Yksityinen numero

Anonyymi

voiko olla te - keskus ?

21

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla tai voi olla olematta. Ottaako vai eikö ottaa pilstreniä?

167-176

• Niin voi kuomaseni.
        Aikoinaan lääkäri soitti minulle "yksityinen"-numerosta.

• Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

Niin voi kuomaseni.
        Aikoinaan lääkäri soitti minulle "yksityinen"-numerosta.

MINULLE ei soita kukaan, perkele! Eivät edes velkojat koska kukaan ei vippaa minulle latin latia enää. Jäi muinoin viinavelat maksamatta ja luotto paloi!

Perkele!

• Anonyymi kirjoitti:

MINULLE ei soita kukaan, perkele! Eivät edes velkojat koska kukaan ei vippaa minulle latin latia enää. Jäi muinoin viinavelat maksamatta ja luotto paloi!

Perkele!

Minulle ei velkojat soita kun niitä ei ole 😁
        En edes muista milloin viimeksi on ollut henkilökohtaista velkaa, varmaan viime vuosituhannella. Nyt sitten loppui viimeinenkin epäsuoravelka kun taloyhtiö oli saanut maksettua viimeisenkin remonttilainan, nyt sitten ollaan ihan velattomia molemmat. Tuon johdosta vastike aleni n. 20% eikä rahoitusvastiketta enää ole. Ilo lienee kuitenkin lyhytaikainen kun uusia remontteja on tulossa lähivuosina ja siihen asti voi vaan nauttia tillanteesta. Savossa lähes kolmasosan elämästäni asuneena osaan naattia ja jättee laakasematta 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

Minulle ei velkojat soita kun niitä ei ole 😁
        En edes muista milloin viimeksi on ollut henkilökohtaista velkaa, varmaan viime vuosituhannella. Nyt sitten loppui viimeinenkin epäsuoravelka kun taloyhtiö oli saanut maksettua viimeisenkin remonttilainan, nyt sitten ollaan ihan velattomia molemmat. Tuon johdosta vastike aleni n. 20% eikä rahoitusvastiketta enää ole. Ilo lienee kuitenkin lyhytaikainen kun uusia remontteja on tulossa lähivuosina ja siihen asti voi vaan nauttia tillanteesta. Savossa lähes kolmasosan elämästäni asuneena osaan naattia ja jättee laakasematta 😆 😅 😂 🤣

Kannattaa itse olla se velkoja. Rahan londaaminen korkoa vastaan on työttömälle hyvä sivubisnes. Nyt on vähän huono kausi kyllä vain 1200€ saatavia(800€ 400€ korolla), koronarajoitusten vuoksi jengillä ollut vähemmän tarvetta lainoihin.

Pikkusummien lainassa ei järkeä, vain kunnon hyöty on vaivan arvoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa itse olla se velkoja. Rahan londaaminen korkoa vastaan on työttömälle hyvä sivubisnes. Nyt on vähän huono kausi kyllä vain 1200€ saatavia(800€ 400€ korolla), koronarajoitusten vuoksi jengillä ollut vähemmän tarvetta lainoihin.

Pikkusummien lainassa ei järkeä, vain kunnon hyöty on vaivan arvoista.

Ei ole oikein aikaa eikä halujakaan tuollaiseen, saman sanoin aikoinaan kaupan lihatiskillä kun myyjä kysyi että pannaanko sikaa 😁 Ostin sitten kanaa mutta söin sen.

• Anonyymi

Ei, te- keskukset on lopetettu 2010.

• Anonyymi

Ei. Työvoimaviranoimainen ilmoittaa etukäteen koska soittavat ja pitää olla tavoitettavissa

• Anonyymi

Väärä tieto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä tieto.

Ns velvoitetavoitettavuudet ilmoittavat aina etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns velvoitetavoitettavuudet ilmoittavat aina etukäteen.

Ei ole 15vuoteen kukaan sanonut etukäteen milloin soittaa eikä ilmoitellut paperisena, mutta ovat soittaneet sitkeesti 3kk välein joskus useimmin, asia ollut kuntouttava työtoiminta mikä EVVK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole 15vuoteen kukaan sanonut etukäteen milloin soittaa eikä ilmoitellut paperisena, mutta ovat soittaneet sitkeesti 3kk välein joskus useimmin, asia ollut kuntouttava työtoiminta mikä EVVK.

Täyttä palturia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpö

• Anonyymi

Ei ole. TE-eukot soittelevat 029-alkuisista numeroista.

• Anonyymi

Eikö tässä korona aikana puhelut mistä sattuu numerosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tässä korona aikana puhelut mistä sattuu numerosta.

MISSÄ TÄSSÄ?! MISTÄ SIITÄ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MISSÄ TÄSSÄ?! MISTÄ SIITÄ?

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen

Kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen

Nyt siunausta suopi taas lämpö auringon

Se luonnon uudeks luopi, se kutsuu elohon

Taas niityt vihannoivat ja laiho laaksossa

Puut metsän huminoivat taas lehtiverhossa

Se meille muistuttaapi hyvyyttäs Jumala

Ihmeitäs julistaapi se vuosi vuodelta

Taas linnut laulujansa visertää kauniisti

Myös eikö Herran kansa luojaansa kiittäisi?

Mun sieluni sä liitä myös äänes kuorohon

Ja armon Herraa kiitä kun Laupias hän on

• Anonyymi

Ei soita vaan salaisista numeroista

• Anonyymi

Voi olla. Voivat soittaa millon vaan nykyään.

• Anonyymi

Tai sakkopoliisi tavoitteli sinua sakkomaksujen vuoksi, kunta siirtänyt sakkomaksunsa työttömien maksettavaksi uhkasakon uhalla maksettavaksi.

• Anonyymi

Kunta saa työntää ne sakkomaksunsa syvälle sinne minne ei päivä paista, ne eivät ole työttömien syytä vaan tyhmien päättäjien ja osaamattomien virkanilkkien syytä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3235
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2942
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2776
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2656
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2178
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1749
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1698
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1691
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1689
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1579
    Aihe