Ihana elämä

Anonyymi

On tämä ihana elämä mahtavaa.
Saanut syntyä näin kauniiseen maahan.
Loistavien ja rakastavien vanhempien ainoaksi lapseksi.
Elämä.on ollut yltäkylläistä ja täydellistä.
Upea aviosiippa on vierellä kulkenut ja rakkautumme vain kasvanut ja voimistunut.
Kauniit lapsemme ovat korkeastikoulutettuja ja menestyvät elämässään.
Upeassa talossamme piha on valtava ja ainutlaatuinen satoine perennoineen.
Siippa hoitaa ja pitää puutarhan loisteliaana.
Voi kun saisi jatkua ja varmasti jatkuukin kauan tämä.suurennmoinen ja ainutlaatuinen elämä.

24

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa sinulla on kaikki! minä olen kiitolinen elämästäni .Kuinka siunattu olen monesta asiasta( en ole uskovainen,en kuulu kirkoon) minulla ei ole puolisoa.minulla,ei omistus asuntoa.Rahaa ritää elämiseen,mutta ei loma matka,kampaajat, shopailut ymm.Olen kiitollinen minulla on vuokra asunto.Jääkaappi,siellä ruokaa.On sähkö valo.Vesijoto vesi.On huonekalut ostettu hintalapun mukaan.Ei sen mukaan kuiin kenties itse haluaisin.Olen kiitolinen jalkani viellä kantaa.Minun ei tarvitse kerskailla,mitä minulla on.koska minulla on hyvä itse tunto.Nukun yöni hyvin päälle 65v mutta alle 70v. Minä olen vain minä.Esim. Tuttava talvella kun oli nolla keli: Katso minulla on uudet kumisaapaat.Ovat kyllä kaliimat kuin sinun Lidi ostamat! Hänellä oli jalassa kesäkumisaapat sileä pohjaiset.Minulla lidi halvat talvikumisaapaat kauniin väriset ja mikä tärkein sisus paksu sisävuori.Kuin urapohjat .Hinta ei ratkaise toimivuutta.Eikä kauppa laatua.Vain heikon itse tunon omaava kertoo maksoi niin ja niin paljon.Yritäen alentaa muita ihmisä.Kuten otsikon aloitaja minulla on kaikki tyyliin.Rahalla kun todella saa kaiken,mutta ei ydintä.

    • Anonyymi

      Kaiken kirjoittamasi lisäksi sinulla on suurenmoinen huumorintaju.
      Se, jos mikä, on elämässä tärkeää.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Se, mikä elämässä on tärkeää voi muuttua tai hävitä yhtäkkiä.

        On tärkeää nauttia ja olla onnellinen hetkestä.

        Vaikka oma elämäni ei ole ollut koskaan onnellista ja turvallista. Mielenkiintoista ja vaihtelevaa kyllä.


    • Anonyymi

      Suomalainen äärivasemmisto on ajautunut jälleen sisällissotaan, jossa vastapuolina ovat yhtäältä marxistista perintöä ylläpitävät vasemmistolaiset ja toisaalta anarkistit. Ristiriidat eri kuppikuntien välillä kärjistyvät perinteisesti aina vaalien ja erilaisten mielenosoitusten yhteydessä.

      Tällä kertaa anarkistit valittelevat, että vasemmistoliiton kannattajat uhkailevat heitä väkivallalla. Li Anderssonin seuraajat ovat vihaisia siitä, että monet anarkistit ovat julistaneet boikotoivansa vaaleja, minkä katsotaan syövän vasemmistoliiton tulevaa äänisaalista. Lisäksi anarkistit ovat kritisoineet vasemmistoliittoa siitä, että puolue toimii hallituksessa kapitalistien käsikassarana.

      Kritiikki tuntuu osuneen vasemmistoa arkaan paikkaan, sillä uhkailu on saanut raakoja sävyjä. Aiemmin anarkisteja on uhattu jopa tappaa, vaikka tällä kertaa uhkaukset liittyvät ”vain” pahoinpitelyihin. Anarkisteja pidetään äärivasemmistopiireissä ”luokkapettureina”.

