Lukekaa Iltalehti, siellä kaksi rikoksista tuomittua
Kepun ehdokkaat
21
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tällaisia kepulaisia täällä piisaa. Eikä kaikki ole varmaan jäänyt kiinni rötöksistä
- Anonyymi
Äläs nyt. Siellä on luotettavia yrittäjiä valmiina vastuunkantoon!!
- Anonyymi
Yhtään entistä valtuutettua ei pidä äänestää. Uudet henkilöt kehiin.
- Anonyymi
Kyllä minä Anttia rehtinä miehenä pidän, vaalien alla vain mustamaalataan.
- Anonyymi
Se nyt ensimmäisen pitää saada ulos.
- Anonyymi
Rehtikö? No voip ollakin.
Mutta miten kiellät faktat
https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/728ad2cb-e753-4413-8f12-22426504ca38
Tuoko on mielestäsi mustamaalausta? Kyllä ne on rikkomuksista annettuja tuomioita
- liikennerikkomus, 10 päiväsakkoa
- työnantajan ulkomaalausrikkomus, 12 päiväsakkoa
Mitä tuo jälkimmäinen sitten tarkoittaneekaan, mutta ei siitäkään tullut sakkoa kummempaa.
Se siitä.
MUTTA! tuo toinen Sotkamon sankari on ollut ahkeraan tekijä, nimi mainittu erilaisista aikaansaannoksista peräti kuudella rivillä, ja kahdesta tullut vankeusrangaistus, neljästä sakkoja äkkiä laskien noin 170 päiväsakon verran.
Nimi löytyy listasta, tai kyllähän te tiedätte sanomattakin
Katsokaa ihan itse.
https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/728ad2cb-e753-4413-8f12-22426504ca38
Seuraava kysymys Sotkamon keskustalle: miten tämä ikinä voi olla mahdollista?
MITEN IHMEESSÄ TÄMÄ ON VOINUT MENNÄ SEULASTA LÄPI?
- Anonyymi
Kepu pettää aina !!!.
- Anonyymi
Mikäs kepulaislle on tullut kun ei kommentteja irtoa :))))
- Anonyymi
Miten ne Rehti Antin putkiliike kiemurat meni? Jäikö verottaja nuolemaan näppejään, ja peli on rehellistä?
- Anonyymi
Romahtaako kepu näissä vaaleissa?
Ennen kaiveli muiden taustoja ja lehdet repostella otsikoita. Edellinen kepu Ministeri koetti rajoittaa sananvapautta ja julkista sanaa,vaientamalla median.. Nyt on mahti ohi,niin siksikö paljastuu rötökset paremmin..- Anonyymi
On kepun listoilla myös pahonpitelystä ja sopupelistät uomittu kaveri. Antin mustamaalaus tuo vain lisää kannatusta. Kyllä kansa tietää...
- Anonyymi
Metsästys rikkomuksesta tuomittu myös mukana .
- Anonyymi
Hah haa Rötösherrat piikkii :D
- Anonyymi
Toivotaan, että nyt äänestetään mahdollisimman paljon uusia ja mielellään nuoria päättäjiä valtuustoon. Antti ja muut vaihtoon.
- Anonyymi
Minä en Anttia äänestä, vaan silti toivon hänen pääsevän valtuustoon. Sitä tuntuvat muut kepulaiset pelkäävän ja siksi on somessa masinoitu ja kylillä melkoinen panettelukampanja.
- Anonyymi
Antti kirjoittelee kovin kansanmiehenä fb sivustolleen, mutta on toisaalta kommenttiin sanonu, että päättäjät päättää ja kansalaiset tottelee,kun päättäjien määrättävä mitä kansalaisten ja työntekijöiden on tehtävä,ei kannata ottaa kantaa päättäjien osaamiseen. Hyvä olisi äänestäjien muistaa,hyvin tuotu esille miten tyhminä äänestäjiä pidetään,vain oma hyvä kiinnostaa ja äänen saa lämpösillä lupauksilla ja makkaralla..
- Anonyymi
Antti Kela saa äänivyöryn. Top5-porukassa Sotkamossa.
- Anonyymi
Kepu pettää aina, siellä on entinen koulukiusaaja!!
- Anonyymi
Ja tämä kiusaaja on nainen.
- Anonyymi
Kes Kusta ja Kul muni.
- Anonyymi
Onko vaalit Sotkamossa Sopupeliä ; ) :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592