Uusi Arkana on upea!

Anonyymi

Renault Arkana on uusi coupemallinen crossover, pohjautuu Capturiin. Muistuttaa todella paljon Mersun GLC Coupea. Sisustuskin hieno ja hybridinä saa. En ymmärrä miksi joku ostaa samalla hinnalla jonkun hirveän kopperon eli Toyota Yaris Crossin! Relluun saa 500 eurolla jatkotakuun 6 vuotta! Laatua on.

15

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "En ymmärrä miksi joku ostaa samalla hinnalla jonkun hirveän kopperon eli Toyota Yaris Crossin!"

      Varmaankin siksi, ettei sitä tarvitse olla jatkuvasti kiikuttamassa korjaamolle, kuten ranskanpullia.

      • Anonyymi

        Rellut on nykyään kovin hyviä ja viattomia, eikä vadi jatkuvia huoltoja ja takaisinkutsuja kuten Toyotat. Rellu ei edes ruostu, kuten taas Toyota.


    • Anonyymi

      No mutta kun kohta tulee vetyatomi vehkeet myyntiin?

    • Anonyymi

      Ihan ok näköinen mutta tekniikka täyttä paskaa! Ei mitään järkeä ostaa kun on ranskalainen 5vuoden päästä autosta et saa juuri mitään arvo ei pysy ja koska on ranskalainen ja nimenomaan renault niin ei kertakaikkiaan voi suositella kenellekään. Nytkin löytyy jo youtubesta videoita jossa muutaman vuoden ikäisissä renaulteissa sähköongelmia esim. vilkut jää päälle jne. Paska mikä mikä paska renault ei osaa tehdä mitään toimivaa.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut sähkövikoja reiluun 10 vuoteen.


      • Anonyymi

        "Ihan ok näköinen mutta tekniikka täyttä paskaa!"

        Moottorit hajoaa, vaihdelaatikot ei kestä, vetoakselit naksuttaa ja pyöränlaakerit huutaa? Ei mielestäni ihan noinkaan.

        "Ei mitään järkeä ostaa kun on ranskalainen 5vuoden päästä autosta et saa juuri mitään arvo ei pysy ja koska on ranskalainen ja nimenomaan renault niin ei kertakaikkiaan voi suositella kenellekään."

        Tavallaan, juuri suosittelit ostamaan sen viiden vuoden ikäisenä.

        "Nytkin löytyy jo youtubesta videoita jossa muutaman vuoden ikäisissä renaulteissa sähköongelmia esim. vilkut jää päälle jne."

        En löytänyt noita videoita, koitin ihan pintapuolisesti etsiä. Ihan mielenkiinnosta olisin katsonut että minkätasoinen ongelma on kyseessä.

        "Paska mikä mikä paska renault ei osaa tehdä mitään toimivaa."

        Kiitos. Hyvää palautetta jolla saadaan käytettyjen hinnat entistäkin alemmas.
        Minkälaisista renault merkkisistä autoista olet kokemuksesi kerännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan ok näköinen mutta tekniikka täyttä paskaa!"

        Moottorit hajoaa, vaihdelaatikot ei kestä, vetoakselit naksuttaa ja pyöränlaakerit huutaa? Ei mielestäni ihan noinkaan.

        "Ei mitään järkeä ostaa kun on ranskalainen 5vuoden päästä autosta et saa juuri mitään arvo ei pysy ja koska on ranskalainen ja nimenomaan renault niin ei kertakaikkiaan voi suositella kenellekään."

        Tavallaan, juuri suosittelit ostamaan sen viiden vuoden ikäisenä.

        "Nytkin löytyy jo youtubesta videoita jossa muutaman vuoden ikäisissä renaulteissa sähköongelmia esim. vilkut jää päälle jne."

        En löytänyt noita videoita, koitin ihan pintapuolisesti etsiä. Ihan mielenkiinnosta olisin katsonut että minkätasoinen ongelma on kyseessä.

        "Paska mikä mikä paska renault ei osaa tehdä mitään toimivaa."

        Kiitos. Hyvää palautetta jolla saadaan käytettyjen hinnat entistäkin alemmas.
        Minkälaisista renault merkkisistä autoista olet kokemuksesi kerännyt?

        Kaksi olen itse omistanut molemmat oli katastrofeja tosin ne oli vanhempia. Löytyy tietoa omasta tuttavapiiristä uudempien vioista koska sellaisilla ovat ajaneet ettei väittämäni tuulesta temmattuja ole ja videoita tosin löytyy youtubesta jos oikeilla hakusanoilla etsii.

        Niinpä käytettynä voi saada halvan mutta kuka nuita sitten uutena ostaa jos tietää miten arvo laskee? Se taas voi johtaa siihen että maahantuonti loppuu. Jos renaultilla haluat ajaa ei mulla mitään sitä vastaan ole mutta haluan rehellisesti kertoa että auton laatu on todella surkea ja kun ottaa huomioon miten vanha valmistaja on.


    • Anonyymi

      Itellä Pelannut Hyvin sekä tutuilla oli senic joka oli yllättävän hyvä vanhaksi autoksi ja aina vaan kulkee on ollut myös näitä ikuisia Toyotia noh vikaa oli että se siitä ikuisuudesta huono puoli tuossa arkanassa on nimi

      • Anonyymi

        Minä olen omistanut japanilaisia autoja ja ranskalaisia autoja. Erona noissa on pari asiaa:

        -ranskalaiset on mukavia, japanilaiset ei niinkään
        -ranskalaiset ei ruostu, japanilaiset ruostuu

        Vaikka väitetään että japanilainen tekniikka on hyvää ja ranskalainen ei, niin kyllä mazdassa ja nissanissa vaan oli vikaa siinä missä pösössäkin.


    • Anonyymi

      Rellu on laadukas ja viaton auto nykyään.
      Vanhoja ei kannata muistella, sillä maailma ja autot muuttuu.

      • Anonyymi

        Hah viaton ja laadukas??? Päivän paras vitsi... Maailma muuttuu mutta renault EI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah viaton ja laadukas??? Päivän paras vitsi... Maailma muuttuu mutta renault EI!

        montako uutta oot omistannu kun noin hyvää tietoa löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah viaton ja laadukas??? Päivän paras vitsi... Maailma muuttuu mutta renault EI!

        Maailma muuttuu mutta tojota-tero se vaan pysyy Essom Paarissa!!!


    • Anonyymi

      Olen nyt ajanut 160 tkm Renault talismanilla ja teetättänyt ainoastaan määräaikaishuollot ja ei ole ollut mitään ongelmia auton kanssa. Ei ole tarvinnut edes jarrulevyjä uusia. Tuntuu kestävän hyvin ja on kevyt ajettava ja hyvännäköinen auto.

    • Anonyymi

      Miksi näissä avauksissa ja kommenteissa pitää aina provota ja trollata niin säälittävällä tavalla. Automerkkien suhteen muutenkin vahvimmat mielipiteet on niillä jotka eivät viimeiseen viiteen vuoteen kyseisen merkin uusilla autoilla ole edes itse ajaneet saati moisia omistaneet. Sama kuin minä kommentoisin kuorma-autoista kun en moisilla ole 15 vuoteen ajanut metriäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe