Mielenrauhan tuo Toyota

Anonyymi

maailman paras, luotettavin, mukavin, ihailluin, kadehtituin ja ylivertaisin auto. Älä lankea halpoihin ja huonoihin kopioihin, osta Toyota, osta mielenrauha.

12

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niuvalainen vauhdissa.

• Anonyymi

Taas toyotistia vaivaa pahasti huono itsetunto.

• Anonyymi

Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.

Löytyihän sitä yksi osa mikä ei tojosta petä, kun vaparilla kinnataan.

• Anonyymi

Tero näkee taas unta naapurin vanhasta Mersusta ja kateudenlamppu palaa kirkkaana.

• Anonyymi

Epäilen että taidat narrata nyt pikkusen.

• Anonyymi

Täällä haukutaan Toyotan ajo-ominaisuuksia ihan tuhaan. Minulla on ollut jo 6 Toyotaa ja aina on uudessa ollut paremmat ajo-ominaisuudet kuin edellisessä ja tämä uusi Avensis on oikein hyvä maantiellä ja varsinkin mutkissa, tuntuu hyvältä kun vetää s-mutkan ja kori keinahtelee pehmeästi.

• Anonyymi

Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.

Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.

Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

• Anonyymi

Minulla ei ole mielenrauha kateissa, joten en tarvitse Tojoa.

• Anonyymi

Callen mieli ei saa rauhaa kun tiimi mokasi ja laittoi paskat iskarit toitsukkaan!😭🤣😂🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      5961
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      2023
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1650
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1265
    5. 41
      1148
    Aihe