Virolla on lähes mitätön valtionvelka ja nyt se sai yllätyksenä EU:lta jättipotin – jää lähes 6 miljardia euroa saamapuolelle.
Viro saa..
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Viro on esimerkilinen maa👍
- Anonyymi
Pitää olla aika idiootti kun muuttaa kehitysmaa viroon
- Anonyymi
Eihän Virossa ole edes leipäjonoja.
- Anonyymi
Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuttamassa vaikka et ole koskaan edes käynyt. Viro on sellainen kehitysmaa että siellä on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2004. Suomessa kokeiltiin kerran oman maan ohjelmilla ja tulos oli sutta ja sekundaa. Olisi liisattu ohjelmat Virosta mutta piti yrittää ihan itse.
Pääseekö Viroon ilman viisumia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö Viroon ilman viisumia?
Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen pääsee mutta sinä et. Luokitus: yhteiskunnalle vaarallinen pöljä.
Viromatkalle tarvitaan vähintään anopin luba.
- Anonyymi
Viron neuvottelija oli järkevä. On maita, jotka lähettivät neuvottelemaan ääliön, ja nyt maksavat siitä.
- Anonyymi
Ikäväni Tallinnaan
mua vaivaa
mua nainen siellä odottaa
kai vielä
levy-yhtiöön sen kasetin vein
kai kohta radiosta kuulla saan
Ikäväni Tallinnaan
Mä toisin hänet Helsinkiin
mutta kun ei oo rahaa
voi olla rikas Tallinnassa
ja Suomessa PA
- Anonyymi
Virossa ei eletä velaksi niinkuin Suomessa.
- Anonyymi
Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi eivät ole yhtä pöljiä. Suomi kulkee ministeri Harakan tietä: valtion ei tarvitse koskaan maksaa velkojaan.
Otetaan velkaa niin että ranteet repee, tämä suku ei säästä, seuraavalla ei ole mistä säästää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185