Joko on selvinnyt, missä Lulu viime vuonna ajeli? Nosti kilometrkorvauksiaa yli 8 800 euroa ja tietys päivärahat ja kulukorvaukset päälle.
Kun otetaan huomioon, että elettiin korona-rajoitusten ja etätyösuositusten aikaa saavutus on mahtava! Eduskunnan kesä/talvi/joulu/syyslomat ovat tunnetusti pitkiä, Lulun kauniin takapuolen on täytynyt olla istuntokauden aikana kovilla
Lulu Ranteen kilometrikorvaukset
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
Edustajatoverit kutsuvat rautaperseeksi.
- Anonyymi
Herättää ihmetystä, jopa persuporukassa. Lulu selittäköön, jos on mitään selitettävää. Vaikuttaa törkeältä verovarojen hyväksikäytöltä. Paheksumme joukolla.
- Anonyymi
Eihän toi tee kun vajaa 20 000 kilsaa. Äkkiä sellasen hurattelee menemään. Se vaan että koroanaikana ei paljon voinut autosta poistua.
- Anonyymi
Marinin perhe ja lulun auto vetelee kyllä polttoainetta ihan huolella.
- Anonyymi
Laskekaa mitä toi tekee työpäivää kohti! Aika härskiä Lululta.
- Anonyymi
jep entistä miestå arvosteli kraasuuksi
- Anonyymi
Ei oo Lulu kerenny paljon vastailemaan viesteihin.
- Anonyymi
Lulusta tulee seuraavan hallituksen pääministeri, eikä syö 14 tonnin aamiaisia veronmaksajien laskuun.
- Anonyymi
Ei ehdi kun ajaa autolla.
- Anonyymi
Hauska lukea kun kateelliset kirjoittelee.
Vielä kun joku saisi väännettyä juttua Ilkkalasta. - Anonyymi
Eikö hänellä ollut aiemminkin jotain hämminkiä niissä elareisaa ja kelan tuissa ym?
- Anonyymi
Pulan asioita ei tule tutkia. Hys hys kiusallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512