Korvatulehduksen myötä minulle jäi tinnitys toiseen korvaan itse tulehdus alkoi ja 2kk sitten ja oli pitkä nyt vasta loppui ja tinnitys alkoi n. Viikko sitten pahenememaan ja on vieläkin
Korvatulehduksen myötä tinnitus toiseen korvaan.
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen nuoruudesta lähtien saanut herkästi tinnituksia. Nuorena usein virusinfektio laukaisi tinnituksen. Kesti pari viikkoa ja lakkasi. Voimakkaasta stressistä olen saanut verenpaineet kohoamaan ja samalla tinnituksen. Samoin kaikki korviin liittyvät jutut, kuten vaikun kertyminen ja avoimesta korvatorvesta johtuvat ongelmat ovat aina laukaisseet tinnituksen. Joka on aina aikanaan loppunut.
Nyt ei ole tinnitusta, ja olen keski-iässä. Mutta kuulo on alentunut sen verran, että asian huomaan jo itse, kaikkia entisiä ääniä ei kuule tai äänet ovat erilaisia. Mm. erilaiset hyönteisten äänet ovat hyvä mittari. En tiedä onko yleistä näin päin. Yleensähän on ensin esim. meluvaurio, ja sitten seuraa tinnitus. Mutta taitaa mennä myös toisin päin.
Joka tapauksena voin lohduttaa, että tinnitus ei välttämättä kestä ikuisesti. - Anonyymi
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765