Suomussalmelle pitää saada Lontoon Hyde Park speakers' corner -tyylinen paikka, jossa voi pitää puheita yleisölle. Oikein hyvä olisi vähän korkeammalla ole puhujalava tai -pönttö kuin eduskunnassa. Hyviä paikkoja voisi olla tori, Jätkänpuisto, Kiannon patsas tai joku muu paikka.
Nyt vaalien alla on tulva hyvistä ehdokkaista, joista on vaikea valitä sitä parasta, joten olisi hyvä kuunnella ehdokkaitten mielipiteitä.
Puheita voisi pitää kuka tahansa ilmastonmuutoksesta, liikenteestä ja kaikesta muusta mieleen tulevasta.
Puhujille pönttö
23
299
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä palstaa seuranneena en kannata ajatusta. Miten siellä pystyisi anonyyminä puhumaan, joten pönttö olisi aivan turha. No ehkä Merja voisi Vapuna puheen pitää, mutta sitä ei taas jaksaisi kuunnella.
Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.
- Anonyymi
laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.
Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?
Joo.:)
- Anonyymi
Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.
Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.
Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.
Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.
Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.
Mitähän Ite Rotteerus puhusi pöntössä? MaInostas varmaan teatteria. Rosvoista on tämän kesän näytelmä näköjään. Käykäähän kaekki vilikasemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.
Vaekeata se on anonyyminä puhuo, kun puhuja näkyy sieltä pöntöstä, vai olisiko se sellainen pönttö jossa ei puhujaa näy??
- Anonyymi
Teebeen parlamentin istunnot riittää.
- Anonyymi
Kyllä teebeelläkin ja taksikopilla kuulee mullistavia viisauksiä.
- Anonyymi
Kirjaston vessassa voi pitää puheita, on nimittäin hyvä akustiikka.
- Anonyymi
Metässä voe kannon nokassa pitteä kovaeänisie puhheita.
Metässä ollaan hilijaa ja kuunneellaan kun puut huminoi ja linnut visertää lemmenlurituksia näin kesän alussa.
- Anonyymi
Kansalaisten kirjoituksilla ja puheilla on suuren suuri vaikutus, mikäli ne osuvat tarvittaessa oikeisiin kohteisiin, poliittisiin päättäjiin ja korruptioon hallinnossa.
- Anonyymi
Vessan pöntöllä istuessa voi kaekenlaisia julistuksia sanella.
- Anonyymi
Jo on viestejä poistettu se on sen merkki että on osunut ja uponnut! En man med Brun gammal Mb! Behov kjol !
- Anonyymi
Joko on telekät pessiyny pönttöehin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461