Osake sijottaminen !

Anonyymi

Korvat hörössä olen kuunnellut mainos-uutisointia osakesijoittamisesta,

jostain syystä on heränny epäluulo koko touhua kohtaan,

aikoinaan kun olin voittanu lotosta jokin verran rahaa'

päätin osan sijottaa pankin virkailijan ohjaillessa sitokusia,

hups kaikki katosi tuuleen pikkihiljaa, käteen ei lopulta jääny yhtikäs mitään,

ikävä kyllä oman kokemuksen mukaan koko kiihkeä uutisointin sijostamisesta on huijareitten touhuja,

tostuus sijotuksista on s u u r i raha jossain maailmalla on se sektosri joka yksin hyötyy situksista tavallinen jotain säästöön saanu henkilö lopulta menettää ne viimesetki sääntösnä jos hurahtaa noitten kiihkeitten mainosuutisten hurmaan,
huh huh
totisesti harmittaa

muuten sekin ihmetytti suuresti, kun kysin haluisin ostaa forttumin osakkeita, oli nimittäin rahaa, minulle ei myyty, pankkivirkailija keksi joitaki tarinoita miksi ei myydä tavlliselle lottovoittajalle forttumin osakkeitakaan,
siitä on jo vuosi-kymmeinä aikaa joten tavllaan minulle ne asiat ei enään merkitse mitään,
mutta
varoituksen ääni kuluu erämäästa, varokaa huijari sijotuksia,

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On mielenkiintoista sijoittaa vähän, mutta suuria rahasummia en laita mihinkään sijoituksiin, koska on epävarmuustekijöitä.

    • Anonyymi

      Sijoitus uutisointi nykyisin vaikuttaa h y s t e r i s e l t ä ,
      liian kiihkeää
      eritäin kiihkeää mainostamista,
      ei ollenkaan enään ole uskottavaa,


      en ikinä sijota rahaa penniäkään mihinkään " pörssi " höpötykseen,

      tiedä koko touhu on huijareitten valtakuntaa,



      se on takuuvarma kohtalo pien sijotajille,

    • Anonyymi

      Uutisointi ja mainonta on mennyt täysin epäUskottavaki jo pitemmän aikaa,
      toivottavasti pien sijottaja osaa varoa etteivät menetä pieniä säästöjään huijareitten " PÖRSSIIN "
      vaikka kuin houkuttelivia on mainokset,
      varokaa,

    • Anonyymi

      Teit virheen. Pankin virkailija, ihan kiva nainen, mutta ei tiedä sijoittamisesta ei sijoita itse jne

      Älä koskaan syö ravintolassa, jossa on laiha kokki

      Tästä on viime päivinä väännetty kättä muutaman hörhöliberaalin kanssa joita ilmeisesti viherpunikit ovat kuusettaneet puhun nyt mustread -tyypeistä jotka tarjoavat oppejaan poliitikoille netissä

      mutta epäilen että et ole tosissasi joten en viitsi kaivaa viitteitä
      sen sijaan kerron
      oman tilanteeni
      tänä vuonna tuotto 23 % siis viisi kuukautta
      ihan tavallisilla osakkeilla Suomessa

      (Hiukan taskurahaa 20 000 sain Trumpin ja Bidenin työttömyysavustuksista
      ne antoivat ja pikkupojat alkoivat ostaa Gamestopia ja myös Nokiaa
      ja Nokia revähti nousuun ja minä myin niille ja voitin amerikkalaisilta )

      • Anonyymi

        Todellakin tämmösen tumpelon EI ikinä kanata tehdä sijotuksia kun ITSE ei hallitse kyseistä markkina-taloutta siis pörssi osakkeita eikä niiten arvoa, eikä niiten mahdollista kehitystä mihinkää suuntaa,
        pankki virkailijaan siis sijotusneuvojaan en kehota kenekää enään luottavan
        pitä ITSE olle jotenki perillä pörssiosakkeista janitten kehityksestä,
        yleensä pörssi heiluu laidasta laitaan, jakun jotkut osakkeet menetää aronsa sillä keinoin just miljardöörit rikastuvat TYHMIEN kustannuksella,
        mijoonat lipuu miljardöörien tileille sekuneissa, heh heh,
        juu

