Suomussalmelle pitää saada Lontoon Hyde Park speakers' corner -tyylinen paikka, jossa voi pitää puheita yleisölle. Oikein hyvä olisi vähän korkeammalla ole puhujalava tai -pönttö kuin eduskunnassa. Hyviä paikkoja voisi olla tori, Jätkänpuisto, Kiannon patsas tai joku muu paikka.
Nyt vaalien alla on tulva hyvistä ehdokkaista, joista on vaikea valitä sitä parasta, joten olisi hyvä kuunnella ehdokkaitten mielipiteitä.
Puheita voisi pitää kuka tahansa ilmastonmuutoksesta, liikenteestä ja kaikesta muusta mieleen tulevasta.
Puhujille pönttö
23
300
Vastaukset 23
- Anonyymi
Tätä palstaa seuranneena en kannata ajatusta. Miten siellä pystyisi anonyyminä puhumaan, joten pönttö olisi aivan turha. No ehkä Merja voisi Vapuna puheen pitää, mutta sitä ei taas jaksaisi kuunnella.
Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.
- Anonyymi
laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.
Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?
Joo.:)
- Anonyymi
Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.
Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.
Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.
Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.
Mitähän Ite Rotteerus puhusi pöntössä? MaInostas varmaan teatteria. Rosvoista on tämän kesän näytelmä näköjään. Käykäähän kaekki vilikasemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.
Vaekeata se on anonyyminä puhuo, kun puhuja näkyy sieltä pöntöstä, vai olisiko se sellainen pönttö jossa ei puhujaa näy??
- Anonyymi
Teebeen parlamentin istunnot riittää.
- Anonyymi
Kyllä teebeelläkin ja taksikopilla kuulee mullistavia viisauksiä.
- Anonyymi
Kirjaston vessassa voi pitää puheita, on nimittäin hyvä akustiikka.
- Anonyymi
Metässä voe kannon nokassa pitteä kovaeänisie puhheita.
Metässä ollaan hilijaa ja kuunneellaan kun puut huminoi ja linnut visertää lemmenlurituksia näin kesän alussa.
- Anonyymi
Kansalaisten kirjoituksilla ja puheilla on suuren suuri vaikutus, mikäli ne osuvat tarvittaessa oikeisiin kohteisiin, poliittisiin päättäjiin ja korruptioon hallinnossa.
- Anonyymi
Vessan pöntöllä istuessa voi kaekenlaisia julistuksia sanella.
- Anonyymi
Jo on viestejä poistettu se on sen merkki että on osunut ja uponnut! En man med Brun gammal Mb! Behov kjol !
- Anonyymi
Joko on telekät pessiyny pönttöehin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran93855Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150819- 60682
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29532- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401