"Painostus" seksiin 13-vuotiaana

Anonyymi

Moikka, oon 13v tyttö, tykkään hengata poikien kans. Ja ne tykkää musta, mutta välillä ne on tosi ärsyttäviä kun ne on niin "kiimasia" joo mä ymmärrän et joo ollaa nyt sellattees iäs millo nää asiat kiinnostaa, mut se on tosi ahistavaa joskus. Varsinkin kun nyt menin lupaan yhelle mun kaverille, joka on siis poika että harrastan sen kanssa kesällä seksiä. Mua jännittää ihan sikana, koska mä en ees vittu osaa laittaa tamppoonia sinne, niin miten mun pitäs tietää mihin se jätkä sen laittaa, tai tietääks se mihin se sen juttunsa laittaa. Voiks joku kertoo? Joo mä tiiän suunnillee, mut se ois tosi noloo sit esim kesken sen "yhdynnän" et sit se esim ei meniskää sinne, tai et se on liian iso tai liian pieni, koska yks poika sano et jos en ite tiiä kuinka monta sormee sinne ees mahtuu, niin en voi kyl harrastaa kenenkään kans mitää, koska se sano et esim jos se on liian iso ja mulla on liian tiukka niin se voi sattua tosi paljon. Enkä oo tosiaan ees ikinä itsetyydyttäny tai mitää laittanu sinne sormii, enkä osaa ees vittu laittaa sinne tamppoonia!!!! Ja kyl mä sillee uskon et oon kyl ihan valmis henkisesti, mut en tiiä oonks fyysisesti? Joo mä tiiän ollaan nuoria, mut ihan tulevaisuuttaki aatellen niin voisko joku vähä auttaa ja kertoo näistä jutuista? :(

6

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et oo vielä valmis seksiin. Odota vuos tai pari.

    • Anonyymi

      Mene kysymään NuortenExitistä näistä huolista.

      • Kyllä, meidän kanssa voi tulla juttelemaan chatissa ja nettikirjepalvelussa. Nuorten Exitin palvelut on tarkoitettu 13-29-vuotiaille nuorille.

        Chat on avoinna tiistaisin klo 16-19 ja torstaisin klo 14-16. Nettikirjepalveluun voi kirjoittaa milloin vain. Otathan yhteyttä, jos sua esim. mietityttää:

        - ihastuminen tai seurustelu
        - ahdistelu, häirintä
        - homottelu tai huorittelu
        - seksiin painostaminen
        - maksun tarjoaminen seksistä
        - paljastavat kuvat ilman suostumusta
        - aikuisen ja nuoren seurustelu
        - suojaikäraja
        - houkuttelu
        - raiskaus
        - … tai joku muu ahdistava tilanne

        Katso lisää: www.nuortenexit.fi.


    • Anonyymi

      Ei sun tarvi osatakkaa, anna pojan hoitaa työt.

    • Anonyymi

      osaa se on yksinkertaista mutta tosta viestistä päätellen et ole valmis seksiin

    • Anonyymi

      Et tosiaankaan ole valmis vielä. Kannattaa ite vähän testailla ensin mistä tykkää mistä ei ennenkö lähtee ihan yhdyntään asti. Ja ei 13-vuotiaalla ole vielä mitään kiirettä muistappas se! Tiiät olevas valmis kun sulla panettaa enemmän ku pelottaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe