maailman paras, luotettavin, mukavin, ihailluin, kadehtituin ja ylivertaisin auto. Älä lankea halpoihin ja huonoihin kopioihin, osta Toyota, osta mielenrauha.
Mielenrauhan tuo Toyota
13
72
Vastaukset
- Anonyymi
Niuvalainen vauhdissa.
- Anonyymi
Taas toyotistia vaivaa pahasti huono itsetunto.
- Anonyymi
Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.
Löytyihän sitä yksi osa mikä ei tojosta petä, kun vaparilla kinnataan.
- Anonyymi
Tero näkee taas unta naapurin vanhasta Mersusta ja kateudenlamppu palaa kirkkaana.
- Anonyymi
Epäilen että taidat narrata nyt pikkusen.
- Anonyymi
Täällä haukutaan Toyotan ajo-ominaisuuksia ihan tuhaan. Minulla on ollut jo 6 Toyotaa ja aina on uudessa ollut paremmat ajo-ominaisuudet kuin edellisessä ja tämä uusi Avensis on oikein hyvä maantiellä ja varsinkin mutkissa, tuntuu hyvältä kun vetää s-mutkan ja kori keinahtelee pehmeästi.
- Anonyymi
Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.
Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.
Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.
- Anonyymi
Minulla ei ole mielenrauha kateissa, joten en tarvitse Tojoa.
- Anonyymi
Callen mieli ei saa rauhaa kun tiimi mokasi ja laittoi paskat iskarit toitsukkaan!😭🤣😂🤣
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597