Rangehuijaus paljastettu, VW maksaa taas miljoona korvaukset, suomessa K-Auto vaikenee korvauksista kuten aina, hys hys ette ole kuulleet tästä mitään, hys hys
VW ID.3 lämpöpumppu skandaali
17
3343
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikos linkkiä aiheesta?
- Anonyymi
Etkö osaa nettiä käyttää, etkö löydä ite mitää, sittenhän sä oot kuten K-Auto, ei maahantuojakaan mitään osaa tai tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa nettiä käyttää, etkö löydä ite mitää, sittenhän sä oot kuten K-Auto, ei maahantuojakaan mitään osaa tai tiedä.
Etkö itse puolestasi osaa linkkiä laittaa? Sittenhän olet kuin provotrollit, jotka laittavat palstalle vain typeriä aivopierujansa, vailla totuuden häivääkään.
- Anonyymi
Hönö tarkoittaa sitä skandaalia kun Rav4 plugin hybrid ei lämmittänyt sisätilaa lämpöpumpulla edes latauksessa ollessaan TM:n talviautovertailussa.
- Anonyymi
Ravi ei kulje senttiäkään sähköllä jos on pakkasta -10, eikä sitä pysty edes esilämmittämään, melkoinen kusetus.
- Anonyymi
Juuri muuta lämpöpumppuskandaalia ei ole kuin tuo Rav4:ään liittyvä. Aloittaja on vain kiimoissaan sekoittanut automerkin ja -mallin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravi ei kulje senttiäkään sähköllä jos on pakkasta -10, eikä sitä pysty edes esilämmittämään, melkoinen kusetus.
Kyllä kulkee mutta vasta kun kone on lämmin tai jos lämmitys on pois päältä.
- Anonyymi
Volkswagen on tunnettu huijari, suuret lupaukset ei koskaan toteudu, asiakkaat pettyy aina, moni silti toivoo, että se seuraava malli olis parempi, vaan kun ei ole.
- Anonyymi
Hyssyttelyn sijaan linkki?
- Anonyymi
Kylmää ilmaa tarttis nyt puhaltaa kabiiniin, pienellä hukka energialla?
- Anonyymi
Volkkarin polttikset söi litratolkulla öljyä jo uutena, huoltovälillä saattoi kulua jopa 15-30 litraa, jolloin 3,6 litran öljymäärä vaihtui tiuhaan, aina oli tuoretta öljyä jo valmiiksi väljässä koneessa, silti VW oli äärimmäisen tarkka öljylaadun suhteen, vain paras laatu kelpasi. Vittu miten naurettava firma 😀 Pelkkiä pösilöitä kaikki.
- Anonyymi
Olisit vaan lisänny ilmasta jäteöljyy
- Anonyymi
ID 3 lämpenee, jos sitä kuljetetaan lämmitetyssä rekan perävaunussa kjeh kjej kjeh
- Anonyymi
Vähissä Tojon omapojalla aiheet kun tuulesta temmatun jutun keksi.
- Anonyymi
On kyllä niin taitavaa VW-dissausta. Aloittaja ei osaa kertoa mikä skandaali ID.3:n liittyy ja toinen säestää kertomalla öljynkulutuksesta joka on erittäin tärkeä juttu sähköautosta puhuttaessa.
Sanattamaksi vetää tuollainen dissaamisen taitavuuden ja älykkyyden taso. VAU!!!!! - Anonyymi
Joko K-Auton YT:t käyty, 300 ulos?
- Anonyymi
Ei kannattais myydä paskaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642