Mun äiti ja isä vaatii mua tekemään oikeestaan kaiken meillä ihan kodin siivouksesta pihan hoitoon. Mä säästän mopoa varten ku alkaa oleen ajankohtaista ja vanhemmat eivät ole nostaneet viikkorahaa vaan pakottavat tekemään kaiken ja pakko suostua et saa edes sen pienen viikkorahan. Oon tänään ajanut meidän ison nurmikon aikaa meni jo pelkästään siihen lähes kolme tuntia, täyttänyt tiskikoneen, pyyhkinyt pölyt, vienyt roskat ja imuroinut ja kaikki tämä koulun lisäksi ja tällainen työ määrä on ollut ny vuoden alusta melkein jokapäiväistä.
Vanhemmat pakottavat tekemään kaikki kotityöt
Anonyymi
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Joo maalla ite asun ni kyllä joka päivä jotain töitä joutuu tekemään. Koitahan etsiä vaikka kesätöitä :)
- Anonyymi
niin kauan kun asut kotona niin kauan teet mitä vanhemmat käskee
- Anonyymi
Nauti vielä kun voit, kohta painat tehtaassa töitä 8h/pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913507Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen123100Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä632489Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92125Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411910Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61858Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901571
- 721123
- 741110