysi ☺. Toin sinulle kynttilän , sanoit et eihän tätä voi polttaakaa ku on niin hieno, no minä siihen junttina...sanoin poltettavaks se on tarkotettu ! No , tuntu hiton ihanalta, et tykkäsit ❤. No oon vähä tälläne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin minä silti kertoo ☺. Joka hetki ollut upea, mut se yks joulupäivä, odotit minua terassilla, se lakki päässä, olit laittanut kynttilöitä palamaan, sinun katseesi, hymysi ☺. Toin sinulle kynttilän , sanoit et eihän tätä voi polttaakaa ku on niin hieno, no minä siihen junttina...sanoin poltettavaks se on tarkotettu ! No , tuntu hiton ihanalta, et tykkäsit ❤. No oon vähä tälläne...

        Joka hetki kanssasi..pysy siinä pokkana, ku meinaa taju lähtee pelkästä katseesta 😍❤. Sohvaa oltii ostamassa, meinasin pyörtyy, kun katsoit minua sieltä kassalta. En nyt joka kohtaamista ala kertomaan. Joka katse, joka kosketus ja joka kosketus, kun olen sinua koskenut...on vaan täysin tajutonta !!!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka hetki kanssasi..pysy siinä pokkana, ku meinaa taju lähtee pelkästä katseesta 😍❤. Sohvaa oltii ostamassa, meinasin pyörtyy, kun katsoit minua sieltä kassalta. En nyt joka kohtaamista ala kertomaan. Joka katse, joka kosketus ja joka kosketus, kun olen sinua koskenut...on vaan täysin tajutonta !!!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍

        Mut minun pokkani pitää, koska on ne kaikki muutkin ihastuneet. Ei kiinnosta kilpailu !!!!😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut minun pokkani pitää, koska on ne kaikki muutkin ihastuneet. Ei kiinnosta kilpailu !!!!😙

        No, meillä on OMAT hetkemme !☺❤


    • Anonyymi

      Parhaiten muistan erään keskustelun... Oli ehkä ensimmäinen kunnon keskustelumme? Emme puhuneet mistään erityisestä, mutta punastuit. Hämmennyin, mutten osoittanut millään tavalla huomanneeni mitään muutosta. Hämmennyin, koska en ollut varma minkä takia punastuit niin. Osittain olin imarreltu ja osittain myös mietin, ettei varmaan minusta johtunut. Silti edelleen mukava ja mystinen muisto.
      (Myös monia muita, mutta tässä ainakin yksi.)

    • Anonyymi

      Voimaantuja täällä terve! Itsetunnossani tai naiseidessani ei ole mitään vikaa :) Selvennykseksi, ihastukseni seurassa olen usein paras versio itsestäni, itsevarma ja hauska. Päiviä tapaamisen jälkeen tuo fiilis säilyy.

      Emme tapaa enää. Huomasin kerran hänen välttelevän minua tarkoituksella. En kaipaa sellaista elämääni. Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle.

      • Anonyymi

        Hohhoijaa näitä lapsellisia juttuja. Toinen välttelee yhden kerran ties mistä syystä ja otat heti nokkiisi, vaikka muulloin hänen seuransa on ollut voimaannuttavaa päiväkausiksi. Kukaan ei ole täydellinen ja voimaannuttava joka hetki, jos sitä etsit saat etsiä ikuisesti.


      • Anonyymi

        - Täällä Jenni kolme vee, en enää leiki sun kanssa kun et tullu eilen hiekkalaatikolle. Äiti kyllä sanoi että oot ehkä kipee, mutta mitä sitte!

        Ota pää pois takapuolesta ja ole vaihteeksi voimaannuttava ihan ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Täällä Jenni kolme vee, en enää leiki sun kanssa kun et tullu eilen hiekkalaatikolle. Äiti kyllä sanoi että oot ehkä kipee, mutta mitä sitte!

        Ota pää pois takapuolesta ja ole vaihteeksi voimaannuttava ihan ite.

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        Hänellä saattoi olla siihen ihan joku syykin, aika karua lempata ihminen elämästä yhden huomioinnin vuoksi. Etenkin jos on ihminen joka saa voimaantumisen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä saattoi olla siihen ihan joku syykin, aika karua lempata ihminen elämästä yhden huomioinnin vuoksi. Etenkin jos on ihminen joka saa voimaantumisen aikaan.

