Naisen lapset tulevat

Anonyymi

juhannuksena meille, sanoin ,että vaan yhdeksi päiväksi, jotta voimme mennä mökille naiseni kanssa kahden. Ei ole kivaa, että on naiseni lapsia mökki täynnä.
Olen kovasti innoissani nähdä naiseni tenavat , kun en ole vielä heitä tavannut, voin olla isänä ja neuvoa .
Tietysti toivon hyvää käytöstä ja arvostusta minua kohtaan. Puhutella saa kun osaa käytöstavat, eikä ala kinaamaan. Säännöt laadin myös ja niitä on pitkä rivi.
On kiva olla isäntänä ja määrätä, omia lapsia ,kun ei ole, niin on kiva leikkiä isää. Sanovatkohan etunimellä se olisi kivaa, naapurit näkisivät että meilläkin on lapsia,. Ei ole kiva jos sanovat isäpuoleksi, sen verran voisvat arovstaa ja kunnioittaa uutta isäntääHyvää juhannusta, minä alan miettimään sääntöjä ja neuvoja.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
        Kotimaiset julkkisjuorut
        20
        6878
      2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        2290
      3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
        Kotimaiset julkkisjuorut
        221
        1756
      4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
        Tunteet
        74
        1372
      5. 42
        1265
      Aihe