1. Sdp
2. Kok
3. Vihr
4. Liike ny
5. Pers
6. Vas
7. Kesk
Saa tulla v*********uileen jos on varaa
Vaalien jälkeen.
Vaaliennusteeni hml
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä miten olet päätynyt tuohon lopputulokseen? Kaipaisin perusteluja. Gallupit lupaavat -2 % virhemarginaalein voittajiksi Perussuomalaisia ja SDP:tä Hämeenlinnaankin. Tuskin tästä tuloksesta kovin paljon livetään. Muihin en ota kantaa. Jokin pienryhmä saattaa yllättääkin riippuen kuinka hyvin vaalityöhön on paneuduttu aikana, jolloin kampanjointi on haastavaa.
- Anonyymi
Väärin ennustettu. Käytitkö kahvinporoja vai ihanko vain kämmenestä?
- Anonyymi
ps, kokokkelit, aamumuroihin kusijat, vasemmisto, keskusta, kristilliset, muut, virheet.
- Anonyymi
298
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla numerolla? Jos tarkoittaa jotain Sannan aamupalahintaa niin hekoheko ei naurata. Ääneni saa demari edelleen. Nyt ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
1. kok
2. sdp
3. kesk
4. vihr.
5. vas
6. pers
Nähdään torilla vaalien jälkeen!- Anonyymi
No nyt löyty Hämeenlinnan samipori. Näin se menee.
- Anonyymi
Tulossa jytkyjen jytky.
- Anonyymi
Pliis älä kerro tuosta yhtään lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919