        Samaa mieltä, voi arvata mikä fiilis tällä toisella nyt on, ei ainakaan voimaantunut. Ei mitään rajaa miten itsekkäitä jotkut on, minä, minä, minä ja minä haluan että muut on aina mun käytettävissä tai muuten katkaisen välit heti.


      • Anonyymi

        Missä ja milloin tämä välttely tapahtui?


      • Anonyymi

        Voinko kysyä, että miksi oletat hänen välttelevän silloin joskus kerran sinua? Ehkä hän ei tarkoittanut sitä tahalliseksi? Jos vain voit vastata, kertoisitko siitä tilanteesta himan lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, voi arvata mikä fiilis tällä toisella nyt on, ei ainakaan voimaantunut. Ei mitään rajaa miten itsekkäitä jotkut on, minä, minä, minä ja minä haluan että muut on aina mun käytettävissä tai muuten katkaisen välit heti.

        Aika kamalaa kyllä. Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain systemaattisesta välttelystä tms. Mut yhdestä kerrasta.. Naisellehan on voinut tulla vaikka ripulikohtaus ja on lähtenyt juoksemaan toiseen suuntaan, ja yks kuvittelee että nyt se välttelee. Tai ihan mitä tahansa.
        Itse olen joskus joutunut vaihtaa kadun puolta kun luulin ihastukseni tulevan vastaan ja sydän alkoi takomaan niin että pelkäsin että pyörryn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kamalaa kyllä. Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain systemaattisesta välttelystä tms. Mut yhdestä kerrasta.. Naisellehan on voinut tulla vaikka ripulikohtaus ja on lähtenyt juoksemaan toiseen suuntaan, ja yks kuvittelee että nyt se välttelee. Tai ihan mitä tahansa.
        Itse olen joskus joutunut vaihtaa kadun puolta kun luulin ihastukseni tulevan vastaan ja sydän alkoi takomaan niin että pelkäsin että pyörryn.

        "Naisellehan on voinut tulla vaikka ripulikohtaus..." 🤣 alko naurattaa tää spekulointi täs ah niin kaihoisas muisteluketjus. Kiitos päivän nauruista. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisellehan on voinut tulla vaikka ripulikohtaus..." 🤣 alko naurattaa tää spekulointi täs ah niin kaihoisas muisteluketjus. Kiitos päivän nauruista. 😄

        Tää koko ketju alkaa olla yhtä ripulia, mitä alemmas tätä skrollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää koko ketju alkaa olla yhtä ripulia, mitä alemmas tätä skrollaan.

        Kuvaa hyvin myös palstan nykyistä, hmm, ulosantia.


    • Anonyymi

      Mä muistan ihanan kuuman kesäpäivän, kun loikoiltiin laiturilla. Sillä lammella ei ollut ketään muuta. Mun käsi sun vatsalla hajamielisesti silitellen. Sä makasit silmät kiinni ja mä ihailin sun jäntevää seiväshyppääjän vartaloa. Puhuttiin kaikesta, kaikesta.

    • Anonyymi

      Aika rajuja päätelmiä teette tuntematta tilannetta.!Ymmärsin antaneeni aina ”kaveri”suhteessamme enemmän ja että voimaannuin ihastuksissani kun sain vain olla hetkenkin hänen seurassaan.

      Jos ihastuminen olisi molemminpuoleista, tekisi mitä vaan päästäkseen ihastuksensa seuraan. Välttely osoittaa täysin päinvastaista. Olen kasvanut ihmisenä sen verran, etten anna enää kohdella itseäni kuin pee askaa.

      Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle ❤️

      • Anonyymi

        Sinusta ei uskois ikinä, et oot pervo

        Näyttelet

        Mut kerran kattelit takapuoltani, ja niiskutit nenääsi

        Etpä ollutkaan selvinpäin ja et hallinnut itteesi


      • Anonyymi

        Hienoa että olet kasvanut ihmisenä. Kun kasvat vielä parikymmentä vuotta lisää, ymmärrät ettei yksittäisen tilanteen perusteella kannata tehdä koko elämään vaikuttavia päätöksiä etenkään jos ei tiedä syitä sen takana.

        Se että joku välttelee kerran, ei ole vielä passkaa kohtelua ellei kyse ole hätätilanteesta tai muuta nopeaa toimintaa edellyttävästä tilanteesta. Kukaan ei ole sellainen universumin keskipiste, että voisi edellyttää jatkuvaa huomiota.

        Ihastuminen tuntuu juuri tuolta kuin kuvaat, voimaannuttavalta. Siltä että voimaantuu pelkästään siitä, että saa olla toisen seurassa. Mikäli toinen osapuoli on myös sinuun ihastunut, hänestä tuntuu samalta. Jos katkaiset kokonaan välit häneen tuon yhden välttämisen perusteella, hän ei todennäköisesti ymmärrä mistä on kyse ja ajattelee ettet syystä tai toisesta pidä hänestä.

        Voin kertoa esimerkkinä, että itselleni sattui kerran samantyylinen tilanne. Ulospäin näkyi ainoastaan, että välttelin tätä naista mutta välttelyn takana oli kolme yhtä aikaa vaikuttavaa syytä, joista kaksi ei edes liittynyt millään tavalla häneen. Kaikenlaisia yhteensattumia voi olla.

        Ehdotan että puhut selväksi tämän asian ihastuksesi kanssa, koska huomaan että olet häneen edelleen ihastunut. Muuten et olisi kirjoittanut koko asiasta.

        Toivottavasti välinne korjaantuvat, hyvää kesää:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet kasvanut ihmisenä. Kun kasvat vielä parikymmentä vuotta lisää, ymmärrät ettei yksittäisen tilanteen perusteella kannata tehdä koko elämään vaikuttavia päätöksiä etenkään jos ei tiedä syitä sen takana.

        Se että joku välttelee kerran, ei ole vielä passkaa kohtelua ellei kyse ole hätätilanteesta tai muuta nopeaa toimintaa edellyttävästä tilanteesta. Kukaan ei ole sellainen universumin keskipiste, että voisi edellyttää jatkuvaa huomiota.

        Ihastuminen tuntuu juuri tuolta kuin kuvaat, voimaannuttavalta. Siltä että voimaantuu pelkästään siitä, että saa olla toisen seurassa. Mikäli toinen osapuoli on myös sinuun ihastunut, hänestä tuntuu samalta. Jos katkaiset kokonaan välit häneen tuon yhden välttämisen perusteella, hän ei todennäköisesti ymmärrä mistä on kyse ja ajattelee ettet syystä tai toisesta pidä hänestä.

        Voin kertoa esimerkkinä, että itselleni sattui kerran samantyylinen tilanne. Ulospäin näkyi ainoastaan, että välttelin tätä naista mutta välttelyn takana oli kolme yhtä aikaa vaikuttavaa syytä, joista kaksi ei edes liittynyt millään tavalla häneen. Kaikenlaisia yhteensattumia voi olla.

        Ehdotan että puhut selväksi tämän asian ihastuksesi kanssa, koska huomaan että olet häneen edelleen ihastunut. Muuten et olisi kirjoittanut koko asiasta.

        Toivottavasti välinne korjaantuvat, hyvää kesää:)

        Niin ja toisaalta on ihastuminen myös sitä että kärsii kun ei pääse ihastuksensa seuraan.
        Niin että sydäntä sattuu ja itkettää...
        Mulla ainakin näin.
        Mulla on aina niin ikävä häntä...


      • Anonyymi

        Miten tässä kävi, saitteko välinne selvitettyä?


    • Anonyymi

      Olen ollut ihastunut siitä asti kun tavattiin, 6-7 vuotta. Nyt tuntuu, että olisin viimein pääsemässä susta yli kunhan ei vaan nähdä tai kuulla.

      • Anonyymi

        Pitkä aika. Nämä ovat surullisia tilanteita, ikään kuin hukkaan heitettyä aikaa.


    • Anonyymi

      Eipä tunteilleen hirveästi voi mitään

    • Anonyymi

      Olin yhtenä kesänä pihkassa erään vesibussin rahastajaan joka aina tuppasi olemaan vuorossa samaan aikaan kun ko. kulkuneuvoa käytin. Tietenkin kävin pääni sisällä tuttua kamppailua: "se ihan selvästi tykkää musta! - Senkin pölvästi, se on vaan kohtelias ja puhuu noin kaikille matkustajille".

      Olin jo ikään kuin luopunut koko ihastuksesta, kun kerran satuin istumaan portaiden viereisellä penkillä omiin ajatuksiini hautautuneena ja ko. tyyppi hyppäsi rappusille SUORAAN TAKAPUOLI NAAMANI KOHDALLA :D Kaiken lisäksi hän pysyi asennossa vielä aivan valtavan pitkään "tähystelemässä", ihan kuin ei olisi yhtään tiedostanut että hänen upea derrieerinsä kutittelee nenääni. Niin, mitäpä tuosta ajatella? Jäi ainakin mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe