Helteillä kannattaa ilmanvaihtokoneessa pitää lämmön talteenotto päällä silloin kun ulkona on lämpimämpää kuin sisällä. Tämä siksi että sisäilma viilentää ulkoa tulevaa ilmaa.
Illalla kun ulkoilma viilenee sisäilmaa viileämmäksi niin kannattaa ottaa lämmön talteenotto pois päältä jotta viileä ilma tulee suoraan ulkoa. Lisäksi illalla, kun ulkoilma on viileämpää kuin sisäilma, kannattaa pitää ilmanvaihtoa suuremmalla.
Omakotitalo, helteet ja IV-kone
Anonyymi
3
227
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tai sitten kannattaa ostaa IV-kone joka osaa hoitaa kesäviilennykset itsekseen ettei sitä tarvii koko ajan itse räpeltää.
- Anonyymi
Kun pitää ulko-ovia auki myöhään illalla ja aikaisin aamulla niin viilennys toimii ilman mitään koneita.
- Anonyymi
Joo, se on kiva päästää kaikki hyttyset yöksi sisään lämpimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459