Viro saa..

Anonyymi

Virolla on lähes mitätön valtionvelka ja nyt se sai yllätyksenä EU:lta jättipotin – jää lähes 6 miljardia euroa saamapuolelle.

12

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viro on esimerkilinen maa👍

• Anonyymi

Pitää olla aika idiootti kun muuttaa kehitysmaa viroon

• Anonyymi

Eihän Virossa ole edes leipäjonoja.

• Anonyymi

Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.

Pääseekö Viroon ilman viisumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö Viroon ilman viisumia?

Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.

Viromatkalle tarvitaan vähintään anopin luba.

• Anonyymi

Viron neuvottelija oli järkevä. On maita, jotka lähettivät neuvottelemaan ääliön, ja nyt maksavat siitä.

• Anonyymi

Ikäväni Tallinnaan
        mua vaivaa
        mua nainen siellä odottaa
        kai vielä
        levy-yhtiöön sen kasetin vein
        kai kohta radiosta kuulla saan
        Ikäväni Tallinnaan
        Mä toisin hänet Helsinkiin
        mutta kun ei oo rahaa
        voi olla rikas Tallinnassa
        ja Suomessa PA

• Anonyymi

Virossa ei eletä velaksi niinkuin Suomessa.

• Anonyymi

Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.

Otetaan velkaa niin että ranteet repee, tämä suku ei säästä, seuraavalla ei ole mistä säästää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe