Mun äiti ja isä vaatii mua tekemään oikeestaan kaiken meillä ihan kodin siivouksesta pihan hoitoon. Mä säästän mopoa varten ku alkaa oleen ajankohtaista ja vanhemmat eivät ole nostaneet viikkorahaa vaan pakottavat tekemään kaiken ja pakko suostua et saa edes sen pienen viikkorahan. Oon tänään ajanut meidän ison nurmikon aikaa meni jo pelkästään siihen lähes kolme tuntia, täyttänyt tiskikoneen, pyyhkinyt pölyt, vienyt roskat ja imuroinut ja kaikki tämä koulun lisäksi ja tällainen työ määrä on ollut ny vuoden alusta melkein jokapäiväistä.
Vanhemmat pakottavat tekemään kaikki kotityöt
Anonyymi
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Joo maalla ite asun ni kyllä joka päivä jotain töitä joutuu tekemään. Koitahan etsiä vaikka kesätöitä :)
- Anonyymi
niin kauan kun asut kotona niin kauan teet mitä vanhemmat käskee
- Anonyymi
Nauti vielä kun voit, kohta painat tehtaassa töitä 8h/pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23814935
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m222291Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?411898- 1771385
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021300- 281189
- 122938
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81764Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80718