Kepun ehdokkaat

Anonyymi

Lukekaa Iltalehti, siellä kaksi rikoksista tuomittua

21

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo tällaisia kepulaisia täällä piisaa. Eikä kaikki ole varmaan jäänyt kiinni rötöksistä

    • Anonyymi

      Äläs nyt. Siellä on luotettavia yrittäjiä valmiina vastuunkantoon!!

    • Anonyymi

      Yhtään entistä valtuutettua ei pidä äänestää. Uudet henkilöt kehiin.

    • Anonyymi

      Kyllä minä Anttia rehtinä miehenä pidän, vaalien alla vain mustamaalataan.

      • Anonyymi

        Se nyt ensimmäisen pitää saada ulos.


      • Anonyymi

        Rehtikö? No voip ollakin.
        Mutta miten kiellät faktat
        https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/728ad2cb-e753-4413-8f12-22426504ca38

        Tuoko on mielestäsi mustamaalausta? Kyllä ne on rikkomuksista annettuja tuomioita
        - liikennerikkomus, 10 päiväsakkoa
        - työnantajan ulkomaalausrikkomus, 12 päiväsakkoa
        Mitä tuo jälkimmäinen sitten tarkoittaneekaan, mutta ei siitäkään tullut sakkoa kummempaa.
        Se siitä.

        MUTTA! tuo toinen Sotkamon sankari on ollut ahkeraan tekijä, nimi mainittu erilaisista aikaansaannoksista peräti kuudella rivillä, ja kahdesta tullut vankeusrangaistus, neljästä sakkoja äkkiä laskien noin 170 päiväsakon verran.
        Nimi löytyy listasta, tai kyllähän te tiedätte sanomattakin
        Katsokaa ihan itse.
        https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/728ad2cb-e753-4413-8f12-22426504ca38

        Seuraava kysymys Sotkamon keskustalle: miten tämä ikinä voi olla mahdollista?
        MITEN IHMEESSÄ TÄMÄ ON VOINUT MENNÄ SEULASTA LÄPI?


    • Anonyymi

      Kepu pettää aina !!!.

    • Anonyymi

      Mikäs kepulaislle on tullut kun ei kommentteja irtoa :))))

    • Anonyymi

      Miten ne Rehti Antin putkiliike kiemurat meni? Jäikö verottaja nuolemaan näppejään, ja peli on rehellistä?

    • Anonyymi

      Romahtaako kepu näissä vaaleissa?
      Ennen kaiveli muiden taustoja ja lehdet repostella otsikoita. Edellinen kepu Ministeri koetti rajoittaa sananvapautta ja julkista sanaa,vaientamalla median.. Nyt on mahti ohi,niin siksikö paljastuu rötökset paremmin..

      • Anonyymi

        On kepun listoilla myös pahonpitelystä ja sopupelistät uomittu kaveri. Antin mustamaalaus tuo vain lisää kannatusta. Kyllä kansa tietää...


    • Anonyymi

      Metsästys rikkomuksesta tuomittu myös mukana .

    • Anonyymi

      Hah haa Rötösherrat piikkii :D

    • Anonyymi

      Toivotaan, että nyt äänestetään mahdollisimman paljon uusia ja mielellään nuoria päättäjiä valtuustoon. Antti ja muut vaihtoon.

      • Anonyymi

        Minä en Anttia äänestä, vaan silti toivon hänen pääsevän valtuustoon. Sitä tuntuvat muut kepulaiset pelkäävän ja siksi on somessa masinoitu ja kylillä melkoinen panettelukampanja.


    • Anonyymi

      Antti kirjoittelee kovin kansanmiehenä fb sivustolleen, mutta on toisaalta kommenttiin sanonu, että päättäjät päättää ja kansalaiset tottelee,kun päättäjien määrättävä mitä kansalaisten ja työntekijöiden on tehtävä,ei kannata ottaa kantaa päättäjien osaamiseen. Hyvä olisi äänestäjien muistaa,hyvin tuotu esille miten tyhminä äänestäjiä pidetään,vain oma hyvä kiinnostaa ja äänen saa lämpösillä lupauksilla ja makkaralla..

      • Anonyymi

        Antti Kela saa äänivyöryn. Top5-porukassa Sotkamossa.


    • Anonyymi

      Kepu pettää aina, siellä on entinen koulukiusaaja!!

      • Anonyymi

        Ja tämä kiusaaja on nainen.


    • Anonyymi

      Kes Kusta ja Kul muni.

    • Anonyymi

      Onko vaalit Sotkamossa Sopupeliä ; ) :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe