Virolla on lähes mitätön valtionvelka ja nyt se sai yllätyksenä EU:lta jättipotin – jää lähes 6 miljardia euroa saamapuolelle.
Viro saa..
12
275
Vastaukset
- Anonyymi
Viro on esimerkilinen maa👍
- Anonyymi
Pitää olla aika idiootti kun muuttaa kehitysmaa viroon
- Anonyymi
Eihän Virossa ole edes leipäjonoja.
- Anonyymi
Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.
Pääseekö Viroon ilman viisumia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö Viroon ilman viisumia?
Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.
Viromatkalle tarvitaan vähintään anopin luba.
- Anonyymi
Viron neuvottelija oli järkevä. On maita, jotka lähettivät neuvottelemaan ääliön, ja nyt maksavat siitä.
- Anonyymi
Ikäväni Tallinnaan
mua vaivaa
mua nainen siellä odottaa
kai vielä
levy-yhtiöön sen kasetin vein
kai kohta radiosta kuulla saan
Ikäväni Tallinnaan
Mä toisin hänet Helsinkiin
mutta kun ei oo rahaa
voi olla rikas Tallinnassa
ja Suomessa PA
- Anonyymi
Virossa ei eletä velaksi niinkuin Suomessa.
- Anonyymi
Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.
Otetaan velkaa niin että ranteet repee, tämä suku ei säästä, seuraavalla ei ole mistä säästää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035