maailman paras, luotettavin, mukavin, ihailluin, kadehtituin ja ylivertaisin auto. Älä lankea halpoihin ja huonoihin kopioihin, osta Toyota, osta mielenrauha.
Mielenrauhan tuo Toyota
13
81
Vastaukset
- Anonyymi
Niuvalainen vauhdissa.
- Anonyymi
Taas toyotistia vaivaa pahasti huono itsetunto.
- Anonyymi
Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kwiik, Kwiik sano vokkelokuski kun turbo hajoaa.
Löytyihän sitä yksi osa mikä ei tojosta petä, kun vaparilla kinnataan.
- Anonyymi
Tero näkee taas unta naapurin vanhasta Mersusta ja kateudenlamppu palaa kirkkaana.
- Anonyymi
Epäilen että taidat narrata nyt pikkusen.
- Anonyymi
Täällä haukutaan Toyotan ajo-ominaisuuksia ihan tuhaan. Minulla on ollut jo 6 Toyotaa ja aina on uudessa ollut paremmat ajo-ominaisuudet kuin edellisessä ja tämä uusi Avensis on oikein hyvä maantiellä ja varsinkin mutkissa, tuntuu hyvältä kun vetää s-mutkan ja kori keinahtelee pehmeästi.
- Anonyymi
Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, hyvät on pojalla jutut. Ravi ei pysynyt millään ladulla talviautotestissä ja Moosetestissä meinaisi kipata katolleen ja auto maksaa sentään 65ke ja parasta ja uusinta Toyotaa.
Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreä pehmustettu huone tarpeen Adolfille.
Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.
- Anonyymi
Minulla ei ole mielenrauha kateissa, joten en tarvitse Tojoa.
- Anonyymi
Callen mieli ei saa rauhaa kun tiimi mokasi ja laittoi paskat iskarit toitsukkaan!😭🤣😂🤣
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1177364Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26564845Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243164Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501315
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e921173Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1291084Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi54971Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854