Onks muilla käyny esinahan kanssa niin, että iän myötä esinahka on jotenki löystynyt ja ei pysy kunnolla terskan päällä? Ite oon 27v ja lähiaikoina esinahka on itsestään alkanut mennä terskan taakse vaikka penis on löysänä. Olen vetänyt sen aina takas terskan päälle kun mahollista. Esinahka on ihan normaali muute ei ole koskaan ollut kireä ja aina mennyt helposti terskan taakse. Mutta mitä pitäs tehä tuon ongelman kanssa? Saako sitä mitenkään pysyyn paremmin terskan päällä? Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Esinahka ja terska
Anonyymi
3
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Se että esinahka ei ole koko ajan terskan päällä on pikemminkin hyväksi. Silloin esinahan alle ei pääse kertymään epäterveellisiä jätöksiä.
- Anonyymi
Kokeile teipata se jesseteipillä, niin eiköhän ala pysyä.
- Anonyymi
Mitä haittaa tuosta nyt on? Parempihan se on, jos pysyy nahat takana. Tuulettuu paikat paremmin ja pysyy puhtaana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207071Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1184842L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634106TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143414Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7072171Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481556- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561344Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221116