Kullitusalan mielenosoitus

Anonyymi

Naurettava koko kulttuurialan mielenosoitus. Itse en ole koskaan käynyt konserteissa enkä ole koskaan ostanut ensimmäistäkään levyä. Minulle ja muillekin pitäisi riittää radioiden soitot. Sama näyttelijöiden osalta - suomessa ei ole kymmeniin vuosiin ollut näyttelijöitä. On vaan näitä jullikoita joita ei viitsi edes katsoa.
Muutenkin näytteleminen ja laulaminen on harrastus, niistä ei kenenkään pitäisi mitään edes ansaitakaan. Laulakoon kirkkokuorossa ja näytelköön nuorisoseurassa ja tehkää oikeita töitä.
Nämä ei tosiaan ole mitään ammatteja vaan minä minä tyyppien itsekeskeisyyden kulminoituminen. En vähenpää voisi arvostaa noita "ammatteja"

29

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja veronmaksajienko tulee elättää elämäntapafreelannsserit ja itsensä esittelijät?

      • Anonyymi

        Heheh menköön oikeisiin töihin. Noille laiskimuksille ei missään tapauksessa yhteiskunnan rahoja senttiäkään.


    • Anonyymi

      Hehhheeh, olet varsinainen sarjakuvahahmo

    • Anonyymi

      Kulttuurin subventoiminen verovaroista seis! Jokainen maksakoot itse siitä kulttuurista mitä sattuu haluamaan. Ei ole valtion asia maksaa jotain teatteriesityksiä tai konsertteja.

    • Anonyymi

      "Itse en ole koskaan käynyt konserteissa enkä ole koskaan ostanut ensimmäistäkään levyä. "

      Onko aloittaja joku Fingerporin hahmo?
      Vai onko todella niin että maaseudulla voi yhä vieläkin kasvaa tynnyrissä?

      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan kantahelsinkiläisen kirjoitus... Tynnyrissä kasvanut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi olevan kantahelsinkiläisen kirjoitus... Tynnyrissä kasvanut....

        taidat olla juurikin sinä se aloittaja.. on sen verran yksinkertaista juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidat olla juurikin sinä se aloittaja.. on sen verran yksinkertaista juttua

        juup,
        navettagigololla,
        on ovi ja ikkuma metsään päin...


      • Anonyymi

        Olen kaupungista kotoisin vaikka nykyään maaseudulla asunkin. Ja mikäs harvinaisuus minä muka olen? Itse tunnen ainoastaan pari kaveria jotka on käyneet nuorina messilän juhannusfestivaaleilla ja oli kuulemma turhaakin turhempi keikka. Itse et voi säätää äänenvoimakkuutta, et voi pistää paussille, et voi kelata paskojen kappaleiden yli, et voi sammuttaa kun huvittaaa, ihmisiä liikaa. Ei siis pienintäkään syytä järjestää tällaisia tapahtumia.
        Muutenkin pidän tällaista epidemia-ajan käytäntöä hyvänä. Ihmisten ei kuulu kerääntyä yhteen vaan pysyä erilllään. Itse ei ole tarvinnut poistua omalta tilalta viimeiseeen kolmeen vuoteen kertaakaan ja nykyään kun siemennykksetkin hoidetaan itse, niin ei ole tarvinnut katsella siementäjiäkään. Ainoastaan tavartoimittajia, maitoautokuskia ja eläinlääkäreitä joutuu katteleen.


      • Anonyymi

        Tää oli satiiria , hoksasin, jopa hyvää sellaista. Mutta voisin jatkaa , , Salkkareita, kaunareita, Sillanpäätä Katrihelenaa. Ei kuunella, katota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup,
        navettagigololla,
        on ovi ja ikkuma metsään päin...

        varsinkin "ikkuma"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varsinkin "ikkuma"

        vui, vui, vui,
        kirotus virne,
        eikä peräkammarissa ymmärretä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vui, vui, vui,
        kirotus virne,
        eikä peräkammarissa ymmärretä...

        Tullakseen ymmärretyksi peräkammarin pojan kanssa täytyy kommunikoida virheettömästi selkosuomella.

        Sen lähtötaso kun on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullakseen ymmärretyksi peräkammarin pojan kanssa täytyy kommunikoida virheettömästi selkosuomella.

        Sen lähtötaso kun on mitä on.

        Mitäs seutulaa nyt puhutaa?- lähtötaso, joku lentokenttä termikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaupungista kotoisin vaikka nykyään maaseudulla asunkin. Ja mikäs harvinaisuus minä muka olen? Itse tunnen ainoastaan pari kaveria jotka on käyneet nuorina messilän juhannusfestivaaleilla ja oli kuulemma turhaakin turhempi keikka. Itse et voi säätää äänenvoimakkuutta, et voi pistää paussille, et voi kelata paskojen kappaleiden yli, et voi sammuttaa kun huvittaaa, ihmisiä liikaa. Ei siis pienintäkään syytä järjestää tällaisia tapahtumia.
        Muutenkin pidän tällaista epidemia-ajan käytäntöä hyvänä. Ihmisten ei kuulu kerääntyä yhteen vaan pysyä erilllään. Itse ei ole tarvinnut poistua omalta tilalta viimeiseeen kolmeen vuoteen kertaakaan ja nykyään kun siemennykksetkin hoidetaan itse, niin ei ole tarvinnut katsella siementäjiäkään. Ainoastaan tavartoimittajia, maitoautokuskia ja eläinlääkäreitä joutuu katteleen.

        Niin mitä lajia siemennät? Lehmiä vaiko possuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä lajia siemennät? Lehmiä vaiko possuja.

        Mitäpä luulet jos kerran on lypsykarjaa!!!