        sinä ilmeisesti tiedät jotain sijoituksesta ihan itsekki, vai oletko peräti itse ekonoomi,
        no silloin ehkä hieman uskaltaa tehdä uhkapeli kauppojakin pörssi oskkeilla,
        MÄ en ikin enään sekoile sijotusten kanssa, se on saletti, ja piste,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tämmösen tumpelon EI ikinä kanata tehdä sijotuksia kun ITSE ei hallitse kyseistä markkina-taloutta siis pörssi osakkeita eikä niiten arvoa, eikä niiten mahdollista kehitystä mihinkää suuntaa,
        pankki virkailijaan siis sijotusneuvojaan en kehota kenekää enään luottavan
        pitä ITSE olle jotenki perillä pörssiosakkeista janitten kehityksestä,
        yleensä pörssi heiluu laidasta laitaan, jakun jotkut osakkeet menetää aronsa sillä keinoin just miljardöörit rikastuvat TYHMIEN kustannuksella,
        mijoonat lipuu miljardöörien tileille sekuneissa, heh heh,
        juu

        sinä ilmeisesti tiedät jotain sijoituksesta ihan itsekki, vai oletko peräti itse ekonoomi,
        no silloin ehkä hieman uskaltaa tehdä uhkapeli kauppojakin pörssi oskkeilla,
        MÄ en ikin enään sekoile sijotusten kanssa, se on saletti, ja piste,

        Kiukaita markkinoiva Harvia , kiitää nyt Marimekon kanssa pörssissä , jossa käppyrät yläviistossa. Arveluttavaa nostetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukaita markkinoiva Harvia , kiitää nyt Marimekon kanssa pörssissä , jossa käppyrät yläviistossa. Arveluttavaa nostetta.

        Nämä ovat huippua tietysti mutta aina ei voi tietää tai valita parasta
        minulla on massiviriski Sammossa Nokiassa ...
        saa nähdä


    • Anonyymi

      Osakesijoitus mainokset on huijareitten hysteeristä sumustusta
      tyhmiä piensijottajien rahojen kähmintä mielessä

      voi vain todeta,
      kaikki piensijottajat menettävät lopulta ne vähäisetki säästönsä
      jos hurahtaa noitten mainosten asettamaan ansaan,


      v a r o k a a
      ne on todella huijareita, on omakohtaista kokemusta,

    • Anonyymi

      Opettakaa lastenlapsille, että vapauden saa vähän yli 500 000 salkulla
      se on hiukan kireä raja
      parempi on miljoona, tästä välistä se löytyy eli riippumattomuus,
      töistä poliitikoista veroista mistään

      Vapauden voi saavuttaa noin viisikymppisenä jos toimii systemaattisesti
      vaikka aloittaisi tyhjästä mutta kulutus on ALUSSA pidettävä aisoissa
      koska se heijastuu kertoimella loppupäähän

      https://www.sijoittaja.fi/sijoittaminen/miksi-sijoittaa/taloudellinen-riippumattomuus/

      • Anonyymi

        Meni hieman pitkäksi. Tähtäys oli 5-kympissä mutta rohkeus löytyi vasta 2 vuotta myöhemmin.
        Kerran salkku tyhjeni kun 70-luvulla lainaraha oli tiukassa ja kallista joten osakkeet oli myytävä talon hankkimisen yhteydessä.
        Nykyistä tilannettamme kuvastanee se, että esimerkiksi vaimoni käytettävissä on arkipäivänä noin 25 x hänen vuotuisen nettoeläkkeensä verran varoja. Asunnot ovat erikseen. Yhden lahjoitimme ajoissa lapsillemme. Teemme myös tiettyjä järjestelyjä kuukausittain lastenlapsillemme.
        Emme ole pihistäneet vaan toteuttaneet kohtuullisia mielitekojamme. Siitä huolimatta emme ole "köyhtyneet".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      291
      3339
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3244
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2120
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1962
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1924
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1701
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1440
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1368
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1283
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1183
    Aihe