Mun äiti ja isä vaatii mua tekemään oikeestaan kaiken meillä ihan kodin siivouksesta pihan hoitoon. Mä säästän mopoa varten ku alkaa oleen ajankohtaista ja vanhemmat eivät ole nostaneet viikkorahaa vaan pakottavat tekemään kaiken ja pakko suostua et saa edes sen pienen viikkorahan. Oon tänään ajanut meidän ison nurmikon aikaa meni jo pelkästään siihen lähes kolme tuntia, täyttänyt tiskikoneen, pyyhkinyt pölyt, vienyt roskat ja imuroinut ja kaikki tämä koulun lisäksi ja tällainen työ määrä on ollut ny vuoden alusta melkein jokapäiväistä.
Vanhemmat pakottavat tekemään kaikki kotityöt
Anonyymi
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Joo maalla ite asun ni kyllä joka päivä jotain töitä joutuu tekemään. Koitahan etsiä vaikka kesätöitä :)
- Anonyymi
niin kauan kun asut kotona niin kauan teet mitä vanhemmat käskee
- Anonyymi
Nauti vielä kun voit, kohta painat tehtaassa töitä 8h/pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581