Mun äiti ja isä vaatii mua tekemään oikeestaan kaiken meillä ihan kodin siivouksesta pihan hoitoon. Mä säästän mopoa varten ku alkaa oleen ajankohtaista ja vanhemmat eivät ole nostaneet viikkorahaa vaan pakottavat tekemään kaiken ja pakko suostua et saa edes sen pienen viikkorahan. Oon tänään ajanut meidän ison nurmikon aikaa meni jo pelkästään siihen lähes kolme tuntia, täyttänyt tiskikoneen, pyyhkinyt pölyt, vienyt roskat ja imuroinut ja kaikki tämä koulun lisäksi ja tällainen työ määrä on ollut ny vuoden alusta melkein jokapäiväistä.
Vanhemmat pakottavat tekemään kaikki kotityöt
Anonyymi
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Joo maalla ite asun ni kyllä joka päivä jotain töitä joutuu tekemään. Koitahan etsiä vaikka kesätöitä :)
- Anonyymi
niin kauan kun asut kotona niin kauan teet mitä vanhemmat käskee
- Anonyymi
Nauti vielä kun voit, kohta painat tehtaassa töitä 8h/pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437515
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543723Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu533613- 853397
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/533361- 513044
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1971958- 471571