Miks kaikki hampit ja muut puliveivarit muuttaa kontiomäelle? Kivitaloissa taas semmoset dorkat että huhhels🤣🤣
Kontsanmäki
14
2369
Vastaukset
- Anonyymi
Niitähän tänne haetaan. Uusia asukkaita. Työtätekevät karkoitetaan ja tilalle tulee tukien varassa olevia.
- Anonyymi
Hyvin on onnistuttu.
- Anonyymi
yks kunnan elätti kuoli vasta. ikäsä ollu juoppona täälä. työ ollu aina vieras sana
- Anonyymi
Eikös se Paltamon kunnanjohtajakin asu siellä.
- Anonyymi
Sinne kyllä sopii samanmielisten valtakuntaan.
- Anonyymi
Kivitalon apinat taas ajeli kasipätkä volovolla mieslahen kohilla.. Jospa ne ajasi ihtesä hengiltä, kortittomat juopot!!!!!
- Anonyymi
Joko hampit taas on sekoilemsssa?
- Anonyymi
Minä oon nähny Paltamon keskustassa tosi juoppoja, hampaattomia haisevia takkutukkia, ja ovat ihan originaalipaltamolaisia. Pahempia päihdeammattilsisia kuin Kontsan porukat.
- Anonyymi
Ne on normaaleja Paltamolaisia, vielä on viinakauppa senverran uusi asia siinä kunnassa.
- Anonyymi
Minä kans nään melkein joka päivä räkä poskella ja kallellaan hajareisin käveleviä juoppoja ihan Paltamon keskustassa ja ovat syntyperäisiä, esi-isät tallustelleet näillä tuntuvilla. Jääneet tänne iloksi ja ihmetykseksi. No riittää päänsilittelijöillä töitä. Raukkoja joita autetaan ja välillä käyvät kuntolomilla. Pittää ymmärtää ja nyökytellä, muuten on rasisti.
- Anonyymi
No mihin ne pitäisi sijoittaa jos ei Kontiomäelle, täysin uhrattavissa oleva kylä siihen hommaan.
- Anonyymi
Kaikenlaiset häiriköt kontsalle vain kaltaistensa pariin ...ja dorkat kivitaloon..
- Anonyymi
Minä olen käynyut ulkomailla :)
- Anonyymi
Kyllä Paltamon keskusta on niin nääntyny kyläpahanen. Ruokakauppojen edustalla autot ja ihmiset. Muut rakennukset ränsistyneet tai tyhjillään. Kyllä siellä juoppojen on hyvä asustaa, talveksi löytyy suojia ja sossutantoilla lyhyt matkat terapoimaan.
Kontiomäki on intelligentti miljöö, viininjuojat ja pikkusikareita henkäilevät asustelee siellä. Pienpanimot ja kotiviinit kuuluu myös valikoimaan.
Haravahampaiset ulos***lle haisevat paltamolaiset voi alkaa kasata rypysijaa talveksi Harjun baarin tiloihin ettei kylmä yllätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841