Tiktok julkisuus toi harmia

Tiktok julkisuus toi kokkolalaiselle nuorelle harmia, ku nuoren kodin lähelle autot hidastivat. Nuori joutui laittamaan kännykkä numeron ja osoite tiedot salaiseksi.

Nuorten vanhempien kannattaisi neuvoa omia nuoria että jos he haluaa some julkisuutta ni mitä se voi tarkoittaa?

Ei ole paha tehdä tiktok videoita tai muitakaan videoita, mutta aina välillä lehdissä lukee tiktokin pimeästä puolesta...

Sitä en kyllä ymmärrä miksi autot hidasti nuoren asunnon kohdalla??

Kouluihin saisi tulla uusi oppiaine nimittäin oppiaine joka liittyisi someen ja videoiden tekemiseen. Tämä oppiaine sopisi hyvin yhteiskunnan oppiaineen alle.

Samalla voitais opiskella milloin jokin asia somessa on yksinkertaisesti väärin ja mitä silloin pitää tehdä.

Miten suhtautua jos epämiellyttävä kommentti tulee videoon (ja ny en tarkoita mitään normaalia kommenttia...)

Tosiasiassa myös somessa voi olla setämiehiä tai mummonaisia (jotka ovat kiinnostuneita nuorista... Ja... Silloin nuoren pitää tietää oikeutensa)

Kaikenlaisia kokemuksia ei pidä myöskään nuorten hyväksyä vain siksi, että on hienoa ku saa tykkäyksiä videoihin..

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiiä edes, että mikä tuo tiktok on...

Nykyään monet nuoret hilluu netissä ja sillä tienaavat.
      On tubettajaa sun muuta esillä.
      Minä oon kyllä tipahtanu näistä kelkoista :}

Jotka näitä tekee, niin uskon, että tietävät ne vaarat joita siellä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      9622
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      54
      1041
    3. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      902
    4. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      899
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      61
      775
    Aihe