    • Anonyymi

      Kulttuurista nauttiminen edellyttää usein jonkintasoista sivistystä, jota ei kehitysaluemaalaisilla useinkaan ole. Ja kun on ikänsä asunut sisäsiittoisen umpioituneessa kehitysaluekurjalassa, niin ahdistus saa tunnerekisterin täyttymään kateudesta ja vihasta ja sitä mitä ei ymmärretä, vihataan.

      • Anonyymi

        Olen kuullut puhuttavan sydämmen sivistyksestä. Tarkoittanee sitä, että oastaan olla ihmisiksi ilman suurempia opin näytteitä.
        Agrokulttuuri - paras kulttuuri, siitä nauttikaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut puhuttavan sydämmen sivistyksestä. Tarkoittanee sitä, että oastaan olla ihmisiksi ilman suurempia opin näytteitä.
        Agrokulttuuri - paras kulttuuri, siitä nauttikaamme.

        Tämän ketjun umpikatkera avaus ei edusta sen enempää sydämen- kuin muutakaan sivistystä.


      • Anonyymi

        Niin kuten tuossa aiemmin kerroin , niin olen kotoisin kapungista ja koulutukseltani olen DI ja vaimokin on helsingistä kotoisin ja on koulutukseltaan filosofian maisteri. Nyt jo reilut kaksikymmentä vuotta olemme pitäneet sukutilaani: 180 lypsävää, 260ha peltoa vähän enemmän metsää.
        Että taitaa se sinun itsesi sivistystaso olla puutteellinen. Eikö ymmärrykseesi mahdu että on paljon ihmisiä jotka inhoavat nyky meluamista ja muiden ihmisten kanssa tekemisissä olemista! Itse jouduin aikoinaan olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ammattini vuoksi. Minun onneni oli teknohuuma jolloinka myin yritykseni sellaiseen hintaan ettei tarvitsisi enää koskaan mitään tehdä. Se tosin on mahdollistanut minulle sen, että voin tehdä rakastamaani maitotilallisen työtä, eikä minun tarvitse olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä. Onnekseni minua on siunattu samoin ajattelevalla vaimolla ja lapsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun umpikatkera avaus ei edusta sen enempää sydämen- kuin muutakaan sivistystä.

        Mitä katkeraa siinä on, että en arvosta näitä niin kutsuttaja "laulajia ja näyttelijöitä"? Mielestäni kumpikaan leikkiminen ei ole työtä. Mutta tietenkin ihminen saa leikkiä näitäkin leikkejä kunhan elättää itsensä oikeilla töillä eikä tule parkumaan yhteiskunnalta rahaa.
        Minä itse elätän osaltani yhteiskuntaa ansio-, pääoma- , kiinteistö- ja arvonlisäverojen sekä muiden maksujen muodossa vuosittain yli 800000 eurolla. Elikä minulla on varmasti oikeus sanoa mielipiteeni näitten laiskojen vetelehtijöiden kerjäämisestä.
        Mutta sinulle täytyy ehkä selittää asia vähän yksinkertaisemmin kun itsekin vaikutat olevan sellainen.
        Minä en kuuntele musiikkia, en katso televisiota enkä elokuvia saati muuta vastaavaa. Ei siis todellakaan ole oikein että minun maksamistani verovaroista annetaan senttiäkään sellaisille joilta en saa mitään vastinetta.
        Juuri tuollaisten takia välillä tulee mieleen että ei muuta kun pistän elukat teurastamolle ja jätän pellot metsittymään, ja perheen kanssa muutettaisiin varakkaampia ihmisiä paremmin huomioon ottavaan maahan. Eipähän yhteiskunta minun ideoistani ja omaisuudestani enää pääsisi nauttimaan.
        Eli menkää töihin vaikka siivoojiksi ja elättäkää ihan itse itsenne. Siten ansaitsette arvostusta.


    • Anonyymi

      Minäkin ostan maaseudulta maata ylivelkaantuneiden/ osaamattomien, EUn korkeimpia tukia nauttivien, viljelijöiden jäljiltä.
      .
      Näin vainse maaomaisuus siirtyy oikeutetusti vähitellen osaavampiin käsiin.

      • Anonyymi

        Päivän paras( ja yön)


      • Anonyymi

        Opettele sisäistämään lukemasi. Kirjoitin että jätän peltoni metsittymään - en siis todellakaan myy niitä. Ei ole tarvetta pikku rahalle. Ja tiedoksi sinullekin, niin maa-ja metsätalousmaasta ei makseta veroja. Joten yhteiskunta ei pääse nauttimaan omaisuudestani.


      • Anonyymi

        Oletkos musikantti vai näyttelijä? Milläs meinaat ostaa kun huutelette yhteiskunnalta rahaa elättämiseenne kun ette itse viitti mitään töitä tehdä.
        Sen puoleenkin teidän leikkijöiden tuskin kannattaa maatilaa ostaa kun silloin joutuisi aika paljon töitä tekemään, eikä siitä laulellen selviä ja vielä vähemmän näyttelemällä työntekoa.


    • Anonyymi

      Oottako käynynnä Helsinski pienallesa? Sielä 41 näläkätaitelijaa esittelee, näyttelee tekosiaan veronmaksajien piikhin.

    • Anonyymi

      Kun maailmanlaajuinen pandemia tuhosi Amorphis-kitaristi Esa Holopaisen suunnitelmat, hän tajusi, että oli aika tehdä jotain omillaan ensimmäistä kertaa kolmeen vuosikymmeneen.....

      • Anonyymi

        tehdä jotain omillaan... viittaat varmaan ikitukia nostaviin, tuottamattomiin maajusseihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tehdä jotain omillaan... viittaat varmaan ikitukia nostaviin, tuottamattomiin maajusseihin?

        Opettele sisäistämään lukemasi. Esa Holopainen siinä kertoilee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe