Puhujille pönttö

Anonyymi

Suomussalmelle pitää saada Lontoon Hyde Park speakers' corner -tyylinen paikka, jossa voi pitää puheita yleisölle. Oikein hyvä olisi vähän korkeammalla ole puhujalava tai -pönttö kuin eduskunnassa. Hyviä paikkoja voisi olla tori, Jätkänpuisto, Kiannon patsas tai joku muu paikka.
Nyt vaalien alla on tulva hyvistä ehdokkaista, joista on vaikea valitä sitä parasta, joten olisi hyvä kuunnella ehdokkaitten mielipiteitä.
Puheita voisi pitää kuka tahansa ilmastonmuutoksesta, liikenteestä ja kaikesta muusta mieleen tulevasta.

23

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä palstaa seuranneena en kannata ajatusta. Miten siellä pystyisi anonyyminä puhumaan, joten pönttö olisi aivan turha. No ehkä Merja voisi Vapuna puheen pitää, mutta sitä ei taas jaksaisi kuunnella.

      • Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.


      • Anonyymi

        laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.

        Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?

        Joo.:)


      • Anonyymi

        Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.

        Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.

        Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.

        Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.

        Luulen!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.

        Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.

        Mitähän Ite Rotteerus puhusi pöntössä? MaInostas varmaan teatteria. Rosvoista on tämän kesän näytelmä näköjään. Käykäähän kaekki vilikasemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.

        Vaekeata se on anonyyminä puhuo, kun puhuja näkyy sieltä pöntöstä, vai olisiko se sellainen pönttö jossa ei puhujaa näy??


    • Anonyymi

      Teebeen parlamentin istunnot riittää.

      • Anonyymi

        Kyllä teebeelläkin ja taksikopilla kuulee mullistavia viisauksiä.


    • Anonyymi

      Kirjaston vessassa voi pitää puheita, on nimittäin hyvä akustiikka.

    • Anonyymi

      Metässä voe kannon nokassa pitteä kovaeänisie puhheita.

      • Metässä ollaan hilijaa ja kuunneellaan kun puut huminoi ja linnut visertää lemmenlurituksia näin kesän alussa.


    • Anonyymi

      Kansalaisten kirjoituksilla ja puheilla on suuren suuri vaikutus, mikäli ne osuvat tarvittaessa oikeisiin kohteisiin, poliittisiin päättäjiin ja korruptioon hallinnossa.

    • Anonyymi

      Vessan pöntöllä istuessa voi kaekenlaisia julistuksia sanella.

      • Mitäpä sanelet hajussa? Uskontunnustuksiako?


    • Anonyymi

      Jo on viestejä poistettu se on sen merkki että on osunut ja uponnut! En man med Brun gammal Mb! Behov kjol !

    • Anonyymi

      Joko on telekät pessiyny pönttöehin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe