Valokuvan tilaus.

Anonyymi

Tialisin tässä samalla valokuvan siitä ihmeellisestä alumiiniastiasta jossa keittoa, astian voi asettaa vaikka ritiläristeykseen.

S

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitän kopioinnista aloitukseksi ja korjaan että tilaisin.

      Feikki Neiti 2010 Nollavero vaikka ei marakateille mitään todistelekaan totuustarkkailijana todistustaakkaväitteineen, voinee varmaankin tyhjänpäiväisten uhoamissanojensa sijaan liikemiehenä ottaa muutaman askeleen kylän komeimman talon pihapiirissä kipponsa kanssa ja räps sieltä, räps hieman tuolta ja räps räps, mutta se on hankalaa, eli lukekaamme jälleen samoja, samoja, samoja, jatkuu, jatkuu ja jatkuu.

      Voi toki muutkin tomtamia syöneet aijata kippojaan, jos on .... aha ok.

      Aijaan omamme myöhemmin.

      S

    • Anonyymi

      Joskus 70- luvulla kun olin pikkuinen poika, oli muotia että oli kirjeenvaihtokavereita. Yleensä vastakkaisen sukupuolen edustaja.

      Muistaakseni oli sovittu että kerran kuussa kirjoitetaan. Seuraavassa kirjeessä sitten vastailtiin edellisissä esitettyihin kysymyksiin. Jos tytöltä tulevassa kirjeessä oli liimattuna sydän tms niin se oli nannaa pienelle pojalle.

      Kauas on tultu niistä ajoista ja paljon on ehtinyt tapahtua. Elämässä ei aina riitä yhteiseen taipaleeseen pelkästään se että tykkää, tai sanoo tykkäävänsä. Se on hyvä lähtökohta.

      Jos haluu saada on pakko antaa. Tuokaan ei olisi toiminut, jos vain toinen aina kirjoittaa ja jos vain toisella on kuvia.

      Varsinkaan se ei toimi, jos toisella ei ole mitään muuta asiaa kuin kysellä toisilta kuvia, mutta hänellä itsellään ei ole yhden yhtä kuvaa mistään.

      Maailma ei toimi sillä tavalla että keitä sinä aina puuro, niin minä aina syön sen.

      Jos et ymmärtänyt vinkkiä numerotollo, niin kuvatoivomuksia voit esittää sitten kun vastaat sinulle esitettyihin kuvatoiveisiin.

      Kuvausvinkiksi annan että jos tarkoituksesi on ottaa kuva Thaimaasta, niin siinä on hyväksi olla jotakin muuta kuin kalapuikkoja pöydällä tai silakkalaatikko uunissa. Kala ei ole muutenkaan hyvä kihdillesi.

      Älä myöskään sano että kuvassasi on Thaimaan hienoin temppeli, jos kuvassasi on kalalammikko eikä tietoakaan temppelistä.

      Laittelen tässä tänään tai huomenna vähän kuvia, omavalintaisia, on nääs nääs vähän rakenneltu ja tehty kivoja juttuja taas! Täällä Thaimaassa.

      T 2010

      • Anonyymi

        Jos minulle kirjoitat niin älä viittaa muiden kirjoituksiin.

        Kykenetkö olemaan vedonlyöntisi takana, räps juhannus, räps joulu, ja räps passileimat thai juntti juhannuksena ja jouluna?

        Olen sanonut, jätä turhanpäiväiset sanasi feikki.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle kirjoitat niin älä viittaa muiden kirjoituksiin.

        Kykenetkö olemaan vedonlyöntisi takana, räps juhannus, räps joulu, ja räps passileimat thai juntti juhannuksena ja jouluna?

        Olen sanonut, jätä turhanpäiväiset sanasi feikki.

        S

        Sinäkö päätät mitä tänne foorumille kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö päätät mitä tänne foorumille kirjoitetaan.

        En todellakaan päätä, minä keskustelen vain Neidin kanssa joka on esittänyt minulle vedonlyönnin minun sen hyväksyen muutamia valokuvia vastaan.

        Kirjoita toki mitä tahdot, sitä vartenhan Pattayan rakkailla on turva-aikuiset / itsensä fanittajat.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan päätä, minä keskustelen vain Neidin kanssa joka on esittänyt minulle vedonlyönnin minun sen hyväksyen muutamia valokuvia vastaan.

        Kirjoita toki mitä tahdot, sitä vartenhan Pattayan rakkailla on turva-aikuiset / itsensä fanittajat.

        S

        Mistä päättelet että joku haluaa kanssasi keskustella.


      • Anonyymi

        "Maailma ei toimi sillä tavalla että keitä sinä aina puuro, niin minä aina syön sen"

        Sensein tapauksessa tuo menee seuraavalla tavalla:
        Joku laittaa kuvan, sensei järkyttyy ja on pari tuntia hiljaa ellei satu olemaan nousuhumalassa jo valmiiksi. Seuraavaksi hän haukkuu kuvan, löytää siitä jotakin rumaa-vanhaa-halpaa nauraen tekonaurua kuvalle ja kertoo hänellä olevan paljon parempi vastaava esine, ruoka ja jopa kunto, tai mikä ikinä kuvassa onkaan.
        Seuraava vaihe on että hän epäilee kuvaa väärennökseksi ja aloittaa vänkäyksen kertoen miten asia on aivan päinvastoin. Sitten tuleekin jo isäPumba Hua Hinista paikalle ja tämän jälkeen koko loppu ketju onkin täynnä "hyvänumba"-huudahduksia ja selkään taputtelua.
        Erimieltä olevia hän kutsuu "neidin tukijoukoiksi" toimien samaan aikaan huahinin satusedän sihteerinä ja höpöttää jostakin itse keksimästään vedonlyönnistä jonka vuoksi hän ei voi elää normaalia elämää enää kenenkään kanssa ennenkuin neiti postittelee kuvia vaimostaan erilaisissa asennoissa.

        Mutta kuksa.... Se vaan ei pääse koskaan Thaimaaseen.... (kirjoitan tuon tahallaan väärin)
        Rannikolla hemmotteluviikko menossa. Ei kiirettä, ei huolia. Laitan myös kuvia kun siltä tuntuu. Nyt on järkkärilläkin harjoiteltu. Olen varsin amatööri kuvaaja joten mitään ihmeellistä ei ole luvassa.

        TT





        Hän ei keskity kuvissa olennaiseen vaan epäolennaiseen. keskittyy Pattayan maisemakuvassa kuvaajan peukaloonja kutsuu tätä "sbugeksi" jos tällä on oluttölkki kourassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailma ei toimi sillä tavalla että keitä sinä aina puuro, niin minä aina syön sen"

        Sensein tapauksessa tuo menee seuraavalla tavalla:
        Joku laittaa kuvan, sensei järkyttyy ja on pari tuntia hiljaa ellei satu olemaan nousuhumalassa jo valmiiksi. Seuraavaksi hän haukkuu kuvan, löytää siitä jotakin rumaa-vanhaa-halpaa nauraen tekonaurua kuvalle ja kertoo hänellä olevan paljon parempi vastaava esine, ruoka ja jopa kunto, tai mikä ikinä kuvassa onkaan.
        Seuraava vaihe on että hän epäilee kuvaa väärennökseksi ja aloittaa vänkäyksen kertoen miten asia on aivan päinvastoin. Sitten tuleekin jo isäPumba Hua Hinista paikalle ja tämän jälkeen koko loppu ketju onkin täynnä "hyvänumba"-huudahduksia ja selkään taputtelua.
        Erimieltä olevia hän kutsuu "neidin tukijoukoiksi" toimien samaan aikaan huahinin satusedän sihteerinä ja höpöttää jostakin itse keksimästään vedonlyönnistä jonka vuoksi hän ei voi elää normaalia elämää enää kenenkään kanssa ennenkuin neiti postittelee kuvia vaimostaan erilaisissa asennoissa.

        Mutta kuksa.... Se vaan ei pääse koskaan Thaimaaseen.... (kirjoitan tuon tahallaan väärin)
        Rannikolla hemmotteluviikko menossa. Ei kiirettä, ei huolia. Laitan myös kuvia kun siltä tuntuu. Nyt on järkkärilläkin harjoiteltu. Olen varsin amatööri kuvaaja joten mitään ihmeellistä ei ole luvassa.

        TT





        Hän ei keskity kuvissa olennaiseen vaan epäolennaiseen. keskittyy Pattayan maisemakuvassa kuvaajan peukaloonja kutsuu tätä "sbugeksi" jos tällä on oluttölkki kourassa.

        Ei ole itse keksitty vedonlyönti.

        Onko lisää hotellimainoksien kuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailma ei toimi sillä tavalla että keitä sinä aina puuro, niin minä aina syön sen"

        Sensein tapauksessa tuo menee seuraavalla tavalla:
        Joku laittaa kuvan, sensei järkyttyy ja on pari tuntia hiljaa ellei satu olemaan nousuhumalassa jo valmiiksi. Seuraavaksi hän haukkuu kuvan, löytää siitä jotakin rumaa-vanhaa-halpaa nauraen tekonaurua kuvalle ja kertoo hänellä olevan paljon parempi vastaava esine, ruoka ja jopa kunto, tai mikä ikinä kuvassa onkaan.
        Seuraava vaihe on että hän epäilee kuvaa väärennökseksi ja aloittaa vänkäyksen kertoen miten asia on aivan päinvastoin. Sitten tuleekin jo isäPumba Hua Hinista paikalle ja tämän jälkeen koko loppu ketju onkin täynnä "hyvänumba"-huudahduksia ja selkään taputtelua.
        Erimieltä olevia hän kutsuu "neidin tukijoukoiksi" toimien samaan aikaan huahinin satusedän sihteerinä ja höpöttää jostakin itse keksimästään vedonlyönnistä jonka vuoksi hän ei voi elää normaalia elämää enää kenenkään kanssa ennenkuin neiti postittelee kuvia vaimostaan erilaisissa asennoissa.

        Mutta kuksa.... Se vaan ei pääse koskaan Thaimaaseen.... (kirjoitan tuon tahallaan väärin)
        Rannikolla hemmotteluviikko menossa. Ei kiirettä, ei huolia. Laitan myös kuvia kun siltä tuntuu. Nyt on järkkärilläkin harjoiteltu. Olen varsin amatööri kuvaaja joten mitään ihmeellistä ei ole luvassa.

        TT





        Hän ei keskity kuvissa olennaiseen vaan epäolennaiseen. keskittyy Pattayan maisemakuvassa kuvaajan peukaloonja kutsuu tätä "sbugeksi" jos tällä on oluttölkki kourassa.

        Surkee tapaus. Pokannu kihlatukseen morsiamen jolla lapsia, eli perheelliseksi isukiksi nimetty ykköspoikakaveri tekee mitä ..... maksaa liksan lastenhoitajalle että saa duunata lumppuunsa ilman häiriötekijöitä .... esimerkillinen isäpuoli, jonka mielenkiinto hemmotteluviikoltaan ..... Kuksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe