Puhujille pönttö

Anonyymi

Suomussalmelle pitää saada Lontoon Hyde Park speakers' corner -tyylinen paikka, jossa voi pitää puheita yleisölle. Oikein hyvä olisi vähän korkeammalla ole puhujalava tai -pönttö kuin eduskunnassa. Hyviä paikkoja voisi olla tori, Jätkänpuisto, Kiannon patsas tai joku muu paikka.
Nyt vaalien alla on tulva hyvistä ehdokkaista, joista on vaikea valitä sitä parasta, joten olisi hyvä kuunnella ehdokkaitten mielipiteitä.
Puheita voisi pitää kuka tahansa ilmastonmuutoksesta, liikenteestä ja kaikesta muusta mieleen tulevasta.

23

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä palstaa seuranneena en kannata ajatusta. Miten siellä pystyisi anonyyminä puhumaan, joten pönttö olisi aivan turha. No ehkä Merja voisi Vapuna puheen pitää, mutta sitä ei taas jaksaisi kuunnella.

      • Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.


      • Anonyymi

        laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laittaa paperipussin silmänreikineen päähän ja lisäksi maastopuku. Jalkineena crocksit. Äänigeneraattorilla tai heliumilla voi muuntaa ääntään. Pukeutumisen voi suorittaa ainakin Kiannon patsaan lähellä vaikka Jalonniemen vessassa. Aika hyvin pysyy incognito, jos ei hajusta tunnista.

        Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Herkkusuun vessaa?

        Joo.:)


      • Anonyymi

        Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.

        Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan kuunnella ainakin neljä tuntia. Olethan tunnetusti viisas ja sanavalmis puhuja.

        Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Katotaan jos se pönttö tullee niin rikon Tynkkysen 8 tunnin ennätyksen.

        Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletkö pökiö että se vastaisi eduskunnassa puhumista.

        Luulen!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yksin joutusin paasaamaan teille. Oon vissiin ainut nimelläni täällä ja minnuo vaste ei tarvihe pönttöä rustata.

        Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä pöntössä puhujan tarvi nimeensä ilmoittaa Eero hyvä.

        Mitähän Ite Rotteerus puhusi pöntössä? MaInostas varmaan teatteria. Rosvoista on tämän kesän näytelmä näköjään. Käykäähän kaekki vilikasemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vasten se onkin, että voi anonyyminä puhua tai puhua omalla nimellään, miten vain haluaa vapaata sanaa käyttää. Maratonpuhuja voi pulputtaa vaikka kuinka pitkään.

        Vaekeata se on anonyyminä puhuo, kun puhuja näkyy sieltä pöntöstä, vai olisiko se sellainen pönttö jossa ei puhujaa näy??


    • Anonyymi

      Teebeen parlamentin istunnot riittää.

      • Anonyymi

        Kyllä teebeelläkin ja taksikopilla kuulee mullistavia viisauksiä.


    • Anonyymi

      Kirjaston vessassa voi pitää puheita, on nimittäin hyvä akustiikka.

    • Anonyymi

      Metässä voe kannon nokassa pitteä kovaeänisie puhheita.

      • Metässä ollaan hilijaa ja kuunneellaan kun puut huminoi ja linnut visertää lemmenlurituksia näin kesän alussa.


    • Anonyymi

      Kansalaisten kirjoituksilla ja puheilla on suuren suuri vaikutus, mikäli ne osuvat tarvittaessa oikeisiin kohteisiin, poliittisiin päättäjiin ja korruptioon hallinnossa.

    • Anonyymi

      Vessan pöntöllä istuessa voi kaekenlaisia julistuksia sanella.

      • Mitäpä sanelet hajussa? Uskontunnustuksiako?


    • Anonyymi

      Jo on viestejä poistettu se on sen merkki että on osunut ja uponnut! En man med Brun gammal Mb! Behov kjol !

    • Anonyymi

      Joko on telekät pessiyny pönttöehin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe