Nick Drake on noussut tuntemattomuudesta erityisesti muusikkojen ja muidenkin taiteilijoiden suosimaksi singer/songwriter`ksi.
Youtubessa on onneksi näitä konserttitaltiointeja katsottavana ja kuunneltavana.
Kannattaa kuukkeloida.
Nick Drake 70-luvun melankolinen trubaduuri
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuntele normi drakee eikä mtn feikki drakee
"Nick drake" :Ddddddd- Anonyymi
Taitaa sulla olla samat ongelmat kuin psyykenlääkkeisiin 26 vuotiaana itsensä tappaneella Drake`lla?
- Anonyymi
Draken sävellyksistä on muuan Lasse Mortenson kopioinut Myrskyluodon Maijan keskeisen viuluteeman lauluunsa.
Lasse on ollut yhtä taitava kopijoja kuin J.Karjalainen monissa lauluissaan,
Esim. "Hän" on sopivasti muunneltu Nilssonin kappale Everybody`s Talking
En tiedä onko nuottikorvani jotenkin yliherkkä näiden samankaltaisuuksien suhteen mutta minua se oikeasti häiritsee kun ensikuulemalla löytää tutun sävelkuvion "muka" uudesta laulusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418