      ”Toistaiseksi kuntavaalien vaalikritiikkikeskustelussa on mm. uhattu anarkisteja väkivallalla ja kutsuttu luokkapettureiksi. Ei sentään ainakaan vielä tappouhkausta ole kenellekään tullut kuten viime vaalien alla”, eräs anarkisti avautui twitterissä ja tarkensi myöhemmässä viestissä, että uhkausten taustalla ovat vasemmistoliiton kannattajat.

      Väkivaltauhkailua ilmennyt aiemminkin. Proletaarit-niminen stalinistijärjestö on myös uhannut hakata anarkisteja.

      Viime vuonna Proletaarit kutsui Vasemmistonuorten, Varisverkoston ja anarkistisen A‑ryhmän järjestämää Helsinki ilman natseja ‑tilaisuutta luokkapetolliseksi, koska tilaisuudessa oli kielletty poliittiset järjestötunnukset.

      Proletaarien mukaan tunnuskielto oli loukkaus kommunisteja kohtaan. Todennäköisesti kielto olikin tehty juuri siksi, etteivät Proletaarit ja muut stalinistiryhmät olisi voineet kaapata tilaisuutta omien tarkoitusperiensä nimissä.

      Proletaarit antoi julkilausuman, jossa järjestö uhkasi vastaisuudessakin käyttää kommunistitunnuksia anarkistien järjestämissä tapahtumissa, vaikka se merkitsisi ”väkivallan uhkaa” järjestäjien kostotoimenpiteiden vuoksi. Lisäksi Proletaarit parjasti A‑ryhmää käytännössä impotenteiksi antifasisteiksi, jotka ovat ”vesittäneet” äärivasemmistolaisen sanoman ”kivakivaksi konsertiksi”..

      • Anonyymi

        Rakkauden ja elämästä nautinnon SDP
        Punaisia ruusuja ja suukkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden ja elämästä nautinnon SDP
        Punaisia ruusuja ja suukkoja

        ja ilmaiset aamupalat


    • Anonyymi

      Hienoa, että joku osaa arvostaa elämänsä täydellisyyttä eikä pidä sitä itsestään selvänä asiana ja urputtaisi tyytymättömänä, että jotain puuttuu!
      Minun on ollut tyytyminen niihin onnen hetkiin jolloin, todella kurjista lähtökohdista ponnisten olen onnistut seljättämään suuren joukon haasteita.

    • Anonyymi

      alottajalle

      on se kumma ku
      raamattu sanoo toisin

      " otsasi hiessä on sinun leipäsi ansaittava "


      taidat keksiä mielikuvitus juttuja, soopaa
      elämäsi suurin valhe,
      ilmeisesti tuo kaikki kirjoitelmasi on pelkää sinun haavekuva,
      haave joka ei koskaan toteutunu......

      onne kuitenki loppu elämääsi,,

    • Anonyymi

      Elämä on kaunista, jos sen haluaa nähdä kauniina ja kiittää, siitä mitä on eikä keskity siihen, mitä puuttuu.

      Itselläni on kaikki hyvin, rakastava aviopuoliso, jonka kanssa vietetään aikaa ja viihdytään yhdessä, ihania ystäviä ja hyvät välit aikuisiin lapsiin.

      Useampi kattokin on pään päällä ja maallista mammonaa, mutta se ei ole koskaan ollut se, mikä tekee aidosti onnelliseksi vaan ollut mukava lisä.

    • Aivan. Elämä on oikein kivaa. On hienoa, kun voin tehdä kävelylenkkejä, ja joskus jopa käydä autoajelulla, saaristomaisemia katsomassa. Jos joskus on ollut vastoinkäymisiä, niin ne kannattaa unohtaa.

      • Anonyymi

        Jokaisella on joskus ollut vastoinkäymisiä.


    • Anonyymi

      Ei huonosti, vaikka perennoita vähemmän, Rhodo puhkesi kukkaan eilen.
      Siunattu sattuma, synnyin lellittynä kuopuksena isoon perheeseen.
      Ja se valitus: Miksei koko maailmaan ole maalattu värikkäitä viivoja kohteen mukaan kuten Jorvissa tai nuolia kuten Ikeassa. Olisin vielä onnellisempi ja tallessa. Tänään en ollut keraakaan hukassa, aika usein olen.

    • Suomalaisilla ovat asiat hyvin, yleensäkin. Kuitenkin monet suomalaiset kiukuttelevat. Se ilmiö varmaan johtuu siitä, että mitä enemmän on saanut, sitä enemmän vaaditaan.

      • Anonyymi

        Irwiniä lainaan: "Elämä on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille ja mielen vapaus..."
        Beng


    • Helpottaa elämistä, kun voi olla oma itsensä, eikä mieti, että "mitähän toiset minusta ajattelevat".

      • Anonyymi

        Nono, ei siinä ole mitään pahaa, jos ottaa toiset ihmiset huomioon eikä asenne ole ylimielinen tyyliin "Ihan sama mitä muut ajattelevat!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nono, ei siinä ole mitään pahaa, jos ottaa toiset ihmiset huomioon eikä asenne ole ylimielinen tyyliin "Ihan sama mitä muut ajattelevat!"

        Toisten huomioon ottamisella ja toisten aivoilla ajattelulla on vissi ero!
        Varsin monen toimintaa, valintoja ja päätöksen tekoa ohjaa miete "mitähän ne muut tästä ajattelevat"?


    • Anonyymi

      Onnellinen on se joka antaa itselleen aikaa elää!

    • Anonyymi

      Johan aloittajalla pukkaa elämän ihanuutta. Kyl´yhelle ihimiselle piisaa.
      Melkein on satumaista plaatua.:)

      Mulle sopii paremmin, jos polulle ilmaantuu kivenmurikoita, joitten kirtelemiseen täytyy oikein pähkäilyjä suorittaa. Ja se äksönikin tulee sivutuotteena.
      Kompastuskivien ylittämisen jälkeen tulee ihmeen tyytyväinen olo "syämeen". Mä selvisin tästä, mä selvisin, selvisin... Toleen ajattelen tyytyväisyyttä pursuen.

      Sopiva sekoitus ihania päiviä ja paskapäiviä tekee elämästä mukavaa.

      Nyt kun on kesäloma, niin se ettei tarvitse laisinkaan vahdata kelloa, niin se tekee hyvvväää.
      Se taas, että en tällä haavaa ole parahimmalla touhutuulella, tekee olon tyytymättömäksi itseä kohtaan. Tympee tunne.
      Odottelen inspiraatiopäivää. Silloin saan aikaseksi vaikka mitä.

      Hieno ilma kyllä, että ei sen puoleen.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Liittyen pitkään, tyydyttävään parisuhteeseen olen ilmaissut saman asian pelkistetysti.
        Aidosti yhteisiä tavoitteita ja haasteita. Onnistumisia ja pettymyksiä sekä niistä toipumisia.
        Siinä on sisältöä elämään.
        En usko ikuiseen onneen ja auvoiseen elämään. Sivusta katsoen "täydellistä" elämää eläjät hakevat elämäänsä ärsykkeitä joskus harmillisissakin muodoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyen pitkään, tyydyttävään parisuhteeseen olen ilmaissut saman asian pelkistetysti.
        Aidosti yhteisiä tavoitteita ja haasteita. Onnistumisia ja pettymyksiä sekä niistä toipumisia.
        Siinä on sisältöä elämään.
        En usko ikuiseen onneen ja auvoiseen elämään. Sivusta katsoen "täydellistä" elämää eläjät hakevat elämäänsä ärsykkeitä joskus harmillisissakin muodoissa.

        Juuri näin. Lyhyen selostuksen annoit, mutta ymmärsin yskäsi.
        Olen myös samaa mieltä.
        Tämä kolahti: "Aidosti yhteisiä tavoitteita ja haasteita. Onnistumisia ja pettymyksiä sekä toipumisia. Siinä on sisältöä elämään."
        Taidat olla aika ok-tyyppi. Tuumin ma.

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää aloittajan maallinen vaellus, jos siihen sisältyvät vielä ilmaiset aamiaismurot, sekä viikottaiseen saunoitukseen kuuluvat saunakaljat. Ja kaikki nämä etuisuudet laittaa huomaavainen ja hellä aviomies verovähennyksiinsä.

    • Anonyymi

      On hienoa, että aloittaja on tehnyt hyvät ns. naimakaupat, koska kirjoituksesta päätellen häneltä on melko varmasti evätty aikanaan kansakoulun päästötodistuskin, ja näin ollen olisi aivan hunningoilla ilman onnistunutta avioliittoaan.

    • Anonyymi

      Meit oli lapsia kotona 5 , Luojan kiitos ettei tarvinnu yksin olla !

      Per-kel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe