Mää ja mun kaveri ns kiustaan meidän luokan poikaa. Tai se on semmosta pilaa jota se poika ja mää ja mun kaveri tehään toisille. Se mun kaveri selvästi tykkää siitä pojasta ja niin mäki mutta musta tuntuu että se poika vaan välittää siitä mun kaverista. Aina kun oon sen pojan kans se on ihan normaali eikä tee mitään. Mutta jos mun kaveri on mun kans niin se tuijottaa meitä ja härnää. Mitä teen musta tuntuu et se välittää vaan mun kaverista. Auttakaa!!
Käääk! Kamalaa!!
Anonyymi
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä teen musta tuntuu et se välittää vaan mun kaverista. Auttakaa!!"
Ett tee tuossa asiassa yhtikäs mitään, jos se välittää toisesta niin sä oot sitte aina sille vaan vaihtoehto. Sun pitää löytää sellainen joka on sulle just oikea ja se ensimmäinen vaihtoehto. Sillo homma toimiii.... kokeileppa kuitenkin miten se poika reagoi kun ett huomioi ja välitä sen läsnä oloa ja oot muista kiinnostunu... - Anonyymi
Okei kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007