Singaporesta hotelli huone 30-50 eurolla.

Kohta matkaan

Toukokuun lopussa on lähtö Singaporeen ja hotelli vielä varaamaatta. Netin kautta löytyy kyllä paljon vaihtoehtoja, mutta onko kenellä omakohtaisia kokemuksia tuon tason/hinnan hotelleista? Oliko sijainti hyvä,huoneet jne? Tarkoitus on viipyä vähintään 5 yötä...ennen kuin matka jatkuu kohti Malesiaa. Kuala Lumpurissa ongelmana onkin jo valinnan vaikeus, vaihtoehtoja näyttää riittävän, joten jos sieltäkin on kokemuksia, niin niitäkin otetaan vastaan.

6

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumpur

Ite olin vähän aikaa sitten Hotel Fortunassa. Hyvä sijainti, halvahko (n.15-20€) ja sijainti on loistava. Vieressä olevalla pääkadulla on kyllä varmaan 30hotellia...eli ei kyllä kannata varata etukäteen kuin korkeintaan yksi yö.

• J_M

Hei,

mikäli haluat edullistam, mutta tasokasta hotelli niin Quality Hotel Singapore voisi olla hyvä vaihtoehto. Maksaa noin 38 euroa/yö, voit kokeilla varata esim. www.qualityinn.com Hotellin omat sivut löytyvät osoitteesta: www.qualityhotel.com.sg

Sijainti on ehkä ainoa miinuspuoli, mutta julkinen liikenne toimii Singaporessa erinomaisesti eikä taksitkaan vie vararikkoon.

Kuala Lumpurissa kannattaa varata ihan kylmästi viiden tähden hotelli, hinnat ovat sen verran alhaiset. Esim. Renaissance hotelli voisi olla hyvä vaihtoehto, maksaa noin 45 euroa /yö, sisältää aamupalat ja verot.
      Katso http://www.renaissancehotels.com

• bira

Hei! Onko www.asiarooms.com turvallinen sivu nettivarauksiin? Onko kokemusta? Millaisin sivujen kautta olette varaneet hotelit?
        Kiitos!!!

• J_M
        bira kirjoitti:

Hei! Onko www.asiarooms.com turvallinen sivu nettivarauksiin? Onko kokemusta? Millaisin sivujen kautta olette varaneet hotelit?
        Kiitos!!!

Hei,

itse en ole varannut asiarooms.com osoittesta hotelleja, mutta käsittääkseni sivuston kautta tehdään todella paljon varauksia, joten uskoisin sen olevan täysin turvallista. Vielä kun maksat luottokortilla niin se tuo lisäturvaa.

• Nimetön
        J_M kirjoitti:

Hei,

itse en ole varannut asiarooms.com osoittesta hotelleja, mutta käsittääkseni sivuston kautta tehdään todella paljon varauksia, joten uskoisin sen olevan täysin turvallista. Vielä kun maksat luottokortilla niin se tuo lisäturvaa.

Se on kyllä vähän ihmeellista että kenelläkään ei ole KOKEMUSTA kyseisestä sivusta :-( Itse pidän miten www.asiarooms.com esittää hotelit, on helppo tehdä valinta. Tuntuu kun umpikujassa: kaikkilla on varaukset, mutt linkit ei näe :-(

• Oll
        Nimetön kirjoitti:

Se on kyllä vähän ihmeellista että kenelläkään ei ole KOKEMUSTA kyseisestä sivusta :-( Itse pidän miten www.asiarooms.com esittää hotelit, on helppo tehdä valinta. Tuntuu kun umpikujassa: kaikkilla on varaukset, mutt linkit ei näe :-(

Itse varasin juuri Asiaroomsin kautta Thaimaan reissulle hotellin. Vastaus varauksen onnistumisesta oli hyvin nopea ja palvelu tuntui pelaavan. Olin lisäksi vahingossa varannut väärälle kuukaudelle hotellin ja pelästyin tätä, mutta sain 5 minuutissa sähköpostiin vastauksen, että yrittävät siirtää matkaa ja vuorokauden sisällä vastasivat, että matkapäivien siirto onnistui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      129
      12626
    2. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      72
      5415
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      156
      4444
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      482
      4263
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      118
      4128
    6. Mones päivä kaivattusi on syntynyt?

😁
      Ikävä
      73
      3784
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2853
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2843
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2079
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      22
      1708
    Aihe