Onko Tahkolla matkaparkkia tai hyvää puskaparkkia?
Tahko yöpyminen
12
3390
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalla koululla oli ainakin muutamia vuosia sitten matkaparkki, mutta en tiedä onko sellaista enää olemassa.
- Anonyymi
Aholansaaresta löytyy hyvä puskaparkki.
- Anonyymi
Ei Aholansaareen voi matkailuajoneuvolla mennä sillä sinne pääsee vain vesibussilla.
- Anonyymi
Oltiin toissa vuonna Tahkolla puskaparkissa ja kakarat tulivat yöllä tekemään kiusaa eli hakkaamaan ovia ja ikkunoita.
- Anonyymi
Onkohan Tahkolla vielä Slalet Outlettia. Siellä pystyi olemaan puskaparkissa täysin nuorisolta huomaamatta.
- Anonyymi
Jos oikeesti on niin helvetin tyhmä että aikoo Tahkolla yöpyä niin sitten saa syyttää ihan vain itseään jos asuntovaunun ikkunat rikotetaan tai maalipinta laitetaan paskaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeesti on niin helvetin tyhmä että aikoo Tahkolla yöpyä niin sitten saa syyttää ihan vain itseään jos asuntovaunun ikkunat rikotetaan tai maalipinta laitetaan paskaksi.
Onko siellä niin hirvee meininki? Ootko itse ollut siellä että tiedät?
- Anonyymi
Best Parkin matkaparkkiyritys aikoo perustaa matkaparkin Tahkolle, mutta eihän se tietenkään avaudu vielä tänä kesänä, toivottavasti olisi auki jo ensi talvena.
- Anonyymi
Tahkon koululla on tosiaan vartoitu matkaparkki, mutta matkaa itse Tahkolle on reilusti yli 10 kilometriä.
- Anonyymi
Aika arvokasta yöpyä kun 25 euroa hinta koulun parkkipaikka ilman sähköä.
- Anonyymi
Eikö Tahko edelleenkän halua/hyväksy esim. matkailuautoja yöpymään eli puuttuuko matkaparkki. Tiedän on koululla korvessa Varpaisjärventien varressa jossain mutta kun ei palveluiden eli kylpylän, ravintoloiden yms. läheisyydessä eli ei kelpa Tahkolle karavaanarin eurot. Mielellään kävisi omalla kulkimella yöpyen kuten muuallakin mutta näyttä että Tahkolle ja Rukalle ei kelvata.
- Anonyymi
Missä vaiheessa Bestpakin kaavailut Tahkolle vai tyrmäsi muut majoitusyrittäjät hankkeen.
Uusissa hienoissa suunnitelmissa ei ainakaan ole huomattavissa aluetta matkaparkille.
Kyllä matkailukulkimellakin liikkuvat kaipaa ravintola, kylpylä yms. palveluiden äärelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892